На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
909 260.00 UAH
Замовник
комунальне підприємство "Комплекс з експлуатації об`єктів водозниження і зливової каналізації"
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Місце поставки товарів: 61000, Україна, Харківська область, м. Харків, за адресами визначеними Замовником, згідно з додатком 4 до тендерної документації.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-19-004487-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 24 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 24 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 27 квітня, 01:00 |
Дата останніх змін | 1 травня, 19:20 |
Очікувана вартість закупівлі | 909 260.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 29 квітня, 12:13 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 9 092.60 UAH з ПДВ |
---|
Цегла рядова М-10028000 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44111100-2, Цегла |
Портландцемент ПЦ ІІ/А-В-500Р-Н97000 кілограм Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44111200-3, Цемент |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 44142303 |
---|---|
Поштова адреса | 61039, Україна, Харківська область, місто Харків, вул.Виконкомівська, будинок 32 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Секеда Сергій Миїайлович |
Телефон | +380997941145 |
Ел. пошта | ssm201029@gmail.com |
Час публікації: 2024-04-30 18:09:28
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-01 18:09:28
Опис
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією – Товариство з обмеженою відповідальністю «ГАММА-21». Під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ГАММА-21» (код ЄДРПОУ 44142303) (далі – Учасник) виявлені наступні невідповідності в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, а саме: 1. Згідно вимог підпункту 1) пункту 1.1. розділу III тендерної документації учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати заповнену учасником форму «Загальні відомості про учасника» згідно з Додатком 1 до тендерної документації. Учасником у складі своєї тендерної пропозиції вищезазначена форма не надана. 2. Згідно вимог підпункту 6) пункту 1.1. розділу III тендерної документації учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку, складену в довільній формі про те, що учасник ознайомився з проектом договору про закупівлю, викладеним у Додатку 6 до тендерної документації, погоджується з ним, та про те, що у разі укладення із замовником договору про закупівлю, учасник гарантує належне виконання взятих зобов’язань за цим договором. Учасником у складі своєї тендерної пропозиції вищезазначена довідка не надана. 3. Згідно вимог пункту 1.1. Додатку 2 до тендерної документації учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку, складену в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника відповідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для здійснення постачання товару, що є предметом закупівлі. В довідці необхідно було зазначити зокрема, наявність автотранспорту придатного для перевезення товару, що є предметом закупівлі, у кількості достатній для виконання вимог замовника до предмету закупівлі, наведених в додатку 4 до цієї тендерної документації (з зазначенням назви, типи (марки) або моделі, кількості, технічного стану, інформації: власне, орендоване тощо). Учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано довідку (вих. №02/04-24 від 25.04.2024р.) у якій зазначено, що у нього немає власного автотранспорту, але для забезпечення потреб господарської діяльності укладено договір на надання експедиційних послуг з ТОВ «ВЛК 2011». При цьому інформація про тип (марки), моделі, кількість, технічний стан, інформація: власний, орендований, щодо автотранспорту відсутня. 4. Згідно вимог пункту 1.2. Додатку 2 до тендерної документації учасник для документального підтвердження наявності матеріально-технічної бази, повинен був надати у складі своєї тендерної пропозиції оригінал (оригінали) або копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) право власності учасника на нерухомість, та/або оригінал (оригінали) чи копію (копії) договору (договорів) оренди/суборенди ((поданий (подані) документи (документи) повинен (повинні) бути чинним (чинними) на весь термін постачання товару)), або оригінал (оригінали) чи копію (копії) акту (актів) приймання-передачі приміщення в користування тощо. Учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано договір оренди нерухомого майна та обладнання №01/10/23, укладений ним з ТОВ «Акація». При цьому, згідно пункту 3.2. зазначеного договору, строк його дії спливає 30.12.2024. Враховуючи, що згідно оголошення про проведення відкритих торгів, строк поставки товарів визначено до 31.12.2024, наданий договір документально не підтверджує наявність у Учасника матеріально-технічної бази необхідної для постачання товару. 5. Згідно вимог пункту 2.1. Додатку 2 до тендерної документації учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку, складену в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника досвіду виконання аналогічного договору, з обов’язковим зазначенням номеру та дати укладення аналогічного договору, предмету цього договору, ціни цього договору (загальної вартості договору), назви та адреси замовника/покупця за договором, його коду згідно ЄДРПОУ (для юридичної особи); Прізвища, ініціали, номер телефону контактної особи цього замовника/покупця. Учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано довідку (вих. №03/04-24 від 25.04.2024р.) зміст якої не містить інформацію про ціну укладеного Учасником договору (загальної вартості договору), адреси та коду згідно ЄДРПОУ покупця за договором. 6. Згідно вимог абзацу два пункту 2.1. Додатку 2 до тендерної документації для документального підтвердження інформації щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник повинен надати оригінал чи копію аналогічного договору, зазначеного ним у довідці (з усіма додатками до нього, які є його невід'ємними частинами), та оригінал (оригінали) чи копію (копії) видаткової (видаткових) накладної (накладних) на поставку товару/акт (акти) прийому-передачі товару/інший (інші) документ (документи), що свідчить (свідчать) про постачання товару по договору. Учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано договір № 04324 від 04.03.2024 укладений між ним та ТОВ «Вікторі Інтернешнл Технолоджі» та видаткову накладну № 61 від 11.03.2024. При цьому реквізити Постачальника зазначені в договорі відповідають реквізитам Учасника, а посада керівника зазначена як «Директор ТОВ «Гаммапромсервіс»». Таким чином Учасник у документах, які документально підтверджують досвід виконання Учасником аналогічного за предметом закупівлі договору, маються невідповідності. Для подальшого розгляду тендерної пропозиції та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, Товариству з обмеженою відповідальністю «ГАММА-21» (код ЄДРПОУ 44142303) необхідно виправити невідповідності, шляхом завантаження через електронну систему закупівель: 1. Форми «Загальні відомості про учасника» згідно з Додатком 1 до тендерної документації. 2. Довідки складеній в довільній формі про те, що учасник ознайомився з проектом договору про закупівлю, викладеним у Додатку 6 до тендерної документації, погоджується з ним, та про те, що у разі укладення із замовником договору про закупівлю, учасник гарантує належне виконання взятих зобов’язань за цим договором. 3. Уточненої або нової довідки складеній в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника відповідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для здійснення постачання товару, що є предметом закупівлі. В довідці необхідно зазначити інформацію щодо наявності автотранспорту придатного для перевезення товару, що є предметом закупівлі, у кількості достатній для виконання вимог замовника до предмету закупівлі, наведених в додатку 4 до цієї тендерної документації (вказати назву, тип (марку) або модель, кількість, технічний стан, інформацію: власне, орендоване тощо). 4. Уточнений або новий оригінал (оригінали) або копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) право власності учасника на нерухомість, та/або оригінал (оригінали) чи копію (копії) договору (договорів) оренди/суборенди ((поданий (подані) документи (документи) повинен (повинні) бути чинним (чинними) на весь термін постачання товару)), або оригінал (оригінали) чи копію (копії) акту (актів) приймання-передачі приміщення в користування тощо. 5. Уточненої або нової довідки складеній в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника досвіду виконання аналогічного договору, з обов’язковим зазначенням номеру та дати укладення аналогічного договору, предмету цього договору, ціни цього договору (загальної вартості договору), назви та адреси замовника/покупця за договором, його коду згідно ЄДРПОУ (для юридичної особи); Прізвища, ініціали, номер телефону контактної особи цього замовника/покупця. 6. Оригінал чи копію аналогічного договору, зазначеного Учасником у довідці, складеній на виконання вимог пункту 5 цього повідомлення, (з усіма додатками до нього, які є його невід'ємними частинами), та оригінал (оригінали) чи копію (копії) видаткової (видаткових) накладної (накладних) на поставку товару/акт (акти) прийому-передачі товару/інший (інші) документ (документи), що свідчить (свідчать) про постачання товару по договору.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 41817214 |
---|---|
Поштова адреса | 40007, Україна, Сумська область, місто Суми, ВУЛИЦЯ ПРОМИСЛОВА, будинок 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Сергій Громак |
Телефон | +380990664032 |
Ел. пошта | eurostandartgroup.tender@gmail.com |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | комунальне підприємство "Комплекс з експлуатації об`єктів водозниження і зливової каналізації" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 34953769 |
Поштова адреса | 61033, Україна, Харківська область, Харків, вул. Тахіатаська,3 м. Харків |
Ім'я |
Рябуха Андрій Миколайович |
Телефон | 380577071091 |
Ел. пошта | kpkvlk@ukr.net |