На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
373 960.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Кількість: 1 послуга, згідно обсягів Технічної специфікації (Додаток №2 до тендерної документації)
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-19-004520-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 27 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 27 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 30 квітня, 01:00 |
Дата останніх змін | 2 травня, 16:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 373 960.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 869.80 UAH з ПДВ |
---|
Метрологічна повірка засобів вимірювальної техніки та медичного обладнання1 послуга Адреса поставки: 79032, Україна, Львівська область, Львів, вул. Джорджа Вашингтона, 6 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 71630000-3, Послуги з технічного огляду та випробовувань |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 04725912 |
---|---|
Поштова адреса | 79005, Україна, Львівська область, Львів, КНЯЗЯ РОМАНА, будинок 38 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Мельник Ганна Ігорівна |
Телефон | |
Ел. пошта | ANNAMELNYK01@GMAIL.COM |
Час публікації: 2024-05-02 15:53:12
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-03 15:53:12
Опис
1) перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Відповідно до ч.3.8 розділу 3 тендерної документації передбачено, що «Якщо до виконання робіт/послуг учасник не залучає субпідрядника(ів)/співиконавця(ів), то у складі тендерної пропозиції надається лист-пояснення про не залучення субпідрядника/співвиконавця або інформацію в довільній формі щодо залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.». На підтвердження вимоги учасником не надано інформації про залучення чи не залучення співвиконавця в обсязі менше 20% 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Якщо до виконання робіт/послуг учасник не залучає субпідрядника(ів)/співиконавця(ів), то у складі тендерної пропозиції надається лист-пояснення про не залучення субпідрядника/співвиконавця або інформацію в довільній формі щодо залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Розрахунки між Сторонами здійснюються безготівковим шляхом на поточний рахунок вказаний Виконавцем протягом 30 днів. У випадку відсутності фінансування оплата здійснюється протягом 7 днів з дня надходження такого фінансування.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 20761103 |
Поштова адреса | 79032, Україна, Львівська область, м.Львів, ВУЛ.ДЖ.ВАШИНГТОНА, будинок 6 |
Ім'я |
Олена Костенко |
Телефон | +380322591953 |
Ел. пошта | olenakos021@gmail.com |