На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
580 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: код ДК 021:2015 – 44110000-4 «Конструкційні матеріали»
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-19-004796-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 26 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 26 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 29 квітня, 00:00 |
Дата останніх змін | 30 травня, 15:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 580 000.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 29 квітня, 13:46 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 900.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 6 960.00 UAH |
Піна монтажна 850 мл5000 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44111520-2, Термоізоляційні матеріали |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи подані Учасником не відповідають технічним, якісним, кількісним вимогам предмета закупівлі тендерної документації та іншим вимогам тендерної документації, а саме: - Учасником у складі тендерної пропозиції було надано зразок документу виробника, (паспорт якості), який не підтверджує технічні характеристики вимогам Замовника згідно Додатку А Додатку №1 до тендерної документації; - Учасником у складі тендерної пропозиції, на документальне підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі згідно Додатку №1 було надано документи: декларації постачальника про відповідність, паспорт якості, довідка «дані про товар», в яких є посилання на нормативно-технічну документації за якою виготовляється продукція, що пропонується до постачання, а саме: ДСТУ Б В.2.7- 150:2008/ ТУ У 24.6-31516890-001:2003. Водночас, слід зазначити, що в декларації постачальника про відповідність є посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України: сертифікат відповідності U A0.YT.040503-24. При цьому, учасником було надано сертифікат відповідності U A0.YT.040503-24, який не підтверджує, що запропонована продукція відповідає вимогам ТУ У 24.6-31516890-001:2003, що не відповідає вимогам п.1.1 Додатку №1 до тендерної документації.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Документи подані Учасником не відповідають технічним, якісним, кількісним вимогам предмета закупівлі тендерної документації та іншим вимогам тендерної документації, а саме: - Учасником у складі тендерної пропозиції було надано зразок документу виробника, (паспорт якості), який не підтверджує технічні характеристики вимогам Замовника згідно Додатку А Додатку №1 до тендерної документації; - Учасником у складі тендерної пропозиції, на документальне підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі згідно Додатку №1 було надано документи: декларації постачальника про відповідність, паспорт якості, довідка «дані про товар», в яких є посилання на нормативно-технічну документації за якою виготовляється продукція, що пропонується до постачання, а саме: ДСТУ Б В.2.7- 150:2008/ ТУ У 24.6-31516890-001:2003. Водночас, слід зазначити, що в декларації постачальника про відповідність є посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України: сертифікат відповідності U A0.YT.040503-24. При цьому, учасником було надано сертифікат відповідності U A0.YT.040503-24, який не підтверджує, що запропонована продукція відповідає вимогам ТУ У 24.6-31516890-001:2003, що не відповідає вимогам п.1.1 Додатку №1 до тендерної документації.
Код ЄДРПОУ | 41444240 |
---|---|
Поштова адреса | 49130, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ШОСЕ ДОНЕЦЬКЕ, будинок 123, квартира 244 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Татьяна Курносова |
Телефон | +380933010616 |
Ел. пошта | tk-terra@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 45112835 |
---|---|
Поштова адреса | 10003, Україна, Житомирська область, місто Житомир, вулиця Покровська, будинок 54 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Роман Самченко |
Телефон | +380674118798 |
Ел. пошта | romansamchenko@ukr.net |
Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 45 календарний день з дати поставки товару за умови реєстрації контрагентом податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 Договору. Для неплатників ПДВ: Для резидентів України Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 45 календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 Договору. Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 45 календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 Договору.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Філія «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» Акціонерного товариства «Українська залізниця» |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41149437 |
Поштова адреса | 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Гетьмана Павла Скоропадського, 61 |
Ім'я |
Зіць Олексій Євгенович |
Телефон | 380444652095 |
Ел. пошта | ZITS.O@UZ.GOV.UA |