На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1600.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Продавець зобов’язується передати Покупцю у власність товар Реагент контрольний матеріал СВС 3D 2,0 мл (нормальний рівень) 46175 - Ферментний імуногематологічний реагент IVD (діагностика in vitro), контрольний матеріал, Код за ДК 021-2015 (CPV): Код ДК 021-2015 (CPV): 33600000-6 Фармацевтична продукція, 33696000-5 - Реактиви та контрастні речовини) асортимент, найменування, технічні характеристики, кількість та ціна якого визначається згідно специфікації, яка є Додатком № 1 до проекту Договору, а також визначені умовами закупівлі (далі - Товар), а Покупець зобов’язується прийняти Товар і оплатити його в порядку та на умовах проекту Договору. Оплата за доставлений Товар здійснюється Покупцем впродовж 30 (тридцяти) робочих днів з моменту отримання Товару, на підставі належно оформлених первинних документів (товарно-транспортної накладної, видаткової накладної, рахунку), наданих Покупцем при оформленні доставки. Форма розрахунків: безготівкова. Доставка здійснюється Продавцем за адресою Покупця: Рівненська область, Рівненський район, місто Костопіль, вулиця Данила Галицького, 10 за замовленням Покупця згідно потреби, при необхідності партіями, у строк до 20.05.2024 року.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 41424340 |
---|---|
Поштова адреса | 03164, Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ ПІДЛІСНА, будинок 1, офіс 27 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Оксана Малахова |
Телефон | +380638726972 |
Ел. пошта | tender.albamed@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-19-005692-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 1 600.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 24 квітня, 09:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 25 квітня, 11:26 |
Гематологічний контроль 2 мл1 штука Адреса поставки: 35000, Україна, Рівненська область, м. Костопіль, вул. Д. Галицького, 10 Строк: до 20.05.2024 12:30 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33696000-5, Реактиви та контрастні речовини Профіль: Гематологічний контроль 2 мл |
|
Кількість одиниць в упаковці | 1, шт |
---|---|
Вид аналізатора | Біохімічний напівавтоматичний, Коагулометр, Гематологічний автоматичний, Біохімічний автоматичний |
Об'єм | 2, мл |
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Костопільський центр первинної медичної допомоги" Костопільської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38407717 |
Поштова адреса | 35000, Україна, Рівненська область, місто Костопіль, вулиця Д. Галицького, 10 |
Ім'я |
Антонюк Юлія Юріївна ( ) |
Телефон | +380964240725 |
Ел. пошта | yulia_antoniuk2510@ukr.net |