На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
520 333.33 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: 1.Найменування замовника: Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ». 2.Код згідно з ЄДРПОУ замовника, категорія замовника: 01125672, юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3.Місцезнаходження замовника: Одеська область, м. Чорноморськ, вулиця Праці, будинок 6, 68001. 4.Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: З питань проведення процедури закупівлі - Михайліна Ірина Василівна - начальник СМТЗ, тел. (073) 735-88-94 додатковий (81-77), e-mail: I.Mykhailina@imtp.ua ; З питань, які стосуються технічної специфікації - Володимир ДАНИЛЬЧУК – в.о. начальника служби інформаційних технологій, тел.0674486338, e-mail: V.Danilchuk@imtp.ua 5. Вид предмета закупівлі: послуги 6.Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) : «Послуги телефонного зв’язку та передачі даних», за кодом ДК 021:2015 - 64210000-1 7. Кількість товарів, робіт послуг: Одна послуга 8. Місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Одеська обл., 68001, м. Чорноморськ, вул. Праці,6, ДП «Морський торговельний порт «Чорноморськ» 9. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2024 року 10. Умови оплати (порядок здійснення розрахунків): Послуги за Абондоговором надаються на умовах «Післяоплата». У разі надання Послуги на умовах попередньої оплати Абонент вносить плату за Послуги до початку фактичного отримання Послуг. Тарифікація Послуг здійснюється Оператором відповідно до Тарифів, зазначених у Додатку №1 до Договору, який є його невід’ємною частиною. Тарифи встановлені Договором діють протягом всього терміну дії Договору. 11. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 520333,33 грн без ПДВ. 12. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): предмет закупівлі на частини (лоти) не поділяється. 13. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. 14. Математична формула для розрахунку приведеної ціни: (у разі її застосування): (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не застосовується. 15 Інші критерії оцінки, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): не застосовуватимуться. 16. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27.04.2023 о 00-00 год. 17. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 18. Вид забезпечення тендерних пропозицій та умови його надання (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 19. Дата та час розкриття тендерних пропозицій – заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 20. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону: заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 21. Дата та час проведення електронного аукціону - заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 22. Строк, на який укладається рамкова угода – заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. 25. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду - заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. 26. Мова (мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції Учасників повинні бути складені українською мовою. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-19-006453-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 24 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 24 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 27 квітня, 00:00 |
Дата останніх змін | 2 травня, 16:22 |
Очікувана вартість закупівлі | 520 333.33 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 5 203.33 UAH без ПДВ |
---|
Послуги з надання фіксованого та мобільного зв’язку1 послуга Адреса поставки: 68001, Україна, Одеська область, Чорноморськ, ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6 Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 64212000-5, Послуги мобільного телефонного зв’язку |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 22859846 |
---|---|
Поштова адреса | 03110, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ СОЛОМ'ЯНСЬКА, будинок 11, ЛІТЕРА "А" |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Михайло Жук |
Телефон | +380632108749 |
Ел. пошта | mykhailo.zhuk@lifecell.com.ua |
Час публікації: 2024-04-29 16:28:06
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-30 16:28:06
Опис
Вимога про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником Відповідно до пункту 39 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) без застосування частини шістнадцятої зазначеної статті та з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ЛАЙФСЕЛЛ" (далі – Учасник) встановлено наступні невідповідності: 1.Відповідно до вимог Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник повинен надати документальне підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: підписану уповноваженою особою Учасника Довідку за зразком №1, про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі (обов’язково зазначити – найменування, ідентифікаційний код контрагента, номер, дата укладання, предмет цього договору) з обов’язковим доданням договору в повному обсязі з усіма додатками, що є невід’ємними частинами договору, документу(ів), що підтверджує(ють) факт постачання за цим договором (товарно-транспортну накладну або видаткову накладну або акт приймання-передачі товару тощо) та позитивного листа-відгуку (не менше 1) від контрагента, що наведений в даній довідці, в якому обов’язково повинна бути зазначена інформація щодо постачання товару. В порушення цих вимог тендерної документації, Учасником надано довідку про наявність у нього досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі не за зразком №1, наведеним у Додатку 2. Крім того, в наданій довідці за позицією 3 зазначено номер договору, який не відповідає номеру договору, наданого як аналогічний, а також на підтвердження виконання аналогічного договору надано Акт-рахунок не підписаний з боку Замовника послуг. 2.Відповідно до вимог п.4 Таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації, повинен надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (повний) згідно законодавства (виданий (сформований) не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі ). Оголошення про закупівлю оприлюднене 19.04.2024 року. В порушення цих вимог тендерної документації, Учасником надано Витяг з ЄДР сформований станом на 02.02.2023 року. Враховуючи вищезазначене, прохання надати (способом до завантаження в електронну систему) документи з метою усунення встановлених невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Послуги за Абондоговором надаються на умовах «Післяоплата». У разі надання Послуги на умовах попередньої оплати Абонент вносить плату за Послуги до початку фактичного отримання Послуг. Тарифікація Послуг здійснюється Оператором відповідно до Тарифів, зазначених у Додатку №1 до Договору, який є його невід’ємною частиною. Тарифи встановлені Договором діють протягом всього терміну дії Договору.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01125672 |
Поштова адреса | 68001, Україна, Одеська область, Чорноморськ, ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6 |
Ім'я |
Михайліна Ірина Василівна |
Телефон | 0487388177 |
Ел. пошта | I.MYKHAILINA@IMTP.UA |