На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
11 000 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-19-006472-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 24 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 24 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 27 квітня, 14:00 |
Дата останніх змін | 3 травня, 09:46 |
Очікувана вартість закупівлі | 11 000 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 29 квітня, 15:52 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 55 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 90 000.00 UAH |
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Послуги з управління нерухомістю ДК 021:2015 – 70330000-3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах7 послуга Адреса поставки: 88002, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Бродлаковича, буд. 2 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 70330000-3, Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 38748221 |
---|---|
Поштова адреса | 02121, Україна, Київська область, м.Київ, ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 182 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Максим Каримов |
Телефон | +380971882068 |
Ел. пошта | your@griffin.ua |
Час публікації: 2024-05-01 10:13:23
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-02 10:13:23
Опис
Відповідно до пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Перелік виявлених невідповідностей у пропозиції ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» (код 38748221): В Додатку 3 п.1 до тендерної документації 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів: 1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку за вказаною формою, з інформацією про наявність аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), яка має містити інформацію про виконання договору протягом останніх трьох років. (НА БЛАНКУ УЧАСНИКА (за наявності)) Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) № з/п Дата та номер договору (договорів) Найменування замовника Предмет договору (договорів) 1 2 3 4 (Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника) 1.1.2. копію аналогічного договору з усіма додатками до нього, інформація про який наведена в довідці. На підтвердження надаються: копії документу (-ів) (згідно з умовами договору), що підтверджують виконання вказаного у довідці договору в повному обсязі. 1.1.3. лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору з обов’язковим зазначенням номеру, дати укладання та інформації про відсутність претензій та порушень умов договору. Під аналогічними договорами слід розуміти виконані учасником договори щодо надання аналогічних Послуг з управління нерухомістю ДК 021:2015 – 70330000-3 Послуги з управління нерухомістю за період часу 2022р.-2024р. 2. В Додатку 3 п. 2 до тендерної документації «Довідка по наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» відсутня інформація а саме: 2.1. Інформаційна довідка, складена в довільній формі «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» в кількості не менше 30 осіб(зазначаються лише ті працівники, які безпосередньо залучатимуться до надання послуг за предметом закупівлі). Учасник має забезпечити безпеку працівників на робочих місцях. Учасник повинен надати скан-копії наступних документів щонайменше на 5 прибиральників приміщень та 1 прибиральника території (двірника): 1) посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці (дійсне на дату подання та впродовж дії договору); 2) посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки (дійсне на дату подання та впродовж дії договору). Для підтвердження усієї інформації, яка зазначена у довідці щодо працівників в учасника, необхідно надати: - копії (оригінали) трудових книжок, та/або копії (оригінали) наказів, та/або копії (оригінали) трудових угод (договорів) та/або договорів цивільно-правового характеру та/або інший документ. Серед працівників учасника мають бути працівники, які мають необхідні знання та досвід для виконання висотно - верхолазних робіт, яких планується залучити до виконання послуг з миття вікон, стін з використанням спеціалізованих механізмів, спеціалізованого автотранспорту або спеціальних засобів промислового альпінізму (у кількості не менше 2-х спеціалістів). На кожного зазначеного працівника надається дозвільний документ, що надає право допуску для виконання висотно – верхолазних робіт відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.15-07 Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті та верхолазних робіт, згідно розділів 1-6, 7.2, 7.10 та 7.11. 3. В Додатку 3 п. 3 до тендерної документації Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю 3.1 Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю Учасник повинен надати копії фінансової звітності за останній звітний період (відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»), Підтвердженням фінансової спроможності учасника закупівлі буде слугувати наявність річного доходу (виручки) за останній звітній період, у розмірі не менше 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 42809838 |
---|---|
Поштова адреса | 03035, Україна, м. Київ, Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, буд. 45, офіс 407 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Борисенко Ігор Юрійович |
Телефон | +380676098348 |
Ел. пошта | doc@chela.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2703512656 |
---|---|
Поштова адреса | 02132, Україна, м. Київ, місто Київ, вул. Центральна, будинок 115, офіс 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олег Бикодьоров |
Телефон | +380951253516 |
Ел. пошта | oleg_stahanov@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43839842 |
---|---|
Поштова адреса | 03150, Україна, Київська область, Київ, 03150, місто Київ, вул.Ділова, будинок 6 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Віктор Петренко |
Телефон | 380508687550 |
Ел. пошта | v.petrenko@impelukraine.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 37701437 |
---|---|
Поштова адреса | 01133, Україна, м. Київ, Бульвар Лесі Українки, буд. 26 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Давидович Тетяна Іванівна |
Телефон | 380732137183 |
Ел. пошта | tender.gov@iws.ua |
Не залучаємо.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАКАРПАТСЬКИЙ ПРОТИПУХЛИННИЙ ЦЕНТР" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01992147 |
Поштова адреса | 88014, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Бродлаковича, буд. 2 |
Ім'я |
Іван Гайхел |
Телефон | +380504327252 |
Ел. пошта | tender-onko@ukr.net |