На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
257 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-19-007856-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 24 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 24 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 27 квітня, 00:00 |
Дата останніх змін | 2 травня, 08:27 |
Очікувана вартість закупівлі | 257 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 570.00 UAH з ПДВ |
---|
щорічний медичний огляд241 людина Адреса поставки: 89600, Україна, Закарпатська область, Мукачево, вул. Духновича,103 В Строк: до 01.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 85110000-3, Послуги лікувальних закладів та супутні послуги |
шорічний медичний огляд186 людина Адреса поставки: 89600, Україна, Закарпатська область, Мукачево, вул. Духновича,103 В Строк: до 01.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 85110000-3, Послуги лікувальних закладів та супутні послуги |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 41136847 |
---|---|
Поштова адреса | 88000, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, ВУЛИЦЯ ШВАБСЬКА, будинок 70, квартира 12 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Віктор Петров |
Телефон | +380956045884 |
Ел. пошта | karolina05051994@gmail.com |
Час публікації: 2024-05-01 10:12:49
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-02 10:12:49
Опис
Вимога про усунення невідповідностей: В додатку 1 до тендерної документації п. 1.2 розділу «кваліфікаційні критерії передбачено У разі залучення до надання послуг співвиконавця(ів), учасник повинен надати довідку у формі заповненої таблиці складеної у відповідності до вимог пп. 1.1. за підписом керівника (уповноваженої особи) співвиконавця про наявність у співвиконавця(ів) обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг, на які залучається (у разі відсутності такого обладнання, матеріально-технічної бази у учасника). Пунктом 1.4. розділу «кваліфікаційні критерії передбачено Для документального підтвердження інформації про наявність в учасника/співвиконавця(ів) обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг учасник надає документи, які підтверджують право власності учасника/ співвиконавця(ів) на обладнання, матеріально-технічну базу наведену в таблиці п. 1.1, або укладені учасником/ співвиконавця(ів) договір/договори оренди. Учасником на виконання вищезазначених вимог у складі тендерної пропозиції надано інформацію про субпідрядника, а саме ПП «Астра –Діа», однак не надано довідку передбачену п.1.2 додатку 1 до ТД та не надано жодного документа передбаченого п.1.4 додатку 1 до ТД. Також Учасником було надано Статут підприємства, в якому відсутня остання сторінка та санітарний паспорт №12 на право експлуатації рентгенівського кабінету строк дії якого до 22.04.2024 року. Для усунення зазначених невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями надати: 1 . Довідку у формі заповненої таблиці складеної у відповідності до вимог пп. 1.1. за підписом керівника (уповноваженої особи) співвиконавця про наявність у співвиконавця(ів) обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг, на які залучається (у разі відсутності такого обладнання, матеріально-технічної бази у учасника); 2. Документи, які підтверджують право власності учасника/ співвиконавця(ів) на обладнання, матеріально-технічну базу наведену в таблиці п. 1.1, або укладені учасником/ співвиконавця(ів) договір/договори оренди. 3. Статут підприємства з усіма сторінками. 4. Санітарний паспорт на право експлуатації рентгенівського кабінету строк якого діючий або документ , який підтверджує його дійсність на день подання тендерної пропозиції.
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання сторонами Акту наданих послуг. Вид розрахунків — безготівковий, шляхом перерахування власних грошових коштів від ведення господарської діяльності підприємства на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 180-ти календарних днів після підписання сторонами Акту наданих послуг.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКВОДОКАНАЛ" МУКАЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41536514 |
Поштова адреса | 89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачево, площа Духновича Олександра, буд. 2 |
Ім'я |
Вікторія Масяк |
Телефон | +380633070890 |
Ел. пошта | kpmiskvodokanalmmr@ukr.net |