На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
218 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-19-009704-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 26 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 26 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 29 квітня, 00:00 |
Дата останніх змін | 2 травня, 10:58 |
Очікувана вартість закупівлі | 218 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 180.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з організації харчування1 послуга Адреса поставки: 78301, Україна, Івано-Франківська область, м. Снятин, пл. Незалежності 1 Строк: до 31.07.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 55523000-2, Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 3024710062 |
---|---|
Поштова адреса | 78360, Україна, Івано-Франківська область, Снятинський р-н, село Княже, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 99, квартира 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Наталя Миронюк |
Телефон | +380971599115 |
Ел. пошта | 01242830@ukr.net |
Час публікації: 2024-04-30 09:10:04
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-01 09:10:04
Опис
І. 1) Перелік виявлених невідповідностей: на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Замовник вимагає від учасника надати «довідку у довільній формі від учасника про наявність та загальну кількість власного та/або залученого автотранспорту (з детальним описом такого автотранспорту), пристосованого для перевезення сировини, напівфабрикатів та готової продукції». Учасником надано довідку про наявність власного та або залученого автотранспорту вих. №20 від 23.04.2024 р. (файл «Довідка наявн траспорт.doc.»), де не заповнена інформація про наявність та загальну кількість власного та/або залученого автотранспорту (з детальним описом такого автотранспорту), пристосованого для перевезення сировини, напівфабрикатів та готової продукції; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності - пп. 1.1 п. 1 частини 1 додатку №1 до тендерної документації; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку у довільній формі від учасника про наявність та загальну кількість власного та/або залученого автотранспорту (з детальним описом такого автотранспорту), пристосованого для перевезення сировини, напівфабрикатів та готової продукції із заповненням всієї необхідної інформації; ІІ. 1) Перелік виявлених невідповідностей: для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Замовник вимагає від учасника надати «на підтвердження виконання аналогічного(-их) договору(-ів) про закупівлю надати копії видаткових накладних або актів, які підтверджують виконання наданого договору, а також позитивні відгуки до зазначеного(-их) аналогічного(-их) договору(-ів)». Учасником не надано позитивні відгуки до зазначеного(-их) аналогічного(-их) договору(-ів)». 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності – підпункт 3.2 пункту 3 частини 1 додатку №1 до тендерної документації; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати позитивні відгуки до зазначеного(-их) аналогічного(-их) договору(-ів).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Снятинська міська рада Коломийського району Івано-Франківської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04054240 |
Поштова адреса | 78301, Україна, Івано-Франківська область, м.Снятин, пл.Незалежності України,1 |
Ім'я |
Марина Педан |
Телефон | +380982491291 |
Ел. пошта | tend91smr@gmail.com |