На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
139 080.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-19-010035-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 25 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 25 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 28 квітня, 09:00 |
Дата останніх змін | 2 травня, 15:25 |
Очікувана вартість закупівлі | 139 080.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 29 квітня, 14:27 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 390.80 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Нарада-навчання і перевірка знань посадових осіб, спеціалістів та робітників з Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів ; робітник3 людина Адреса поставки: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, за місцем розташування Виконавця Строк: до 16.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 80550000-4, Послуги з професійної підготовки у сфері безпеки |
Нарада-навчання і перевірка знань посадових осіб, спеціалістів та робітників з Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів (НПАОП40.1-1.21-98) робітник3 людина Адреса поставки: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, за місцем розташування Виконавця Строк: до 16.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 80550000-4, Послуги з професійної підготовки у сфері безпеки |
Нарада-навчання і перевірка знань посадових осіб, спеціалістів та робітників з Правила технічної експлуатації теплових установок і мереж, Правила підготовки теплових господарств до опалювального періоду робітник10 людина Адреса поставки: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, за місцем розташування Виконавця Строк: до 16.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 80550000-4, Послуги з професійної підготовки у сфері безпеки |
Нарада-навчання і перевірка знань посадових осіб, спеціалістів та робітників з Правил охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання (НПАОП 0.00-1.80-18) робітник51 людина Адреса поставки: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, за місцем розташування Виконавця Строк: до 16.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 80550000-4, Послуги з професійної підготовки у сфері безпеки |
Нарада-навчання і перевірка знань посадових осіб, спеціалістів та робітників з Правил охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання (НПАОП 0.00-1.80-18) ) ІТП20 людина Адреса поставки: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, за місцем розташування Виконавця Строк: до 16.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 80550000-4, Послуги з професійної підготовки у сфері безпеки |
Нарада-навчання і перевірка знань посадових осіб, спеціалістів та робітників з Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті ( НПАОП 0.00-1.15-07) робітник43 людина Адреса поставки: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, за місцем розташування Виконавця Строк: до 16.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 80550000-4, Послуги з професійної підготовки у сфері безпеки |
Нарада-навчання і перевірка знань посадових осіб, спеціалістів та робітників з Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті ( НПАОП 0.00-1.15-07) ІТП19 людина Адреса поставки: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, за місцем розташування Виконавця Строк: до 16.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 80550000-4, Послуги з професійної підготовки у сфері безпеки |
Нарада-навчання і перевірка знань посадових осіб, спеціалістів та робітників з Правила охорони праці під час роботи з інструментами і пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13) робітник80 людина Адреса поставки: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, за місцем розташування Виконавця Строк: до 16.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 80550000-4, Послуги з професійної підготовки у сфері безпеки |
Нарада-навчання і перевірка знань посадових осіб, спеціалістів та робітників з Питань охорони праці. Загальний курс. робітник3 людина Адреса поставки: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, за місцем розташування Виконавця Строк: до 16.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 80550000-4, Послуги з професійної підготовки у сфері безпеки |
Нарада-навчання і перевірка знань посадових осіб, спеціалістів та робітників з Правил безпеки систем газопостачання ( НПАОП 0.00-1.76-15), в обсязі відповідальності за технічний стан і безпечну експлуатацію газового господарства робітник3 людина Адреса поставки: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, за місцем розташування Виконавця Строк: до 16.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 80550000-4, Послуги з професійної підготовки у сфері безпеки |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 37064960 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Вельгус Вікторія |
Телефон | 380675337488 |
Ел. пошта | TOVCTOR@GMAIL.COM |
Час публікації: 2024-04-30 17:26:34
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-01 17:26:34
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1.Перелік виявлених невідповідностей: 1.) При розгляді тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідність згідно вимог тендерної документації, що вимагалася п.4 таблиці розділу 1 додатку 1, а саме не надано: «Наявність фінансової спроможності – у довільній формі або у формі фінансової зітності» 2) При розгляді тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідність згідно вимог тендерної документації , що вимагалася п.3 таблиці розділу 4 додатку 1, а саме не надо документа: «У разі, якщо учасник або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламська Республіка Іран та проживає на території України на законних підставах, учасник у складі тендерної пропозиції має надати стосовно таких осіб: • військовий квиток, виданий іноземцю, який в установленому порядку уклав контракт про проходження військової служби у Збройних Силах України, Державній спеціальній службі транспорту або Національній гвардії України або • посвідчення біженця чи документ, що підтверджує надання притулку в Україні, або • посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту в Україні, або • посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист в Україні, або • витяг із реєстру територіальної громади, що підтверджує зареєстроване або задеклароване місце проживання (перебування) особи разом з посвідкою на тимчасове проживання або посвідкою на постійне проживання або візою. У разі, якщо активи учасника в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів», учасник у складі тендерної пропозиції має надати: • Ухвалу слідчого судді, суду, щодо арешту активів, або • Нотаріально засвідчену копію згоди власника, щодо управління активами, а також: • Договір управління майном укладений між Національним агентством з питань виявлення, розшуку та управління активами одержаними від корупційних та інших злочинів та управителем, або • рішення Кабінету Міністрів України, щодо управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні.» 3) При розгляді тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідність згідно вимог тендерної документації, що вимагалась п.4 таблиці розд.4 додатку 1 до тендерної документації, а саме не надано: «Для юридичних осіб: Статут (установчий документ), з усіма змінами та доповненнями (за наявності). У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи та здійснення діяльності на підставі модельного статуту.» 4) При розгляді тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідність згідно вимог тендерної документації, що вимагалась п.5 таблиці розд.4 додатку 1 до тендерної документації, а саме не надано: «Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість та/або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ), або свідоцтво про сплату єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку)» 5) При розгляді тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідність згідно вимог тендерної документації, що вимагалась п.6 таблиці розд.4 додатку 1 до тендерної документації, а саме не надано: «Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних Учасника для забезпечення участі у закупівлі, цивільно-правових та господарських відносинах (в довільній формі)» 6) При розгляді тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідність згідно вимог тендерної документації, що вимагалась п.7 таблиці розд.4 додатку 1 до тендерної документації, а саме не надано: «Довідка в довільній формі, яка містить інформацію про те, що Учасник гарантує, що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (лота) передбачають застосування заходів із захисту довкілля» 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1 .п.4.1 таблиці розділу1 додаток 1: Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” до тендерної документації. 2. п.3 таблиці розділу 4 додаток 1 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» 3. п.4 таблиці розділу 4 додаток 1 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» 4. п.5 таблиці розділу 4 додаток 1 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» 5. п.6 таблиці розділу 4 додаток 1 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» 6. п.7 таблиці розділу 4 додаток 1 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» 3.Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1.Надати Довідку у довільній формі про наявність фінансової спроможності. 2.Надати Довідку у довільній формі з інформацією про кінцевого(іх) бенефіціарного (их) власника (ів) 3.Надати завірені копіі документів для юридичних осіб- Статут (установчий документ),у разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи та здійснення діяльності на підставі модельного статуту. 4. Надати завірену копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість та/або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ), або свідоцтво про сплату єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку)» 5. Надати в довільній формі Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних Учасника для забезпечення участі у закупівлі, цивільно-правових та господарських відносинах 6. Надати довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що Учасник гарантує, що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 33407618 |
---|---|
Поштова адреса | 50051, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, ВУЛ.ВІТЧИЗНИ, будинок 9 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Єршков Дмитро |
Телефон | +380971456569 |
Ел. пошта | krivbasbudkrrog@ukr.net |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНСЕРВІС" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 30644336 |
Поштова адреса | 50007, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, ПРОСПЕКТ ГЕРОЇВ-ПІДПІЛЬНИКІВ, будинок 15, приміщення 15 |
Ім'я |
Інна Олексіївна Бокарева |
Телефон | +380675439227 |
Ел. пошта | bokareva1969@ukr.net |