На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
735 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-19-010354-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 26 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 26 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 29 квітня, 00:00 |
Дата останніх змін | 3 травня, 14:09 |
Очікувана вартість закупівлі | 735 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 675.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з пошуку, відбору та організаційного супроводу героїв (учасників) та організаційного супроводу співведучого для проєкту «Дочекаюсь» під час виробничого циклу1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79620000-6, Послуги із забезпечення персоналом, у тому числі тимчасовим |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 3268619671 |
---|---|
Поштова адреса | 03056, Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ БОРЩАГІВСЬКА, будинок 144 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Дмитро Оніщенко |
Телефон | +380638814536 |
Ел. пошта | kastingp@gmail.com |
Час публікації: 2024-04-29 16:47:57
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-30 16:47:57
Опис
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) В Технічному завданні (Додаток №3 до тендерної документації) встановлено граничний кошторис по кожній окремій статті витрат, а саме: Для Послуг з пошуку, відбору героїв (учасників) для проєкту «Дочекаюсь» та їх організаційного супроводу під час виробничого циклу: Гранична сума витрат на 1 епізод – 43 000,00 грн., в тому числі: Винагорода Виконавця – 18 000,00 грн. Витрати на організацію супроводу учасників – 25 000,00 грн. Для Організаційного супровіду співведучого для проєкту «Дочекаюсь»: Гранична сума витрат на 1 епізод – 30 500,00 грн., в тому числі: Винагорода Виконавця – 5000,00 грн. Витрати на організацію супроводу співведучого під час виробничого циклу – 25 500,00 грн. Цінова пропозиція (файл 4_Дод 2 Цінова пропозиція.pdf.p7s) складена без урахування граничного кошторису, зазначеному в Технічному завданні. 2) Додаток №1 до тендерної документації містить кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі, одним з критеріїв є наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, на підтвердження чого учасник має надати довідку про наявність в учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі, заповнена за Формою 4, викладеною у Додатку 7 до тендерної документації. Для підтвердження інформації, наведеної у довідці, учасник має надати копії наказів про призначення працівників на відповідні посади або трудові книжки або цивільно-правові угоди. У разі, коли учасником є фізична особа-підприємець, яка надаватиме послуги власними силами, в довідці зазначається інформація про учасника та на підтвердження відповідності даному критерію надається копія диплома про набуття відповідної освіти/ копія сторінок трудової книжки з записом про призначення на відповідну посаду або копія документа про проходження навчання за відповідним напрямком (кастинг-менеджер, HR-спеціаліст тощо) - сертифікат, свідоцтво тощо. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації (файл 1_Довідка наявність працівників.pdf.p7s), складену в довільній формі та не надав документи на підтвердження відповідності даному критерію. 2. Перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Привести цінову пропозицію (Додаток №2 до тендерної документації) у відповідність граничному кошторису, викладеному у Технічному завданні (Додаток №3 до тендерної документації). 2) Надати довідку про наявність в учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі, заповнену за Формою 4, викладеною у Додатку 7 до тендерної документації та документи для підтвердження інформації, наведеної у довідці.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Державне підприємство "Мультимедійна платформа іномовлення України" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40235671 |
Поштова адреса | 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Хрещатик, буд. 26 |
Ім'я |
Шуляк Діана |
Телефон | 380680441351 |
Ел. пошта | d.shuliak@uatv.ua |