На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
198 600.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-19-010695-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 24 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 24 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 27 квітня, 09:00 |
Дата останніх змін | 30 квітня, 12:54 |
Очікувана вартість закупівлі | 198 600.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 993.00 UAH без ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Світлова акустична панель6 комплект Адреса поставки: 61096, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Ньютона,132 А Строк: до 31.05.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 31620000-8, Прилади звукової та візуальної сигналізації |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 41376478 |
---|---|
Поштова адреса | 01004, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ БАСЕЙНА, будинок 5 Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Віталій Кринін |
Телефон | +380503595929 |
Ел. пошта | signal.pro2017@gmail.com |
Час публікації: 2024-04-29 11:25:01
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-30 11:25:01
Опис
29.04.2024 Вимога про усунення порушення Опис: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах. На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) Головним управлінням ДСНС України у Харківській області оголошено процедуру закупівлі – відкриті торги щодо закупівлі Автомобільні запчастини ( ДК 021:2015 код 31620000-8 Прилади звукової та візуальної сигналізації) Пунктом 43 Особливостей, визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Цим самим пунктом визначено, що саме може бути невідповідністю. Відповідно до вимог Розділу ІІІ тендерної документації Замовник вимагає від учасника подати в електронному вигляді через електронну систему закупівель наступні документи: пп.1 п.4 Додатку 1: Учаснику надати довідку в довільній формі із зазначенням інформації (вимога встановлюється для учасника - юридичної особи): а) застосовності/незастосовності положень статті 44 Закону України “Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю” із зазначенням вартості чистих активів; б) застосовності/незастосовності статті 106 Закону України “Про акціонерні товаритства” до укладення правочину із зазначенням вартості своїх активів; в) про відсутність/наявність у статуті або в іншому установчому документі обмежень (з урахуванням вимог діючого законодавства) щодо права уповноваженої особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції/договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі. На підставі вищевикладеного вимагаємо надати документи згідно наведених пунктів. УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА Ірина БАЛЄВА
Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100% упродовж 7 (семи) банківських днів з дати поставки Товару на адресу Покупця на підставі наданого оригіналу видаткової накладної Товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38631015 |
Поштова адреса | 61013, Україна, Харківська область, Харків, вул. Шевченка, 8 |
Ім'я |
Ірина Балєва |
Телефон | +380577393276 |
Ел. пошта | baleva@kh.dsns.gov.ua |