На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
222 490.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Інформація, що вимагається частиною 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», яка не вказана в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, вказана у тендерній документації.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-19-010719-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 26 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 26 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 29 квітня, 20:00 |
Дата останніх змін | 2 травня, 17:28 |
Очікувана вартість закупівлі | 222 490.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 224.90 UAH без ПДВ |
---|
Сервер синхронізації часу1 штука Адреса поставки: 01032, Україна, Київська область, Київ, вул. С.Петлюри, 25 Строк: до 30.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 48820000-2, Сервери |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 42889955 |
---|---|
Поштова адреса | 01013, Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ БУДІНДУСТРІЇ, будинок 8, корпус Б, офіс 402 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Костянтин Сластьон |
Телефон | +380987040162 |
Ел. пошта | mail@intensoservice.com |
Час публікації: 2024-05-02 17:14:56
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-03 17:14:56
Опис
Перелік виявлених невідповідностей 1. Відповідно до пп. 1.1 Додатку 2 до тендерної документації Учасник має надати договір(и) аналогічний(і) за предметом закупівлі або витяг(и) з договору(ів)* аналогічного (их) за предметом закупівлі (з додатком (ами)**), виконаний(і) повністю або частково у 2021-2024 роках. * Витяг з договору повинен містити в собі істотні умови договору (предмет договору, суму договору, строк його дії), його преамбулу (якщо вона є) та підписи сторін. ** Додаток(ки) (достатньо - надання додатку (-ів) на аналогічний предмет закупівлі. Надання усіх додатків до договору в повному обсязі не є обов’язковим). Згідно вимог до вказаного документу надається копія документа, яка містить власноручні підписи уповноважених сторін договору (у сканованому вигляді в форматі PDF) або оригінал електронного документа з накладеним електронним підписом відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» та Постанови КМУ від 12.12.2023 № 1298 «Про затвердження вимог до форматів удосконалених електронних підписів та печаток, які використовуються для надання електронних публічних послуг, та вимог до створення та перевірки удосконалених електронних підписів та печаток, що базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів». Однак, учасник надав договір № 01-006103-23, який не містить власноручні підписи уповноважених сторін договору (у сканованому вигляді в форматі PDF) або електронні підписи Сторін договору. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідності: Підпункт 1.1. Додатку 2 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати документи, що вимагаються згідно з пп. 1.1 Додатку 2 до тендерної документації, з дотриманням вимог до вказаних документів.
За поставку Товару Покупець здійснює попередню оплату (Аванс) у розмірі не більше 80% ціни Договору протягом 10 (десяти) банківських днів з дати надання Постачальником (після укладення Договору) рахунку на аванс.
Тип оплати: Аванс
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 80.00%
Подальша оплата за Товар здійснюється за умови прийняття Покупцем Товару на всю суму авансового платежу (у випадку якщо Постачальник не відмовився від авансового платежу). Покупець здійснює подальшу оплату за поставлений Постачальником Товар протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на Товар та за наданим Постачальником (після підписання Покупцем видаткової накладної) рахунком, а також з урахуванням, що така оплата здійснюється після реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог статті 201 Податкового кодексу України.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 20.00%
Назва організації | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00100227 |
Поштова адреса | 01032, Україна, Київська область, Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
Ім'я |
Пугач Андрій Ігорович |
Телефон | 380442491018 |
Ел. пошта | puhach.ai@ua.energy |