На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
24 846 210.80 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-19-011207-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 24 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 24 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 27 квітня, 01:00 |
Дата останніх змін | 3 травня, 11:22 |
Очікувана вартість закупівлі | 24 846 210.80 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 124 231.05 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 700 000.00 UAH |
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Послуги з поточного ремонту автобусів6587.54 людино-година Адреса поставки: 61000, Україна, Харківська область, м. Харків, сервісна станція (сервісні станції) ТО Виконавця Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50113100-1, Послуги з ремонту автобусів |
Послуги з технічного обслуговування автобусів1546 людино-година Адреса поставки: 61000, Україна, Харківська область, м. Харків, сервісна станція (сервісні станції) ТО Виконавця Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50113200-2, Послуги з технічного обслуговування автобусів |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 43575602 |
---|---|
Поштова адреса | 62418, Україна, Харківська область, Харківський район, селище міського типу Пісочин, провулок Квартальний, будинок 6/13, квартира 58 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олександр Гайдабура |
Телефон | +380631721885 |
Ел. пошта | kripko2023@gmail.com |
ТОВ «КРІПКО» не планує залучати субпідрядників/співвиконавців до надання послуг з ремонту транспортних засобів: код ДК 021:2015: 50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з поточного ремонту автобусів; відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 50113100-1: Послуги з ремонту автобусів; Послуги з технічного обслуговування автобусів; відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 50113200-2: Послуги з технічного обслуговування автобусів).
Час публікації: 2024-05-01 15:45:17
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-02 15:45:17
Опис
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КРІПКО» (ідентифікаційний код в ЄДР – 43575602), яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), щодо її відповідності вимогам тендерної документації, виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані цим учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції: 1) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПУНКТУ 2 РОЗДІЛУ ІІІ «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, замовником вимагалось забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії (електронного документа, створеного відповідно до вимог діючого законодавства). Зокрема, відповідно до ПІДПУНКТУ 2.5. ПУНКТУ 2 РОЗДІЛУ ІІІ «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ гарантія (забезпечення тендерної пропозиції) складається за формою (додаток 5 до тендерної документації). Абзацом дев’ятим пункту 3 Форми забезпечення тендерної пропозиції (додаток 5 до тендерної документації) передбачена наявність інформації, а саме: ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. На виконання умов ПІДПУНКТУ 2.5. ПУНКТУ 2 РОЗДІЛУ ІІІ «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ учасником ТОВ «КРІПКО» в складі своєї тендерної пропозиції надано Гарантію № G11963/24 від 25.01.2024, видану АТ «КОМІНБАНК», яку завантажено у файлі «G11963.24.pdf» (далі – Гарантія). Під час аналізу інформації вбачається невідповідність в Гарантії щодо інформації, передбаченої абзацом дев’ятим пункту 3 Форми забезпечення тендерної пропозиції (додаток 5 до тендерної документації). ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей згідно із Законом учаснику ТОВ «КРІПКО» відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону необхідно виправити невідповідності в документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточненого або нового документу в електронній системі закупівель, а саме: в Гарантії щодо інформації, передбаченої абзацом дев’ятим пункту 3 Форми забезпечення тендерної пропозиції (додаток 5 до тендерної документації). 2) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 6.8. ПУНКТУ 6 РОЗДІЛУ VI «РЕЗУЛЬТАТИ ТЕНДЕРУ ТА УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ» ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ учасник надає в складі тендерної пропозицію довідку, видану обслуговуючим банком, якою підтверджується наявність на рахунку коштів (інформація в довідці повинна свідчити про наявність в учасника грошових коштів не менше, ніж 5 (п’ять) відсотків від суми поданої тендерної пропозиції, що підтверджує можливість внесення учасником забезпечення виконання договору). На виконання умов ПІДПУНКТУ 6.8. ПУНКТУ 6 РОЗДІЛУ VI «РЕЗУЛЬТАТИ ТЕНДЕРУ ТА УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ» ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ учасником ТОВ «КРІПКО» в складі своєї тендерної пропозиції надано: – довідку, видану АТ «КОМІНБАНК» від 25 квітня 2024 року № 109-2746, яку завантажено у файлі «Довідка залишок.pdf» (далі – Довідка 1); – довідку, видану АТ КБ «ПРИВАТБАНК» від 25 квітня 2024 року № 240425SU16175200, яку завантажено у файлі «Довідка залишок.pdf» (далі – Довідка 2). Під час аналізу вбачається невідповідність щодо інформації з обслуговуючого банку, що вказана в Довідці 1, Довідці 2, яка повинна свідчити про наявність в учасника грошових коштів не менше, ніж 5 (п’ять) відсотків від суми поданої тендерної пропозиції, що підтверджує можливість внесення учасником забезпечення виконання договору. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей згідно із Законом учаснику ТОВ «КРІПКО» відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону необхідно виправити невідповідності в документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточненого або нового документу в електронній системі закупівель, а саме: надати довідку, видану обслуговуючим банком, якою підтверджується наявність на рахунку коштів (інформація в довідці повинна свідчити про наявність в учасника грошових коштів не менше, ніж 5 (п’ять) відсотків від суми поданої тендерної пропозиції, що підтверджує можливість внесення учасником забезпечення виконання договору).
Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, на підставі актів приймання-передачі наданих послуг (виконаних робіт), підписаних уповноваженими представниками сторін, впродовж 180 (сто вісімдесят) робочих днів з моменту їх підписання, при наявності фінансування.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САЛТІВСЬКЕ ТРАМВАЙНЕ ДЕПО" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37766028 |
Поштова адреса | 61129, Україна, Харківська область, місто Харків, ПРОСПЕКТ ТРАКТОРОБУДІВНИКІВ, будинок 109 |
Ім'я |
Ірина Чай |
Телефон | +380966429396 |
Ел. пошта | chajjirina1982@gmail.com |