На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Сервери, код ДК 021:2015 - 48820000-2. Опис предмету закупівлі зазначено у документації до закупівлі.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-19-011396-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 24 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 24 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 27 квітня, 11:00 |
Дата останніх змін | 2 травня, 14:33 |
Очікувана вартість закупівлі | 80 779 056.60 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 29 квітня, 13:11 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 807 790.57 UAH з ПДВ |
---|
Сервери, системи збереження даних 27 найменувань: 1 найменування – 8 штук; 2 найменування – 7 штук; 3 найменування – 8 штук; 4 найменування – 7 штук; 5 найменування – 2 штуки; 6 найменування – 3 штуки; 7 найменування – 1 штука; 8 найменування – 1 штука; 9 найменування – 6 штук; 10 найменування – 4 штуки; 11 найменування – 1 штука; 12 найменування – 1 штука; 13 найменування – 1 штука; 14 найменування – 4 штуки; 15 найменування – 24 штуки; 16 найменування – 2 штуки; 17 найменування – 3 штуки; 18 найменування – 3 штуки; 19 найменування – 1 штука; 20 найменування – 1 штука; 21 найменування – 1 штука; 22 найменування – 1 штука; 23 найменування – 5 штук; 24 найменування – 5 штук; 25 найменування – 10 штук; 26 найменування – 1 штука; 27 найменування – 1 штука.112 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 15.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 48820000-2, Сервери |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 42232756 |
---|---|
Поштова адреса | 01135, Україна, м. Київ, місто Київ, вулиця Дмитрівська (Шевченківський Р-Н), будинок 66а, офіс 65 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Роман Фещенко |
Телефон | +380672186382 |
Ел. пошта | tender@alesta.net.ua |
Час публікації: 2024-05-02 14:33:08
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-03 14:33:08
Опис
За результатами вивчення та розгляду документів, які подаються учасниками у складі тендерної пропозиції робочою групою встановлено, що Учасником в наданих документах «Тендерна пропозиція.pdf» та «Технічна відповідність.pdf» в пункті 16 тендерної пропозиції та технічної специфікації зазначено сервер «PowerEdge R250/4x3.5/Xeon E-2334/2x16GB/2x1TB HDD/2x960GB SSD/PERC H355/ iDRAC9, Ent/2x1Gbe/700W/3Yr PS NBD+KYHD». Відповідно до пункту 3 Додатку 3 «Перелік документів, які обов’язково подаються Учасниками у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовником вимагалося надати «Авторизаційний лист від офіційного представництва (чи представника) виробника, що підтверджує повноваження постачати обладнання, передбачені предметом закупівлі». Учасником закупівлі ТОВ "АЛЕСТА", не надано авторизаційний лист від офіційного представництва (чи представника) виробника, що підтверджує повноваження постачати обладнання «PowerEdge». З метою встановлення відповідності тендерної пропозиції вимогам замовника, учасник ТОВ "АЛЕСТА" повинен надати авторизаційний лист від офіційного представництва (чи представника) виробника, що підтверджує повноваження постачати обладнання, зазначене в пункті 16 тендерної пропозиції та технічної специфікації. Згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами внесеними згідно з Постановами Кабінету Міністрів України) повідомити ТОВ "АЛЕСТА" з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель на закупівлю серверів, код ДК 021:2015 - 48820000-2 (Сервери, системи збереження даних), а саме: надати авторизаційний лист від офіційного представництва (чи представника) виробника, що підтверджує повноваження постачати обладнання, зазначене в пункті 16 тендерної пропозиції та технічної специфікації.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 43808510 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Дмитро Шабельник |
Телефон | 380444893238 |
Ел. пошта | Dmytro_shabelnyk@apiconnect.biz |
Залучення субпідрядників не передбачається
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 38129960 |
---|---|
Поштова адреса | 03189, Україна, м. Київ, місто Київ, вул.Ломоносова, будинок 52-А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Оксана Тітаренко |
Телефон | +380977144310 |
Ел. пошта | oksana.titarenko@it-dialog.com.ua |
Оплата за Товар здійснюється Покупцем на підставі ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України – протягом 10 (десяти) банківських днів з дня фактично отриманого Покупцем Товару, на підставі належним чином оформлених документів (рахунків-фактур, видаткових накладних, тощо) Продавця при наявності бюджетних призначень на ці цілі, з можливістю відстрочки платежу до кінця бюджетного року, без нарахування штрафних санкцій. Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Служба безпеки України |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00034074 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Відділ державних закупівель |
Телефон | +380442717329 |
Ел. пошта | 1cektor@i.ua |