На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
219 854.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Більш детальну інформацію зазначено в тендерній документації. Проєкт договору в тендерній документації. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання письмової рознарядки ПОСТАЧАЛЬНИКОМ.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-19-011737-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 25 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 25 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 28 квітня, 18:00 |
Дата останніх змін | 3 травня, 09:48 |
Очікувана вартість закупівлі | 219 854.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 29 квітня, 12:05 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 198.54 UAH без ПДВ |
---|
Сіль технічна, помол №337 тонна Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 14410000-8, Кам’яна сіль |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 37354345 |
---|---|
Поштова адреса | 01054, Україна, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, будинок 17/52, поверх 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Стріховський Володимир |
Телефон | 380672031717 |
Ел. пошта | v.strikhovskyi@abu.kiev.ua |
не передбачено
Час публікації: 2024-05-02 16:53:45
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-03 16:53:45
Опис
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Найменування замовника: філія «Вокзальна компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця» 2. Ідентифікаційний код: ЄДРПОУ філії 43665271 3. Місцезнаходження замовника: м. Київ 4. Предмет закупівлі: Код ДК 021:2015 – 14410000-8 Кам’яна сіль (Сіль технічна, помол №3) 5. Ідентифікатор процедури закупівлі в електронній системі закупівель: № UA-2024-04-19-011737-a. 6. Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 7. Перелік виявлених невідповідностей учасника ТОВ «Альянс Будівельників України» (далі – Учасник): 7.1. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (файл: «Витяг ЄДР АБУ 09.11.2023.pdf») сформований 09.11.2023, що не відповідає вимогам, зазначеним в абзаці другому п. 3 Додатку 4 до тендерної документації. Дозавантажити документ, приведений у відповідності до вимог абзацу другого п. 3 Додатку 4 до тендерної документації. 7.2. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ (файл: «всі довідки пропоз тех задан .pdf») містить невірні розрахунки в колонках: «Ціна за одиницю, без ПДВ, грн», «Ціна за одиницю, з ПДВ, грн» та сума ПДВ, що не відповідає вимогам, зазначеним в Додатку 6 до тендерної документації. Дозавантажити документ, приведений у відповідності Додатку 6 до тендерної документації. Уповноважена особа Менеджер-начальник відділу закупівель філії «ВК» АТ «Укрзалізниця» _______________________ Галина МІЩЕНКО
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 34864103 |
---|---|
Поштова адреса | 60421, Україна, Чернівецька область, Глибоцький р-н, село Йорданешти, ВУЛИЦЯ КОРНЕЦ будинок 24 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Божеску Віктор |
Телефон | 380951888952 |
Ел. пошта | bojescu.victor@gmail.com |
Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 45 (сорок п’ятий) календарний день з дати поставки ТОВАРУ, за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлений ТОВАР. (* для платників ПДВ); або Для резидентів України: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 45 (сорок п’ятий) календарний день з дати поставки ТОВАРУ та відповідно до рахунку-фактури на поставлений ТОВАР. (* для неплатників ПДВ) Для нерезидентів України: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 45 (сорок п’ятий) календарний день з дати поставки ТОВАРУ та відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлений ТОВАР. (* для неплатників ПДВ.)
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ФІЛІЯ "ВОКЗАЛЬНА КОМПАНІЯ " АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43665271 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Галина Міщенко |
Телефон | 380443097731 |
Ел. пошта | mishchenko.g.i@uz.gov.ua |