На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
230 500.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №16" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-22-002265-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 27 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 27 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 30 квітня, 09:00 |
Дата останніх змін | 6 травня, 15:28 |
Очікувана вартість закупівлі | 230 500.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 1 травня, 15:36 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 305.00 UAH з ПДВ |
---|
Медичні відходи категорії В: медичні відходи4000 кілограм Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90520000-8, Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами |
Медичні відходи категорії В: органні відходи700 кілограм Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90520000-8, Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами |
Медичні відходи категорії С: Токсикологічно небезпечні відходи80 кілограм Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90520000-8, Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами |
Медичні відходи категорії С: лікарські препарати500 кілограм Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90520000-8, Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами |
Медичні відходи категорії С: Токсикологічно небезпечні відходи200 кілограм Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90520000-8, Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Код ЄДРПОУ | 39624900 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Катышев Дмитрий |
Телефон | 0504990920 |
Ел. пошта | DIM_KT@UECO.COM.UA |
відсутня
Час публікації: 2024-05-02 11:06:55
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-03 11:06:55
Опис
Додаток 2 до тендерної документації п.3 Надати у складі пропозиції копію ліцензії або наказу про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, яка (діяльність) ліцензується з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про управління відходами", яка повинна містити операції з відновлення та видалення відходів, включно що передбачені предметом закупівлі, в тому числі: R1, D10 та D15. - у переліку операцій відповідно до додатку 1,2 ЗУ "Про управління відходами" відсутня операція R1 у кодах згідно Національного переліку відходів 18 01 03*, 18 01 06*. Додаток 3 до тендерної документації: п.1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - дата аналогічного договору не відповідає вимогам "Аналогічним вважається договір, у якому предметом договору є надання послуг аналогічних по предмету закупівлі за період з 2021 по 2023 рік." п.2 Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій - не надано скановану копію свідоцтво та\або іншого документу про підготовку водія (-їв) з питань безпеки перевезення небезпечних вантажів (надати копію). п.3 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - не надано до довідки документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником/ співвиконавцем (наприклад: штатний розпис/трудовий договір/договір про надання послуг/копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу)/інший документ).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 38234621 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Коханов Руслан |
Телефон | 380979114498 |
Ел. пошта | RUSLANTARKOM@GMAIL.COM |
Час публікації: 2024-05-06 15:28:03
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-07 15:28:03
Опис
1. Надати гарантійний лист згідно п.10 Додатка 2 до тендерної документації, а саме: "10. Небезпечні відходи під час їх збирання та перевезення повинні бути упаковані, промарковані, мати необхідні супровідні документи відповідно до вимог законодавства. Свою згоду на виконання даної вимоги Учасник підтверджує гарантійним листом". 2. Надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації у повному складі, згідно заявленим посвідченням . До довідки надати документи згідно п.п. 2.2 п.3 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Додатка 3 до тендерної документації, а саме: " 2.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником/ співвиконавцем (наприклад: штатний розпис/трудовий договір/договір про надання послуг/копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу)/інший документ)."
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №16" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01986233 |
Поштова адреса | 50053, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Романа Шухевича, буд. 32А |
Ім'я |
Марина Римська |
Телефон | +380671909381 |
Ел. пошта | rims08091981@gmail.com |