На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
276 068.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-22-003879-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 27 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 27 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 30 квітня, 00:00 |
Дата останніх змін | 3 травня, 11:37 |
Очікувана вартість закупівлі | 276 068.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 760.68 UAH з ПДВ |
---|
Послуги із технічного обслуговування та ремонту офісної техніки, а також заправки та відновлення картриджів1 послуга Адреса поставки: 08301, Україна, Київська область, Бориспіль, вул. Київський Шлях, 72 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 2911619617 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 02093, м.Київ, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬСЬКА, будинок 26-З, квартира 176 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Кононенко Юрій |
Телефон | 380506030113 |
Ел. пошта | YURIYKONONENKO60@GMAIL.COM |
Час публікації: 2024-05-02 16:20:30
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-03 16:20:30
Опис
1. 1) Перелік виявлених невідповідностей: Не надано документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 1.9 Додатку № 1 тендерної документації 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. 2. 1) Перелік виявлених невідповідностей: Надано авторизаційнй лист, від виробника офісної техніки НР inc. Та TM SVC, або їх офіційних представництв (представників), або їх офіційних дистриб’юторів, повноваження яких розповсюджуються на території України, якими підтверджується право (повноваження) Учасника здійснювати сервісне обслуговування обладнання відповідних виробників, без зазначення НАЗВИ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 3.2 Додатку № 1 тендерної документації 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати авторизаційнй лист, від виробника офісної техніки НР inc. Та TM SVC, або їх офіційних представництв (представників), або їх офіційних дистриб’юторів, повноваження яких розповсюджуються на території України, якими підтверджується право (повноваження) Учасника здійснювати сервісне обслуговування обладнання відповідних виробників, без зазначення НАЗВИ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ. 3. 1) Перелік виявлених невідповідностей: Не надано довідку за формою Додатку 1.3.1.; скан-копії договору(-ів); копії відповідних актів, які підтверджують повне виконання АНАЛОГІЧНОГО(-их) за предметом закупівлі договору(-ів). 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 1.3.1.1., 1.3.1.2., 1.3.1.3. Додатку № 1.3 тендерної документації 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку за формою Додатку 1.3.1.; скан-копії договору(-ів); копії відповідних актів, які підтверджують повне виконання АНАЛОГІЧНОГО(-их) за предметом закупівлі договору(-ів).
Розрахунки за надані Послуги здійснюються на підставі статті 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за надані Послуги здійснюються протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування оплати наданих Послуг на свій реєстраційний рахунок. У такому випадку штрафні санкції до Замовника не застосовуються.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ БОРИСПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 33003375 |
Поштова адреса | 08300, Україна, Київська область, м. Бориспіль, вул. Київський шлях, буд. 72 |
Ім'я |
Юлія Іскра |
Телефон | +380459555834 |
Ел. пошта | jkg2024@ukr.net |