На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
191 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Горохівський психоневрологічний інтернат, 45701, Україна, Волинська область, м. Горохів, вул. Паркова, 22 Категорія замовника:відповідно до п.3 ч.1 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-22-005397-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 27 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 27 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 30 квітня, 00:00 |
Дата останніх змін | 3 травня, 10:13 |
Очікувана вартість закупівлі | 191 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 955.00 UAH з ПДВ |
---|
Цемент М500 (Портландцемент)10000 кілограм Адреса поставки: 45701, Україна, Волинська область, м.Горохів, вул. Паркова буд.22 Строк: до 20.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44111200-3, Цемент |
Бруківка коричнева100 метр квадратний Адреса поставки: 45701, Україна, Волинська область, м.Горохів, вул. Паркова буд.22 Строк: до 20.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44113120-2, Тротуарна плитка |
Бруківка жовта20 метр квадратний Адреса поставки: 45701, Україна, Волинська область, м.Горохів, вул. Паркова буд.22 Строк: до 20.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44113120-2, Тротуарна плитка |
Поребрик140 штука Адреса поставки: 45701, Україна, Волинська область, м.Горохів, вул. Паркова буд.22 Строк: до 20.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44113120-2, Тротуарна плитка |
Тротуарна плитка сірого кольору ( 35*35 см 440 шт)53.9 метр квадратний Адреса поставки: 45701, Україна, Волинська область, м.Горохів, вул. Паркова буд.22 Строк: до 20.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44113120-2, Тротуарна плитка |
Плитка облицювальна на підлогу ( 60*60 см 40 шт)14.4 метр квадратний Адреса поставки: 45701, Україна, Волинська область, м.Горохів, вул. Паркова буд.22 Строк: до 20.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44111300-4, Керамічні вироби |
Плитка облицювальна на стіну (29,7 * 60 см 250 шт)44.55 метр квадратний Адреса поставки: 45701, Україна, Волинська область, м.Горохів, вул. Паркова буд.22 Строк: до 20.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44111300-4, Керамічні вироби |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 3266114016 |
---|---|
Поштова адреса | 43025, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Мистецька, будинок 7, офіс 502а |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Євпак Вадим |
Телефон | 380976757054 |
Ел. пошта | jevpachok@ukr.net |
Час публікації: 2024-04-30 13:11:51
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-01 13:11:51
Опис
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 30 квітня 2024 року № 19 м.Горохів Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Положення про уповноважену особу, що затверджене директором Горохівського психоневрологічного інтернату від 21.05.2020 року № 9. Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП ЄВПАК ВАДИМ ВАСИЛЬОВИЧ (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі конструкційних матеріалів, Код за ДК 44110000-4 Конструкційні матеріали, Код товару що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015 44111200-3 Цемент, 44113120-2 Тротуарна плитка, 44111300-4 Керамічні вироби (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2024-04-22-005397-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 38 Особливостей, на виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Надати: - підписаний учасником проєкт Договору, який повинен бути оформлений згідно з Додатком 3 до тендерної документації; - документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 40 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей в документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа Фірук С.П.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Горохівський психоневрологічний інтернат Категорія замовника:відповідно до п.3 ч.1 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03188211 |
Поштова адреса | 45701, Україна, Волинська область, ГОРОХІВ, вул. Паркова, буд.22 |
Ім'я |
Фірук Світлана Петрівна |
Телефон | 0337922742 |
Ел. пошта | gorohiv_internat@ukr.net |