На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
150 664.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-22-009566-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 27 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 27 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 30 квітня, 15:00 |
Дата останніх змін | 2 травня, 11:11 |
Очікувана вартість закупівлі | 150 664.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 000.00 UAH без ПДВ |
---|
Послуги з технічного обслуговування систем числового програмного керування верстатів та пресів37 штука Адреса поставки: 21100, Україна, Вінницька область, Вінниця, ПЛОЩА ПРИВОКЗАЛЬНА, будинок 1 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50530000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 2806811692 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ілля Львов |
Телефон | +380677441851 |
Ел. пошта | liancnc@gmail.com |
Час публікації: 2024-05-02 10:56:30
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-03 10:56:30
Опис
Назва Вимога № 1 Дата 01.05.2024 Учасник ФОП "Львов Ілля Юрійович" Назва процедури закупівлі Послуги з технічного обслуговування систем числового програмного керування верстатів та пресів Номер тендеру в ЦБД UA-2024-04-22-009566-a 1) Перелік виявлених невідповідностей: За результатами попереднього розгляду тендерної пропозиції, встановлено наступне. У відповідності до Додатку 2 до Тендерної документації на закупівлю Послуги з технічного обслуговування систем числового програмного керування верстатів та пресів – Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону, учасник: 1.1. На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, повинен надати: - Довідку, яка складається за наведеною у додатку формою або у довільній формі з зазначенням відповідної інформації; - Документи, що підтверджують наявність у працівників необхідних сертифікатів/дипломів/свідоцтв, що підтверджують освіту та/або фах та/або професію працівників. 1.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), повинен надати: - Довідку з інформацією про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів), достатньо одного договору, за власноручним підписом уповноваженої службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі та завіреною печаткою (у разі її використання). Довідка складається за наведеною у додатку формою або у довільній формі з зазначенням відповідної інформації. 2) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Пункт 2 п.п. 1, 3; пункт 3 п.п. 1 Додатку 2 до Тендерної документації на закупівлю Послуги з технічного обслуговування систем числового програмного керування верстатів та пресів – Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону. 3) Перелік інформації та документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, яка складається за наведеною у додатку формою або у довільній формі з зазначенням відповідної інформації; - Документи, що підтверджують наявність у працівників необхідних сертифікатів/дипломів/свідоцтв, що підтверджують освіту та/або фах та/або професію працівників. - Довідка з інформацією про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів), достатньо одного договору, за власноручним підписом уповноваженої службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі та завіреною печаткою (у разі її використання). Довідка складається за наведеною у додатку формою або у довільній формі з зазначенням відповідної інформації.
Строк оплати рахунків на 21 (двадцять перший) календарний день з дня підписання сторонами акту наданих послуг за умови реєстрації податкової накладної (якщо Виконавець є платником ПДВ).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 21 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ФІЛІЯ "ВІННИЦЯТРАНСПРИЛАД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081242 |
Поштова адреса | 21100, Україна, Вінницька область, Вінниця, ПЛОЩА ПРИВОКЗАЛЬНА, будинок 1 |
Ім'я |
Рибачук Олександр Анатолійович |
Телефон | 380432632047 |
Ел. пошта | vtkiop@ukr.net |