На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
328 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-22-011135-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 27 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 27 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 30 квітня, 00:01 |
Дата останніх змін | 7 травня, 14:56 |
Очікувана вартість закупівлі | 328 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 1 травня, 15:18 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 640.00 UAH з ПДВ |
---|
Квадрокоптер ProDrone FPV 7inch + Система дистанційного ініціювання корисного навантаження (або еквівалент)20 штука Адреса поставки: 39400, Україна, Полтавська область, селище Машівка, вул.Незалежності, 113 Строк: до 20.05.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34710000-7, Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 2966103751 |
---|---|
Поштова адреса | 04078, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Данченка Сергія, буд.1, кв. 109 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Олександр |
Телефон | +380663305310 |
Ел. пошта | alex.koydan@gmail.com |
Час публікації: 2024-05-02 16:22:27
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-03 16:22:27
Опис
1.У складі тендерної пропозиції відсутня скан-копія гарантійного талону; 2.У складі тендерної пропозиції відсутня довідка за встановленою формою, наведеною в таблиці 1 Додатку 1.1 тендерної документації, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), яку учасник мав надати на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Файл 2.0. Довідка аналогічних договорів.pdf містить інформацію про тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає назві документу; 3.У складі тендерної пропозиції відсутній заповнений та підписаний учасником додаток №1 до проекту договору (специфікація товару); 4.Сертифікат якості (файл 3.2. Сертифікат якості.pdf) виданий не спеціалізованим органом – органом сертифікації продукції, а учасником процедури закупівлі; 5.У складі тендерної пропозиції відсутня довідка у довільній формі про службову(их) (посадову(их)) особу(іб) учасника, яку(их) уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, в тому числі підписувати тендерну пропозицію.; 6.У складі тендерної пропозиції відсутня копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія свідоцтва про сплату єдиного податку (у разі відсутності надати копію Витягу з реєстру платників податку на додану вартість/ єдиного податку).; 7.У складі тендерної пропозиції відсутня довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника про гарантії застосування заходів із захисту довкілля при виконанні зобов’язань за договором.. ПРОТОКОЛ №55__ уповноваженої особи Виконавчий комітет Машівської селищної ради Назва підприємства 02.05.2024 16:00 селище Машівка с. Селещина-1 Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про виявлення замовником невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі після їх розкриття. 2. Про оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. Під час розгляду першого питання порядку денного: За рішенням уповноваженої особи від 22 квітня 2024 року №50 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі згідно коду ДК 021:2015: 34710000-7 - Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном) (Квадрокоптер ProDrone FPV 7inch + Система дистанційного ініціювання корисного навантаження (або еквівалент)), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-04-22-011135-a (далі — Закупівля). За результатами проведеного аукціону, який відбувся 01 травня 2024 року о 14:43, найкращою економічно вигідною пропозицією електронною системою визнано пропозицію ФОП Койдан Олександра Володимировича (код ЄДРПОУ 2966103751). Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Койдан Олександра Володимировича виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: № з/п Виявлені невідповідності Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1. У складі тендерної пропозиції відсутня скан-копія гарантійного талону Пункт 10 «Вимоги щодо товару» додатку 3 тендерної документації»: «Товар повинен поставлятися комплектно відповідно до вимог стандартів, технічних умов та мати не менше одного з наступних документів: декларацію про відповідність, сертифікат якості (паспорт якості); інструкцію з експлуатації та гарантійний талон, що надаються учасниками закупівлі у складі пропозиції в сканованому вигляді.» Відповідно до пункту 10 «Вимоги щодо товару» додатку 3 тендерної документації Учасник повинен подати у складі своєї пропозиції скан-копію гарантійного талону (українською мовою) 2. У складі тендерної пропозиції відсутня довідка за встановленою формою, наведеною в таблиці 1 Додатку 1.1 тендерної документації, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), яку учасник мав надати на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Файл 2.0. Довідка аналогічних договорів.pdf містить інформацію про тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає назві документу Пункт 1.1. та підпункт 1.1.1. таблиці «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ЗГІДНО СТ.16 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» додатку 1 тендерної документації «На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку за встановленою формою, наведеною в таблиці 1 Додатку 1.1 тендерної документації, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір щодо закупівлі товару, що є предметом закупівлі в цьому тендері.» Відповідно до пункту 1.1. та підпункту 1.1.1. таблиці «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ЗГІДНО СТ.16 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» додатку 1 тендерної документації Учасник повинен подати у складі своєї пропозиції довідку за встановленою формою, наведеною в таблиці 1 Додатку 1.1 тендерної документації, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). 3. У складі тендерної пропозиції відсутній заповнений та підписаний учасником додаток №1 до проекту договору (специфікація товару) Пункт 5.2. додатку 5 тендерної документації: Для підтвердження інформації про учасника згідно до встановлених вимог замовника, визначених у Таблиці 1 Додатку 5, Учасник повинен подати у складі своєї пропозиції … «Лист в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про згоду з Проєктом договору, а також заповнений та підписаний учасником додаток №1 до проекту договору (специфікація товару).» Відповідно до пункту 5.2. додатку 5 тендерної документації Учасник повинен подати у складі своєї пропозиції заповнений та підписаний учасником додаток №1 до проекту договору (специфікація товару). 4. Сертифікат якості (файл 3.2. Сертифікат якості.pdf) виданий не спеціалізованим органом – органом сертифікації продукції, а учасником процедури закупівлі Пункт 10 «Вимоги щодо товару» додатку 1 тендерної документації»: «Товар повинен поставлятися комплектно відповідно до вимог стандартів, технічних умов та мати не менше одного з наступних документів: декларацію про відповідність, сертифікат якості (паспорт якості); інструкцію з експлуатації та гарантійний талон, що надаються учасниками закупівлі у складі пропозиції в сканованому вигляді. Якщо Товар не підлягає сертифікації, Учасник при поставці товару надає письмове пояснення про те, що дана продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні. Відповідно до пункту 10 «Вимоги щодо товару» додатку 3 тендерної документації Учасник повинен подати у складі своєї пропозиції не менше одного з наступних документів: декларацію про відповідність, сертифікат якості (паспорт якості); Якщо Товар не підлягає сертифікації, Учасник при поставці товару надає письмове пояснення про те, що дана продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні. 5. У складі тендерної пропозиції відсутня довідка у довільній формі про службову(их) (посадову(их)) особу(іб) учасника, яку(их) уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, в тому числі підписувати тендерну пропозицію. Пункт 1.1 таблиці 1 додатку 5 тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА УМОВИ НАДАННЯ ІНФОРМАЦІЇ, ЩО НЕОБХІДНО НАДАТИ ЗАМОВНИКУ ДЛЯ ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ВИМОГАМ ЗГІДНО ІЗ ЗАКОНОДАВСТВОМ»: «Інформація (або довідка) у довільній формі про службову(их) (посадову(их)) особу(іб) учасника, яку(их) уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, в тому числі підписувати тендерну пропозицію. Учасником повинно бути зазначено інформацію про ПІП такої(их) особи(іб) із описом делегованих прав та повноважень, які стосуються здійснення представництва юридичної особи і підписання документів в процесі участі у закупівлі, укладенні договору та його виконанню.» Відповідно до пункту 1.1 таблиці 1 додатку 5 тендерної документації учасник в складі своєї пропозиції повинен надати довідку у довільній формі про службову(их) (посадову(их)) особу(іб) учасника, яку(их) уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, в тому числі підписувати тендерну пропозицію. Учасником повинно бути зазначено інформацію про ПІП такої(их) особи(іб) із описом делегованих прав та повноважень, які стосуються здійснення представництва юридичної особи і підписання документів в процесі участі у закупівлі, укладенні договору та його виконанню. 6. У складі тендерної пропозиції відсутня копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія свідоцтва про сплату єдиного податку (у разі відсутності надати копію Витягу з реєстру платників податку на додану вартість/ єдиного податку). Пункт 3.1 таблиці 1 додатку 5 тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА УМОВИ НАДАННЯ ІНФОРМАЦІЇ, ЩО НЕОБХІДНО НАДАТИ ЗАМОВНИКУ ДЛЯ ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ВИМОГАМ ЗГІДНО ІЗ ЗАКОНОДАВСТВОМ»: «Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія свідоцтва про сплату єдиного податку (у разі відсутності надати копію Витягу з реєстру платників податку на додану вартість/ єдиного податку).» Відповідно до пункту 3.1 таблиці 1 додатку 5 тендерної документації учасник в складі своєї пропозиції повинен надати копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія свідоцтва про сплату єдиного податку (у разі відсутності надати копію Витягу з реєстру платників податку на додану вартість/ єдиного податку). 7. У складі тендерної пропозиції відсутня довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника про гарантії застосування заходів із захисту довкілля при виконанні зобов’язань за договором. Пункт 5.1 таблиці 1 додатку 5 тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА УМОВИ НАДАННЯ ІНФОРМАЦІЇ, ЩО НЕОБХІДНО НАДАТИ ЗАМОВНИКУ ДЛЯ ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ВИМОГАМ ЗГІДНО ІЗ ЗАКОНОДАВСТВОМ»: «Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника про гарантії застосування заходів із захисту довкілля при виконанні зобов’язань за договором.» Відповідно до пункту 5.1 таблиці 1 додатку 5 тендерної документації учасник в складі своєї пропозиції повинен надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника про гарантії застосування заходів із захисту довкілля при виконанні зобов’язань за договором. Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією за 4 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель 02 травня 2024 року. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. ВИРІШИЛА: 1. Звернутися до учасника процедури закупівлі ФОП Койдан Олександра Володимировича з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо Закупівлі. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей учасником процедури закупівлі ФОП Койдан Олександром Володимировичем. Уповноважена особа виконавчого комітету Машівської селищної _ради_________________ (найменування замовника) ________________ (підпис) _Інна ФІЛЕНКО_________ (Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ)
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2547515172 |
---|---|
Поштова адреса | 12431, Україна, Житомирська область, Житомирський р-н, село Піски, Станишівська ТГ, Вулиця Молодіжна, будинок 11 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Гуменюк Юрій |
Телефон | 380983394083 |
Ел. пошта | gggumenyuk6072002@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 45390409 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Дмитро ПСАРЮК |
Телефон | 380959341417 |
Ел. пошта | minvikk@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 40973699 |
---|---|
Поштова адреса | 49064, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.Качалова, будинок 1, кімната 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Жечев Сергій |
Телефон | 380968084673 |
Ел. пошта | cenmancompany@gmail.com |
Оплата Товару здійснюється у безготівковому порядку у національній грошовій одиниці України протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту поставки Товару на підставі рахунку-фактури та видаткової накладної. Оплата здійснюється відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Виконавчий комітет Машівської селищної ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04381467 |
Поштова адреса | 39400, Україна, Полтавська область, селище міського типу Машівка, вул. Незалежності, буд. 113 |
Ім'я |
Інна Леонідівна Філенко |
Телефон | +380999406834 |
Ел. пошта | filenkoinna@ukr.net |