На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
408 500.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі" з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 ( зі змінами)
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-22-011279-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 27 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 27 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 30 квітня, 18:00 |
Дата останніх змін | 3 травня, 10:52 |
Очікувана вартість закупівлі | 408 500.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 042.50 UAH з ПДВ |
---|
Автоматичний гематологічний аналізатор (код ДК 021:2015:38430000-8 — Детектори та аналізатори, код НК 024:2023:35476 Аналізатор гематологічний IVD (діагностика in vitro), автоматичний)1 штука Адреса поставки: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вулиця АКАДЕМІКА САХАРОВА, будинок 11 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 38432000-2, Аналізатори Код НК 024:2023: 35476, Аналізатор гематологічний IVD (діагностика in vitro), автоматичний |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 44216940 |
---|---|
Поштова адреса | 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вулиця Федьковича будинок 7а |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Щепаньський Володимир |
Телефон | 0966433579 |
Ел. пошта | ivamed2801@ukr.net |
Час публікації: 2024-05-01 18:40:13
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-02 18:40:13
Опис
Під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ІВАМЕД", поданої на процедуру закупівлі Автоматичний гематологічний аналізатор (код ДК 021:2015:38430000-8 — Детектори та аналізатори, код НК 024:2023:35476 Аналізатор гематологічний IVD (діагностика in vitro), автоматичний), № UA-2024-04-22-011279-a згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності. 1. перелік виявлених невідповідностей: у складі тендерної пропозиції Учасник ТзОВ «Івамед» надав лист-згоду про те, що Учасник погоджується з проектом договору викладеному в Додатку 4 до тендерної документації. Проте Учасник мав надати довідку/лист у довільній формі, яка/який би підтверджувала(в), що учасник ознайомився з проектом договору та гарантує виконання своїх зобов’язань за ним; 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1 Розділ 3 Тендерної документації та п.3 Розділ 6 Тендерної документації; 3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідку/лист у довільній формі, яка/який підтверджує, що учасник ознайомився з проектом договору та гарантує виконання своїх зобов’язань за ним.
Оплата за поставлений Товар проводиться на протязі 10 робочих днів з дати фактичного отримання товару (дати підписання видаткової накладної). У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється протягом 14 днів з дня надходження коштів на рахунок Замовника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ ПО ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 08734204 |
Поштова адреса | 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вулиця АКАДЕМІКА САХАРОВА, будинок 11 |
Ім'я |
Воленщак Христина |
Телефон | 380668085995 |
Ел. пошта | dutmomvsuif1@ukr.net |