На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
114 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: дана закупівля проводиться у відповідності до особливостей, які визначені постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-22-011525-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 27 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 27 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 30 квітня, 00:00 |
Дата останніх змін | 3 травня, 08:23 |
Очікувана вартість закупівлі | 114 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 30 квітня, 12:51 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 280.00 UAH з ПДВ |
---|
персональний комп'ютер3 штука Адреса поставки: 38230, Україна, Полтавська область, с.Оболонь, вул.Позена, 1/2 Строк: до 30.06.2024 16:44 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30210000-4, Машини для обробки даних (апаратна частина) |
учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Код ЄДРПОУ | 45119322 |
---|---|
Поштова адреса | 04136, Україна, м. Київ, Київ, Україна, 04136, місто Київ, вул. Тираспольська, будинок 58, квартира 282 |
Суб'єкт господарювання | Не є суб’єктом господарювання |
Ім'я | Роман Волошинов |
Телефон | +30933802403 |
Ел. пошта | portalarena69@gmail.com |
не залучається
Час публікації: 2024-05-01 13:40:37
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-02 13:40:37
Опис
Учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель даного повідомлення. Зазначені невідповідності тендерної пропозиції визначені з урахуванням умов тендерної документації (далі – Документація). 1. Виявлені невідповідності: вимогами п.1 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документації передбачено, що учасник повинен надати форму пропозиції, яка повинна бути оформлена Учасниками згідно з цією документацією та умовами викладеними у Додатку 6. Положеннями приміток Додатку 6 Документації передбачено, що Учасник не повинен відступати від встановленої форми. У складі пропозиції учасником надано форму «Пропозиція» (файл формату pdf «Тендерна пропозиція»), однак у комірці «ВАРТІСТЬ пропозиції без ПДВ (виключно літерами)» Таблиці 3 вартість вказано цифрами та літерами, та у п.7 не вказано строк виконання зобов’язань за умовами договору цифрами. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1 Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документації та згідно Додатку 6 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати форму «Пропозиція» із зазначенням у комірці «ВАРТІСТЬ пропозиції без ПДВ (виключно літерами)» Таблиці 3 вартості виключно літерами, та у п.7 вказати строк виконання зобов’язань за умовами договору цифрами. 2. Виявлені невідповідності: вимогами п.1 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документації передбачено, що учасник повинен надати інформація із погодженням з проектом договору, яка повинна бути оформлене Учасниками згідно з цією документацією та Додатком 4. У складі пропозиції відсутній відповідний документ. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1 Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документації та згідно Додатку 4 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати інформацію із погодженням з проектом договору, яка повинна бути оформлена Учасником згідно з цією документацією та Додатком 4. 3. Виявлені невідповідності: вимогами п.1.1 Таблиці 1 Додатку 1 Документації передбачено, що учасник повинен надати інформацію, виконана у вигляді довідки, яка надається Учасником за встановленою формою, наведеною в Додатку 1.1 до Документації. У довідці обов’язково зазначається інформація щодо фактично виконаних зобов’язань за договором(ами) постачання товару(ів), що є аналогічним предмету даної процедури закупівлі, (для виконання даного критерію достатньо надання інформації за одним аналогічним договором). У складі пропозиції учасником надано Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (файл формату pdf «Досвід 3021»), однак дана довідка не відповідає встановленій формі, наведеній в Додатку 1.1 до Документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.1 Таблиці 1 Додатку 1 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати інформацію, виконана у вигляді довідки, яка надається Учасником за встановленою формою, наведеною в Додатку 1.1 до Документації. У довідці обов’язково зазначається інформація щодо фактично виконаних зобов’язань за договором(ами) постачання товару(ів), що є аналогічним предмету даної процедури закупівлі, (Договір №36 від 11.04.2024 р.). 4. Виявлені невідповідності: вимогами п.1 Розділу І Додатку 5 Документації передбачено, що відповідно до вимог Технічного завдання Замовника, учасник повинен надати таблицю відповідності предмету закупівлі у вигляді Таблиці 2 Додатку №5 тендерної документації із зазначенням інформації про відповідність встановленим замовником технічним характеристикам у відповідних комірках в колонках «Характеристики пропонуємого предмету закупівлі» та «Відповідність», із зазначенням лише одного показника відповідності «ТАК» або «НІ» у колонці «Відповідність». У відповідних комірках колонки «Характеристики пропонуємого предмету закупівлі» за встановленою формою Таблиці 2 Додатку №5 тендерної документації учасником повинна зазначатись інформація про відповідність пропонуємого предмету закупівлі таким чином, щоб це достовірно підтверджувало факт відповідності запропонованих характеристик та умов відносно встановлених вимог у комірці «технічні вимоги замовника» (Таблиці 2 Додатку №5 тендерної документації) у вигляді стверджувального інформування. Наприклад, у одному пункті Таблиці 2 Додатку №5 тендерної документації замовником у комірці «технічні вимоги замовника» встановлено вимогу «має бути наявно». Відповідно до встановлених вимог тендерної документації у комірці із назвою «Характеристики пропонуємого предмету закупівлі» повинно бути відображено «наявно» або «наявне» або інші синонімічні форми, які несуть собою факт ствердження відповідної наявності. У разі, якщо замовником встановлюються цифрові значення або проміжки значень (наприклад "від ___", "не менше ___", "до ___", "не більше ___", "__-__"), які свідчать про можливу варіативність даного показника у визначених показниках, у комірці «Характеристики пропонуємого предмету закупівлі» учасником повинно бути відображено фактичний показник, який відповідає встановленим вимогам у комірці «технічні вимоги замовника». У складі пропозиції учасником надано Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічне завдання) (файл формату pdf «Технічна пропозиція»). В ході розгляду встановлено наступні невідповідності: • У колонках «Характеристики пропонуємого предмету закупівлі» та «Відповідність (так/ні)» п.3 не зазначено інформацію про відповідність встановленим замовником технічним характеристикам у відповідних комірках. • У колонці «Відповідність (так/ні)» п.8 не зазначено інформацію про відповідність встановленим замовником технічним характеристикам у відповідному комірці. • У п. 8 колонки «Характеристики пропонуємого предмету закупівлі» учасником вказано «16 ГБ, з технологією DDR%, частота 4800 MHz», можна зробити припущення, що учасником помилково було вказано % замість 5. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1 Розділу І Додатку 5 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічне завдання) із зазначенням інформації про відповідність встановленим замовником технічним характеристикам у відповідних комірках у колонках «Характеристики пропонуємого предмету закупівлі» та «Відповідність (так/ні)» п.3, у колонці «Відповідність (так/ні)» п.8 та у колонці «Характеристики пропонуємого предмету закупівлі» п. 8 зазначити коректний показник технології.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2378916847 |
---|---|
Поштова адреса | 73024, Україна, Херсонська область, місто Херсон, ВУЛИЦЯ СТАРОСТІНА, будинок 4, квартира 94 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Інна Саврук |
Телефон | +380980743663 |
Ел. пошта | savruk_fop@ukr.net |
Оплата за поставлені товари Постачальником, проводиться за фактом отримання Замовником таких товарів протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання товарів
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Виконавчий комітет Оболонської сільської ради Кременчуцького району Полтавської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41853196 |
Поштова адреса | 38230, Україна, Полтавська область, Оболонь, вул.Позена, 1/2 |
Ім'я |
Третяк Вадим Володимирович ( ) |
Телефон | +380534195152 |
Ел. пошта | srada_obolon@ukr.net |