На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 985 476.13 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та положень постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 р. “ Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” зі змінами. Місцезнаходження Замовника: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул. О. Дашковича,62. Категорія Замовника згідно п.4 ч.1 ст.2 Закону: юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання. Джерело фінансування – власні кошти.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-22-011818-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 27 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 27 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 30 квітня, 00:00 |
Дата останніх змін | 3 травня, 10:05 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 985 476.13 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 39 709.52 UAH з ПДВ |
---|
Ремонт і технічне обслуговування когенераційної установки Caterpillar G3512Е за адресою вул. Сумгаїтська, 131 послуга Адреса поставки: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаський район, місто Черкаси, вул. Сумгаїтська, 13 Строк: до 31.05.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50532300-6, Послуги з ремонту і технічного обслуговування генераторів |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 37113876 |
---|---|
Поштова адреса | 55200, Україна, Миколаївська область, місто Первомайськ, провулок Гранітний будинок 14 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Таран Світлана Миколаївна |
Телефон | +380666322797 |
Ел. пошта | motortech.p@gmail.com |
не залучається
Час публікації: 2024-05-01 11:46:26
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-02 11:46:26
Опис
1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. п.1 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації встановлені кваліфікаційні критерії, а саме наявність матеріально-технічної бази Учасника з наданням інформації в довільній формі про назву, кількість власних чи орендованих машин та механізмів, інструменту та пристосувань, транспортних засобів, необхідних для надання послуг. Якщо машини та механізми, транспортні засоби або інше обладнання орендовані або в користуванні, надати копію договору оренди тощо, які повинні бути чинними на дату подання пропозиції. 1.2. п.6.1. ч.6 таблиці №3 додатку №1 до тендерної документації передбачено, що у складі тендерної пропозиції учасник надає інформацію в довільній формі про те, що відсутні підстави для відмови в участі у закупівлі, передбачені абз.1-2 пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, а саме: замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності цією постановою; (див. пп.3.1-3.2 пункту 3 розділу V Тендерної документації). 2. Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. У складі тендерної пропозиції надано файл «1. Мат. техн. база.pdf», у якому Учасник надає довідку вих.№25/04-1 від 25.05.2024 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, що будуть використані для виконання обов’язків по договору, де учасник зазначає, як власне так і орендоване обладнання, в тому числі приміщення. На підтвердження користування орендованим обладнання учасник надав договір оренди виробничого приміщення та обладнання №20/11-23 від 20.11.2023 року Однак, обладнання, яке учасник вказує у довідці вих.№25/04-1 в повній мірі не відповідає обладнанню, яке міститься у переліку обладнання договору оренди, крім того, у довідці вих.№25/04-1 від 25.05.2024 учасник не зазначає кількість обладнання відповідно до договору оренди. 2.2. У складі тендерної пропозиції надано файл «7. Довідка про відсутність підстав.pdf» у якому надано довідку вих.№25/04-7 від 25.04.2024 про відсутність підстав для відмови в участі у закупівлі, однак надана довідка не містить всієї інформації, яка визначена чинним законодавством. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати у складі тендерної пропозиції приведену у відповідність у частині найменування та кількості довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, що будуть використані для виконання обов’язків по договору, враховуючи найменування та кількість обладнання відповідного договору оренди. 3.2. Надати інформацію в довільній формі про те, що відсутні підстави для відмови в участі у закупівлі, передбачені абз.1-2 пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, а саме: замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності цією постановою; (див. пп.3.1-3.2 пункту 3 розділу V Тендерної документації).
За результатами підписання обома сторонами «Акту приймання виконаних будівельних послуг» (форма № КБ-2в) і «Довідки про вартість виконаних будівельних послуг та витрати» (форма №КБ-3) Замовник протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання актів виконаних послуг сплачує Підряднику вартість послуги/послуг за вирахуванням податку на додану вартість (в разі, якщо Підрядник є платником ПДВ) або здійснює остаточний розрахунок (в разі, якщо Підрядник не є платником ПДВ).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 83.33%
Сума ПДВ (в разі, якщо Підрядник є платником ПДВ) в складі вартості наданих послуг, сплачується Замовником Підряднику протягом 10 (десяти) банківських днів з дня реєстрації Підрядником податкової накладної відповідно до ст. 201 Податкового кодексу України.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 16.67%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ "ЧЕРКАСИТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02082522 |
Поштова адреса | 18000, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Остафія Дашковича, 62 |
Ім'я |
Катерина Бродацька |
Телефон | +380661901468 |
Ел. пошта | brodatskakate@gmail.com |