На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
95 050.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-22-012262-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 27 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 27 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 30 квітня, 10:00 |
Дата останніх змін | 3 травня, 08:52 |
Очікувана вартість закупівлі | 95 050.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 476.00 UAH з ПДВ |
---|
Дерматоскоп у визначеній комплектації1 штука Адреса поставки: 61033, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Георгія Тарасенка, буд. 92-А(Комунальне некомерційне підприємство «Рубіжанська центральна міська лікарня» Рубіжанської міської ради Луганської області) Строк: до 01.10.2024 17:37 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33120000-7, Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання Код НК 024:2023: 18021, Дерматоскоп оптичний |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 41530346 |
---|---|
Поштова адреса | 01033, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЯ ЯНА, будинок 3/5 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Наталя Литкіна |
Телефон | +380961138571 |
Ел. пошта | llcmediprime@gmail.com |
Час публікації: 2024-05-01 16:27:34
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-02 16:27:34
Опис
Під час розгляду пропозиції учасника, відповідно до статті 29 Закону(положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються), відповідно до пункту 41 Особливостей, на виконання норм п. 43 Особливостей та ст.26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: - на виконання вимоги Замовника, зазначеної у п. 1 (1.1)таблиці п.5 Розділу 3 « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» -учасник у складі своєї тендерної пропозиції на підтвердження виконання аналогічного договору надав «довідку щодо документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» (вих. № 1735 від 25.04.2024р.) у якій зазначена інформація щодо договору укладеного без використання електронної системи закупівель (згідно інформації зазначеної також у «Відгуку про належне виконання договору» (№940/0/536-22 від 09.11.2022), замість договору про закупівлю, укладеного за результатом проведеної процедури закупівлі за відповідними кодами ЄЗС ДК 021:2015. У зв’язку з цим інформація та документи стосовно укладеного договору №338/09/П від 15.11.2022 (UA-2022-09-21-001273-a) не відповідають вимогам Замовника та не можуть бути підтвердженням виконання аналогічного договору про закупівлю за даною процедурою закупівлі. Враховуючи вищезазначене, для усунення зазначених невідповідностей Учаснику ТОВ «МЕДІПРАЙМ», необхідно надати у строк, визначений Особливостями: - інформацію та документи щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору про закупівлю згідно вимоги Замовника, зазначеної у п. 1 (1.1)таблиці п.5 Розділу 3 « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем за фактом поставки Товару у розмірі 100% в термін протягом 7 (семи) робочих днів з моменту поставки на підставі видаткової накладної (оформлених належним чином: посада, підпис, ПІБ/ПІ, печатка (у разі її використання), тощо)) на оплату товару. Джерело фінансування: власні кошти( кошти статутного капіталу) ;категорія Замовника: відповідно до п.3 ч.4 ст.2 ЗУ: підприємства, установи, організації, зазначені у п.3 ч.1 ст.2(юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів);Фактична адреса: просп. Олександра Поля, буд.98д, м. Дніпро, Дніпропетровська обл., 49055 ; Застосовані критерії оцінки - єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%)
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РУБІЖАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" РУБІЖАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01983683 |
Поштова адреса | 93009, Україна, Луганська область, місто Рубіжне, вул. Студентська, 19 |
Ім'я |
Федоркова Інесса ( ) |
Телефон | +380508203220 |
Ел. пошта | tender.rcml@ukr.net |