На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
240 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-23-002138-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 28 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 28 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 1 травня, 00:00 |
Дата останніх змін | 3 травня, 15:42 |
Очікувана вартість закупівлі | 240 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 200.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з обслуговування організаційної техніки (заправка та відновлення картриджів, ремонт друкуючих пристроїв)970 послуга Адреса поставки: 10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Бориса Лятошинського, 5 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 2202205235 |
---|---|
Поштова адреса | 10025, Україна, Житомирська область, Житомир, вулиця Корольова будинок 44, кв.24 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Мілевський Володимир Францович |
Телефон | 380975870017 |
Ел. пошта | tomi.zhytomyr@gmail.com |
Час публікації: 2024-05-03 10:10:57
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-04 10:10:57
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: « 1. Додаток 4 до ТД пункт 5; 2. Додаток 3 до ТД специфікація; 3. Додаток 2 до ТД - Учасник надає довідку у довільній формі щодо дотримання вимог чинного законодавства із захисту довкілля, у якій зазначається застосування Учасником заходів із захисту довкілля, передбачених чинним законодавством України про відходи, пов’язаних з відходами, що утворюються у процесі виробництва предмета закупівлі; 4. Додаток 1 до ТД – Учасник надає лист-згоду із умовами проєкту договору про закупівлю згідно Додатку 3 ТД «Проєкт договору» та заповнений і підписаний проєкт договору. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано 1. Тендерну (цінову) пропозицію з зазначенням даних, які містять невідповідність з установчим документом; 2. Заповнений та підписаний проєкт Договору, який містить арифметичну помилку в специфікації «Заправка картриджа (заправка) Samsung M2070 Series, Samsung ML-191x 252x Series»; 3. Не надано Довідку у довільній формі щодо дотримання вимог чинного законодавства із захисту довкілля, у якій зазначається застосування Учасником заходів із захисту довкілля, передбачених чинним законодавством України про відходи, пов’язаних з відходами, що утворюються у процесі виробництва предмета закупівлі; 4. Не надано Лист-згоду із умовами проєкту договору про закупівлю згідно Додатку 3 ТД «Проєкт договору». Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями : 1.Оновлений додаток 4 до ТД; 2. Оновлений додаток 3 до ТД; 3. Довідку у довільній формі щодо дотримання вимог чинного законодавства із захисту довкілля, у якій зазначається застосування Учасником заходів із захисту довкілля, передбачених чинним законодавством України про відходи, пов’язаних з відходами, що утворюються у процесі виробництва предмета закупівлі; 4. Лист-згоду із умовами проєкту договору про закупівлю згідно Додатку 3 ТД «Проєкт договору».»
Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Виконавця, що вказаний у реквізитах цього Договору. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування. Розрахунок за фактично надані Послуги здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати та на підставі підписаного Сторонами Акту здачі-прийняття робіт (надання послуг). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані Послуги здійснюється упродовж 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Житомирський окружний адміністративний суд |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 34854954 |
Поштова адреса | 10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул.Бориса Лятошинського, 5 |
Ім'я |
Вікторія Йосипівна Залевська |
Телефон | +380412422511 |
Ел. пошта | glbuh@adm.zt.court.gov.ua |