На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
85 721.76 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: З особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.22 (зі змінами)
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-23-005301-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 28 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 28 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 1 травня, 13:00 |
Дата останніх змін | 2 травня, 14:22 |
Очікувана вартість закупівлі | 85 721.76 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 428.61 UAH без ПДВ |
---|
Послуги з технічного обслуговування рентгенівського комплексу діагностичного стаціонарного типу EDR (ЕДР-750, 1979р.в.)8 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50420000-5, Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання |
Послуги з технічного обслуговування Рентгенографічна система мобільна Compact Basic-3 (2005р.в.)8 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50420000-5, Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання |
Послуги з технічного обслуговування рентгенівського комплексу діагностичного стаціонарного типу EDR (ЕДР-750, 1978р.в.)8 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50420000-5, Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання |
Послуги з технічного обслуговування Рентген установка мобільна “Polimobil Plus” ( 2003р.в.)8 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50420000-5, Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання |
Послуги з технічного обслуговування Рентгенапарат пересувний С-арочний з рентгенівською ТВ системою «Siemens Arkadis Varis»( 2006р.в.)8 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50420000-5, Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання |
Послуги з технічного обслуговування Мамографічна система ( 1997р.в.)8 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50420000-5, Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 22334457 |
---|---|
Поштова адреса | 79057, Україна, Львівська область, Львів, вул.Антоновича, 128 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Лайтер Андрій Богданович |
Телефон | +380322955320 |
Ел. пошта | medservmarket@gmail.com |
Без субпідряду
Час публікації: 2024-05-02 11:16:46
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-03 11:16:46
Опис
На виконання норм пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та статті 26 Закону "Про публічні закупівлі" є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей а саме: 1. В пункті 2 Додатку 2 до тендерної документації (Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) зазначена вимога щодо надання: а.) Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В довідці необхідно зазначити: ПІБ працівника, освіту або фах або професія, стаж роботи та документ що підтверджує трудові відносини. б.) Надати по працівникам відповідної кваліфікації, а саме наказ про призначення працівника та / або відповідні сторінки трудової книжки працівника, та / або трудовий договір (контракт), та / або цивільно-правовий договір, та / або інші документи, що підтверджують трудові відносини між працівниками та учасником; в.)Документи, що підтверджують наявність у працівників необхідних сертифікатів / дипломів / свідоцтв, що підтверджують освіту та / або фах та / або професію працівників Учасником надана Довідка за №10011 від 30.04.24 (Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) в якій зазначив чотирьох працівників підприємства, що мають відповідну кваліфікацію. Документи що підтверджували наявність у зазначених працівників відповідну освіту або професію, а також документи що підтверджують трудові відносини між працівниками та учасником надані лише на Лайтера Андрія Богдановича. 2. В пункті 2 Додатку 3 до тендерної документації (Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника іншим вимогам замовника) зазначена вимога щодо надання: Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр), що містить дані про кінцевого бенефіціара (для юридичних осіб) та відомості про хронологію останніх реєстраційних дій (назва, дата та номер реєстраційної дії; дата прийняття, дата набрання законної сили та номер судового рішення (у разі проведення реєстраційної дії на підставі судового рішення); відомості про суб’єкта державної реєстрації та державного реєстратора (прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності)), яким внесено до Єдиного державного реєстру запис про реєстраційну дію; місце проведення реєстраційної дії; тип змін, унесених реєстраційною дією). Витяг Єдиного державного реєстру повинен бути сформований не раніше 30 (Тридцяти) календарних днів відносно дати його подання. Учасник повинен надати цей витяг в електронному вигляді або скан-копію витягу в паперовій формі, отриманих відповідно до Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 05.05.2023 № 1692/5. Учасником не надано документ що зазначений в пункті 2 Додатку 3 до тендерної документації. Прийнято рішення Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника ТОВ "Західно-Український центр "Медсервіс", а саме: - по працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та зазначені в довідці №10011 від 30.04.24 надати документи що підтверджували наявність у зазначених працівників відповідну освіту або професію, а також документи що підтверджують трудові відносини між працівниками та учасником; - надати витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відповідно пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації.
Оплата за надані Виконавцем Послуги, здійснюється Замовником шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі Акту та на підставі виставленого Виконавцем рахунку-фактури: - на 21 (двадцять перший) календарний день з дати реєстрації Виконавцем податкової накладної; (Умова зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України); - на 21 (двадцять перший) календарний день з дня підписання Акту Сторонами, який підтверджує факт надання Послуг. (Умова зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ та операція звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України). У разі якщо дата оплати припадає на вихідний день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 21 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ′Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081352 |
Поштова адреса | 03049, Україна, Київська область, Київ, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 9 |
Ім'я |
Іванчук Євген Володимирович |
Телефон | 380444069178 |
Ел. пошта | ivanchuk.e@uz.gov.ua |