На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
629 572.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: кранові вимикачі та контактори
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-23-005272-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 28 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 28 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 1 травня, 12:00 |
Дата останніх змін | 7 травня, 18:25 |
Очікувана вартість закупівлі | 629 572.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 6 295.72 UAH без ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 18 800.00 UAH |
ВИМИКАЧ КІНЦЕВИЙ Е25100 штука Адреса поставки: 65481, Україна, Одеська область, Одеський район, місто Южне, вул. Берегова, 13 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 31214190-7, Кінцеві вимикачі |
ВИМИКАЧ GWU-1D 1O+1S10 штука Адреса поставки: 65481, Україна, Одеська область, Одеський район, місто Южне, вул. Берегова, 13 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 31214190-7, Кінцеві вимикачі |
ВИМИКАЧ ШПИНДЕЛЬНИЙ SN255 штука Адреса поставки: 65481, Україна, Одеська область, Одеський район, місто Южне, вул. Берегова, 13 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 31214190-7, Кінцеві вимикачі |
ВИМИКАЧ ШПИНДЕЛЬНИЙ КІНЦЕВИЙ SN103 штука Адреса поставки: 65481, Україна, Одеська область, Одеський район, місто Южне, вул. Берегова, 13 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 31214190-7, Кінцеві вимикачі |
ВИМИКАЧ КІНЦЕВИЙ КУ -704 А2 штука Адреса поставки: 65481, Україна, Одеська область, Одеський район, місто Южне, вул. Берегова, 13 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 31214190-7, Кінцеві вимикачі |
ВИМИКАЧ КІНЦЕВИЙ КУ -701 А4 штука Адреса поставки: 65481, Україна, Одеська область, Одеський район, місто Южне, вул. Берегова, 13 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 31214190-7, Кінцеві вимикачі |
КОНТАКТОР КТ-6023БС (з котушкою 380В)2 штука Адреса поставки: 65481, Україна, Одеська область, Одеський район, місто Южне, вул. Берегова, 13 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 31212300-8, Електромагнітні вимикачі |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 31764968 |
---|---|
Поштова адреса | 65020, Україна, Одеська область, Одеса, вул.Розкидайлівська, 13,кв.2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Юрий Анатольевич Поляков |
Телефон | +380487284098,+380487786159,+380487284098,+380487786159 |
Ел. пошта | ukres@ukr.net |
Час публікації: 2024-05-07 11:21:16
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-08 11:21:16
Опис
1. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до вимог пункту 3 частини 1 розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження документу, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у відповідності до вимог частини 2 розділу 3 тендерної документації. В свою чергу, вимогами частини 2 розділу 3 тендерної документації встановлено, що Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії, її форма та зміст повинні відповідати вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. На виконання вимог пункту 3 частини 1 розділу 3 тендерної документації ТОВ НВП «УКРЕНЕРГОПОСТАЧ» у складі тендерної пропозиції надано Банківську гарантію № 1225/04/А/BG від 29 квітня 2024 року (далі – Банківська гарантія). По наданій Банківській гарантії встановлені наступні зауваження, які підлягають виправленню: • Банківська гарантія містить умови невиконання принципалом зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією: 1. відкликання тендерної пропозиції принципалом (учасником) після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2. непідписання договору про закупівлю принципалом (учасником), який став переможцем тендеру; 3. ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей; 4. ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Згідно вимог встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» З УРАХУВАННЯМ ПОЛОЖЕНЬ ПУНКТУ 47 ОСОБЛИВОСТЕЙ умови, що підтверджують невиконання принципалом зобов’язань, передбачених тендерною пропозицією повинні бути викладені в наступній редакції: 1. відкликання тендерної пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2. непідписання принципалом, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю; 3. ненадання принципалом, який став переможцем тендеру, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією; 4. ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. • В підпункті 3 пункту 4 Банківської гарантії не зазначено ким саме (ПРИНЦИПАЛОМ) буде відкликано тендерну пропозицію до закінчення строку її подання, як це передбачено вимогами встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 3 частини 1 розділу 3 тендерної документації (в частині недотримання вимог, встановлених частиною 2 розділу 3 тендерної документації). 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Банківська гарантія, форма та зміст якої повинні відповідати вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» З УРАХУВАННЯМ ПОЛОЖЕНЬ ПУНКТУ 47 ОСОБЛИВОСТЕЙ або зміни до Банківської гарантії, які призведуть до приведення цієї банківської гарантії до відповідності вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей.
Покупець здійснює оплату за поставлений товар протягом 15 робочих днів з дати поставки конкретної партії товару на склад Покупця
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ПІВДЕННИЙ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04704790 |
Поштова адреса | 65481, Україна, Одеська область, Одеський р-н, місто Южне, вул.Берегова, 13 |
Ім'я |
Оксана Кладко |
Телефон | +380487507623 |
Ел. пошта | oksana.kladko@port-yuzhny.com.ua |