На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 986 666.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-23-005834-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 28 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 28 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 1 травня, 00:00 |
Дата останніх змін | 2 травня, 11:13 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 986 666.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 9 933.33 UAH без ПДВ |
---|
Послуги добровільного страхування відповідальності перед третіми особами12 місяць Адреса поставки: 61052, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Полтавський шлях 20 Строк: до 13.05.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 66515000-3, Послуги зі страхування від шкоди чи збитків |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 35417298 |
---|---|
Поштова адреса | 01032, Україна, Київська область, Київ, 01032, місто Київ, ВУЛИЦЯ САКСАГАНСЬКОГО, будинок 96 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Таїсія Ляшкович |
Телефон | 380505861072 |
Ел. пошта | t.liashkovych@grdn.com.ua |
Час публікації: 2024-05-02 10:52:05
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-03 10:52:05
Опис
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було встановлено наступне. 1) Відповідно до вимог пункту 5 Додатку № 3 до тендерної документації Учасник повинен подати у складі його тендерної пропозиції довідку, складену в довільній формі, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство. В порушення вказаних вимог у складі тендерної пропозиції Учасника подано довідку від 29.04.2024 № 29/04/2024/7/9 в якій відсутня інформація щодо засновника учасника. Таким чином, вказана вище довідка не відповідає вимогам Додатку № 3 до тендерної документації. Згідно з п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону, Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Виправлення вищевказаних невідповідностей не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, відповідно застосування зазначеного механізму виправлення невідповідностей за 24 години є правомірним та таким, що передбачене Законом та Особливостями. Зважаючи на вищевикладене, для виправлення зазначених невідповідностей учасник ТДВ «Страхова компанія «Гардіан» має протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей завантажити через електронну систему закупівель уточнені/нові інформацію та/або документи: Довідку, складену в довільній формі, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство.
Сплата Страхувальником страхової премії Страховику здійснюється шляхом переказу коштів на банківський рахунок Страховика щомісячно рівними частинами по 1/12 суми страхової премії у строк до 25 числа кожного поточного місяця за такий місяць.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40108955 |
Поштова адреса | 61052, Україна, Харківська область, місто Харків, ВУЛИЦЯ ПОЛТАВСЬКИЙ ШЛЯХ, будинок 20 |
Ім'я |
Наталя Губіна |
Телефон | +380577275359 |
Ел. пошта | tenderupo@ukr.net |