На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
680 900.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-23-006200-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 28 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 28 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 1 травня, 00:00 |
Дата останніх змін | 3 травня, 16:57 |
Очікувана вартість закупівлі | 680 900.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 404.50 UAH з ПДВ |
---|
Твердопаливний котел з ручним завантаженням палива 150 кВт1 штука Адреса поставки: 44201, Україна, Волинська область, заклади Управління гуманітарної політики Любешівської селищної ради, заклади Управління гуманітарної політики Любешівської селищної ради Строк: до 31.05.2024 12:47 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44621200-1, Котли |
Твердопаливний котел з ручним завантаженням палива 250 кВт1 штука Адреса поставки: 44201, Україна, Волинська область, заклади Управління гуманітарної політики Любешівської селищної ради, заклади Управління гуманітарної політики Любешівської селищної ради Строк: до 31.05.2024 12:47 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44621200-1, Котли |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 2713909397 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Руслан Новак |
Телефон | +380977773711 |
Ел. пошта | novakr1974@ukr.net |
без залучення субпідрядників
Час публікації: 2024-05-03 13:31:04
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-04 13:31:04
Опис
До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги з особливостями» на закупівлю «код ДК 021:2015 44620000-2 – "Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі" (Твердопаливний котел з ручним завантаженням палива 150 кВт; Твердопаливний котел з ручним завантаженням палива 250 кВт)» було подано 1 (одну) тендерну пропозицію, а саме: • ФОП "НОВАК РУСЛАН ВОЛОДИМИРОВИЧ". Відповідно до абз.1 п.36 Особливостей, якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється відповідно до частин третьої та четвертої статті 28 Закону. Згідно із абз. 2 п.36 Особливостей замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Відповідно до ч.10 ст.29 Закону строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "НОВАК РУСЛАН ВОЛОДИМИРОВИЧ" в процедурі відкритих торгів на закупівлю «код ДК 021:2015 44620000-2 – "Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі" (Твердопаливний котел з ручним завантаженням палива 150 кВт; Твердопаливний котел з ручним завантаженням палива 250 кВт)» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, якінадаютьсяучасникомпроцедуризакупівлі на виконаннявимогтехнічноїспецифікації до предмета закупівлі, вважаютьсяпомилки, виправленняяких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1) Виявлено наступні невідповідності: 1. Відповідно до ч. 5 розділу ІІІ ТД для підтвердження кваліфікаційного критерію «1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» вимагалось надання довідки, що підтверджує наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для забезпечення поставки продукції, що є предметом закупівлі. Пропозиція Учасника не містить довідку щодо наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для забезпечення поставки продукції, що є предметом закупівлі, що суперечить вимогам ТД. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Надати довідку, що підтверджує наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для забезпечення поставки продукції, що є предметом закупівлі. Враховуючи вищевикладене уповноважена особа ВИРІШИВ: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівельповідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог п.43 Особливостей.
Розрахунки за поставлений товар проводяться шляхом повної оплати упродовж 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з моменту отримання товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | УПРАВЛІННЯ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЛЮБЕШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 42043220 |
Поштова адреса | 44200, Україна, Волинська область, Любешів, вул.Незалежності , 53 |
Ім'я |
Кравчик Ігор Володимирович ( ) |
Телефон | +380976901960 |
Ел. пошта | ugplbs@gmail.com |