На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
101 824.00 UAH
Замовник
Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради"
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-23-006776-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 28 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 28 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 1 травня, 00:00 |
Дата останніх змін | 3 травня, 14:52 |
Очікувана вартість закупівлі | 101 824.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 509.12 UAH з ПДВ |
---|
Технічне обслуговування аналізатора автоматичного гематологічного АВХ Yumizen H500 СТ1 послуга Адреса поставки: 76008, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Вулиця Федьковича, будинок 91 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50420000-5, Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання |
Технічне обслуговування та поточний ремонт аналізатора глюкози та лактату автоматичного BIOSEN С_line2 послуга Адреса поставки: 76008, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Вулиця Федьковича, будинок 91 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50420000-5, Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання |
Технічне обслуговування та поточний ремонт аналізатора осаду сечі Bioway BW-10002 послуга Адреса поставки: 76008, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Вулиця Федьковича, будинок 91 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50420000-5, Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 34980064 |
---|---|
Поштова адреса | 01004, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Дарвіна, б.10, н.п. №37 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | ТОВ"ЛАБІКС" |
Телефон | +380442271833 |
Ел. пошта | info@labix.com.ua |
Час публікації: 2024-05-02 10:55:12
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-03 10:55:12
Опис
Згідно Додатку № 1 до тендерної документації Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі та відповідності УЧАСНИКА вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей на підтвердження Учасник повинен надати: 1.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (на підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає копії виконаного договору (договорів) щодо надання послуг, аналогічного предмету закупівлі, та документів, що підтверджують його виконання (лист-відгук про виконання договору або акти приймання-передачі наданих послуг). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано не у повному обсязі документи згідно Додатку № 1 до тендерної документації Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі та відповідності УЧАСНИКА вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, привести у відповідність документи, що підтверджують виконання аналогічного договору, а саме: надати лист-відгук про виконання договору або акти приймання-передачі наданих послуг, згідно Додатку № 1 до тендерної документації Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі та відповідності УЧАСНИКА вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей.
Розрахунки за надані послуги здійснюються в національній валюті України – гривні, шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Виконавця впродовж 30 (тридцяти) календарних днів після підписання Сторонами Акту (актів) приймання-передачі наданих послуг та за умови здійснення бюджетного фінансування на рахунок Замовника в необхідному обсязі.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01993150 |
Поштова адреса | 76008, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Вулиця Федьковича, будинок 91 |
Ім'я |
Савченко Наталія Василівна |
Телефон | 380661030345 |
Ел. пошта | zakupivli.v@gmail.com |