На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
150 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Детальна інформація стосовно предмету закупівлі та інших вимог зазначено в тендерній документації, яка додається до закупівлі
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-23-007637-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 28 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 28 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 1 травня, 00:00 |
Дата останніх змін | 2 травня, 22:58 |
Очікувана вартість закупівлі | 150 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 750.00 UAH з ПДВ |
---|
Прилад нічного бачення AGM PVS14-51 NL11 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 38630000-0, Астрономічні та оптичні прилади |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 3355502170 |
---|---|
Поштова адреса | 61072, Україна, Харківська область, місто Харків, ПРОСПЕКТ НАУКИ, будинок 39, квартира 144 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Володимир Пермяков |
Телефон | +380988578445 |
Ел. пошта | permyakov.fop@gmail.com |
Час публікації: 2024-05-01 17:52:45
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-02 17:52:45
Опис
1. Відповідно до додатку 5 тендерної документації передбачено надання учасником зокрема: Документ, який підтверджує відповідність 1 2 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів 1.1. Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів № з/п Назва, адреса та код ЄДРПОУ замовника, якому здійснювалось постачання товару, Дата, номер та предмет укладеного договору Вартість договору, грн. ПІБ, посада, номер телефону контактної особи замовника 1 2 _________________________________________________ _______________ посада, прізвище, ініціали уповноваженої особи учасника (підпис) Аналогічним вважається повністю виконаний договір на постачання приладу (ів) нічного бачення. Учасником ФОП ПЕРМЯКОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів від 25.04.2024 № 170401, яка в графі «Дата, номер та предмет укладеного договору» не інформації про предмет укладеного договору, а також в графі «ПІБ, посада, номер телефону контактної особи замовника» відсутня інформація про посаду. Таким чином, Учасник ФОП ПЕРМЯКОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції оновлену довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів за формою, яка міститься в додатку 5 тендерної документації, та зазначити в графі «Дата, номер та предмет укладеного договору» про предмет укладеного договору, а також в графі «ПІБ, посада, номер телефону контактної особи замовника» інформацію про посаду. 2. На виконання вимоги додатку 2 тендерної документації Учасником ФОП ПЕРМЯКОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ повинен надати лист підтвердження щодо «умов проекту договору». Учасником ФОП ПЕРМЯКОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ у складі тендерної пропозиції надано лист підтвердження щодо «умов проекту договору» від 25.04.2024 № 170414. Однак в даній довідці невірно зазначено оголошення № UA-2024-04-23-007544-а. Таким чином, Учасник ФОП ПЕРМЯКОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції оновлений лист підтвердження щодо «умов проекту договору» в якому буде зазначено вірний номер оголошення № UA-. 3. На виконання вимоги пункту 1.6 додатку 6 тендерної документації Учасником ФОП ПЕРМЯКОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ не надано гарантійний лист про те, що він не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, раніше застосованих замовником відповідно до пункту 4 частини 1 статті 236 Господарського кодексу України оперативно-господарських санкцій, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю. Таким чином, Учасник ФОП ПЕРМЯКОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції гарантійний лист про те, що він не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, раніше застосованих замовником відповідно до пункту 4 частини 1 статті 236 Господарського кодексу України оперативно-господарських санкцій, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю.
Оплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар (на умовах зазначених у Специфікації/-ях цього Договору) шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 90 робочих днів, після пред’явлення Постачальником видаткової накладної.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ГАТНЕНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ФАСТІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04358508 |
Поштова адреса | 08160, Україна, Київська область, Фастівський р-н, село Гатне, вул.Київська, будинок 138 |
Ім'я |
Биховченко Іван |
Телефон | 0666887436 |
Ел. пошта | mashagurinenko@ukr.net |