На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Якість Товару, що поставляється Постачальником повинна відповідати вимогам чинних нормативно-правових актів на цей вид Товару (ДСТУ/ТУ У). З кожною партією товару Постачальник зобов’язаний надавати товаросупровідну документацію в порядку, що передбачено вимогами чинного законодавства України, а його Представники повинні бути уповноважені на підписання документів та здійснення усіх необхідних дій пов’язаних з виконання Договору: сертифікати/декларації відповідності або інші документи, що засвідчують якість та загальну безпечність Товару; Транспортні засоби, що використовуються для перевезення товару повинні відповідати вимогам чинного законодавства України при перевезенні продуктів харчування та мати необхідні документи санітарної обробки даного транспортного засобу; Особи, які беруть участь в постачанні Товару (продуктів харчування), на яких здійснюється його перевезення, повинні мати необхідні документи відповідно до вимог встановлених законодавством, а також вказані особи повинні надати оригінали (завірені копії) особових медичних книжок з вчасним проходженням медичних оглядів (водії, експедитори, тощо) за формою затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150. Строк придатності товару повинен відповідати строку визначеному у нормативно-правових документах на цей вид Товару. Строк придатності Товару до споживання в день його постачання на склад Замовника повинен становити не менше 80% від загального строку придатності Товару до споживання з урахуванням температурного режиму його зберігання. Поставка повинна виконуватись автотранспортом Постачальника або автотранспортом компаній-перевізників за рахунок Постачальника. Поставка товару здійснюється відповідно до графіку постачання* та не пізніше 30 серпня 2024 року включно. Графік постачання* вказаний відповідно до п.п. 3.1.1 проекту договору (Додаток 1). Місце поставки Товару – склад Замовника за адресою: м. Чернігів (конкретна адреса буде вказана при підписанні договору). Розрахунки за Товар проводяться шляхом безготівкових розрахунків з рахунку Замовника на рахунок Постачальника після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату Товару та накладної. Розрахунки за поставлений Товар здійснюється на умовах відстрочки платежу на термін 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовникомбюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. (Відповідно до пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 – код ДК 021:2015: 15613000-8 «Продукція із зерна зернових культур»)
Причина відміни: Подання для участі в тендері менше необхідної кількості тендерних пропозицій
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-23-011456-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 112 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 26 квітня, 07:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 26 квітня, 07:03 |
Крупа пшоняна, шліфована, сорт вищий, 1 кг8000 кілограм Адреса поставки: Україна, Чернігівська область, Чернігів Строк: до 30.08.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15610000-7, Продукція борошномельно-круп'яної промисловості Профіль: Крупа пшоняна, шліфована, сорт вищий, 1 кг |
|
Крупа шліфована | 1 |
---|---|
Сорт | вищий |
Назва організації | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2253 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 14321765 |
Поштова адреса | Україна, Чернігівська область, Чернігів |
Ім'я |
Лук'яненко Юлія Миколаївна |
Телефон | 380462258032 |
Ел. пошта | ylukyanenko@dpsu.gov.ua |