На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 477 789.27 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Більш детальна інформація, що вимагається частиною 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», яка не вказана в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, викладена у тендерній документації.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-23-012468-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 30 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 30 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 3 травня, 13:00 |
Дата останніх змін | 3 травня, 13:02 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 477 789.27 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 14 777.89 UAH без ПДВ |
---|
Провід АС 120/190.5 тонна Адреса поставки: Україна, Київська область Строк: до 30.09.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44318000-2, Електричні проводи |
Провід АС 120/192.09 тонна Адреса поставки: Україна, Одеська область Строк: до 30.09.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44318000-2, Електричні проводи |
Провід АС 150/240.13 тонна Адреса поставки: Україна, Одеська область Строк: до 30.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44318000-2, Електричні проводи |
Провід АС 185/291.5 тонна Адреса поставки: Україна, Одеська область Строк: до 30.09.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44318000-2, Електричні проводи |
Провід АС 300/390.34 тонна Адреса поставки: Україна, Одеська область Строк: до 30.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44318000-2, Електричні проводи |
Провід АС 500/641.5 тонна Адреса поставки: Україна, Одеська область Строк: до 30.09.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44318000-2, Електричні проводи |
Провід АС 600/722.6 тонна Адреса поставки: Україна, Одеська область Строк: до 30.09.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44318000-2, Електричні проводи |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 30332681 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ольга Рибак |
Телефон | +380504900478 |
Ел. пошта | tendersodeskabel@gmail.com |
Аванс не більше 20 % (двадцять відсотків) від загальної вартості товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання рахунку (після набрання Договором чинності). Постачальник виписує податкову накладну на всю суму авансу, отриманого від Покупця. Дата виписки податкової накладної повинна співпадати з датою зарахування авансу на рахунок Постачальника. Отриманий аванс зараховується в оплату за поставлений товар в черговості поставки, подальша оплата в будь-якому разі проводиться лише після постачання товару на суму, що перевищує сплачений аванс та за умови складання розрахунку коригування, якщо номенклатура та кількість товарів, зазначена в податковій накладній на авансову оплату не буде відповідати фактичній номенклатурі та кількості товарів, що першочергово були поставлені в межах суми попередньої оплати.
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 20.00%
Подальша оплата за Товар здійснюється Покупцем протягом 15 (п'ятнадцять) робочих днів з дати підписання Одержувачем (уповноваженим представником Покупця) видаткової накладної. Оплата здійснюється після прийняття Одержувачем (уповноваженим представником Покупця) товару на всю суму авансового платежу (у разі оплати авансового платежу Покупцем) та за наданим Постачальником Рахунком (після підписання Одержувачем (уповноваженим представником Покупця) видаткової накладної), а також з урахуванням, що така оплата здійснюється після реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог статті 201 Податкового кодексу України. Більш детальна інформація, що вимагається частиною 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», яка не вказана в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, викладена у тендерній документації. Інформація про місце поставки товару вказано в Додатку 3 тендерної документації.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 80.00%
Назва організації | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00100227 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Скоробогатько Олександра |
Телефон | 380442383260 |
Ел. пошта | SKOROBOGATKO.OP@UA.ENERGY |