На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
150 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-24-003303-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 30 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 30 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 3 травня, 09:30 |
Дата останніх змін | 7 травня, 11:41 |
Очікувана вартість закупівлі | 150 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 750.00 UAH з ПДВ |
---|
БФП А4 лазерний монохромний Canon iR 1643i в комплекті з двома оригінальними картриджами Canon T06 20500 стор., та кабелем USB 1,8 м "або еквівалент"3 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30120000-6, Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 45227618 |
---|---|
Поштова адреса | 03115, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Васкула Ореста будинок 30/32 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Наталія Ковальська |
Телефон | +380667378502 |
Ел. пошта | info@printtech.com.ua |
Час публікації: 2024-05-07 10:42:54
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-08 10:42:54
Опис
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ДРУКУ (код ЭДРПОУ 45227618), поданої на процедуру закупівлі товару за предметом - ДК 021:2015 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (30121100-4 фотокопіювальні пристрої), ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-24-003303-a, згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності: Відповідно до п.1. “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу тендерної документації “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції: лист-згоду з проєктом договору про закупівлю, який наведений у Додатку 4 до цієї тендерної документації; Відповідно до п.3 тендерної документації ““Відхилення тендерних пропозицій” розділу тендерної документації “Оцінка тендерної пропозиції” учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції: Інші документи, що надаються учасником у складі тендерної пропозиції (для учасників - юридичних осіб та фізичних осіб, в тому числі фізичних осіб-підприємців), а саме: п.п. 2. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про підприємство: а) реквізити (місцезнаходження, телефон, факс); б)керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові); в) інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватись оплата за договором; г) податковий номер; д) інформацію про службову(-их) (посадову(-их)) особу(-іб) учасника, яку(-их) уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців). Учасник не надав в складі тендерної пропозиції вищезазначені документи. Отже, Учаснику необхідно усунути невідповідності та надати документи, передбачені умовами тендерної документації.
Оплата Товару Замовником здійснюється у розмірі 100% протягом 10 (десяти) робочих днів, з дати підписання Сторонами видаткових накладних, що підтверджує прийняття Товару та пред’явлення відповідних документів.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Державне підприємство "Генеральна дирекція з обслуговування іноземних представництв" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04013583 |
Поштова адреса | 01054, Україна, Київська область, Київ, вулиця Гончара Олеся, будинок 84 |
Ім'я |
НАТАЛІЯ ЗАРАЄВА |
Телефон | 380442308831 |
Ел. пошта | tendergdip@ukr.net |