На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 852 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТД _ АВТО", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - процедура закупівлі (відкриті торги, з урахуванням Особливостей). Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-24-007908-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 29 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 29 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 2 травня, 10:00 |
Дата останніх змін | 6 травня, 13:27 |
Очікувана вартість закупівлі | 2 852 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 14 260.00 UAH з ПДВ |
---|
Легковий автомобіль3 одиниця Адреса поставки: 51208, Україна, Дніпропетровська область, м. Новомосковськ, вул. Гетьманська, 238 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34113000-2, Повнопривідні транспортні засоби |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 36441012 |
---|---|
Поштова адреса | 52005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпровський район, смт Слобожанське, вул. Дружби, буд. 3а |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Галєєва Олена Миколаївна |
Телефон | +380952302006 |
Ел. пошта | galeeva.o@autotrading.dp.ua |
Час публікації: 2024-05-02 14:22:58
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-03 14:22:58
Опис
Вимога про усунення невідповідностей Під час розгляду документів тендерної пропозиції ТОВ "АВТОТРЕЙДІНГ - ДНІПРО", було встановлено не відповідність в інформації та/або документах, що подані вище зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1.1 Перелік виявлених невідповідностей: Учасник в складі документів мав надати наступні документи та/або інформацію: - інформацію у вигляді довідки в довільній формі, що містить погодження учасника щодо укладення договору про закупівлю за результатами даних відкритих торгів згідно істотних умов та проекту договору, що запропоновані замовником (згідно Додатку № 2 цієї тендерної документації) та порядку змін до нього; - гарантійний лист, складений учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність фактів дострокового розірвання договору про постачання товарів, укладеного із замовником цієї закупівлі та з ініціативи або вини учасника, а так само відсутність фактів звернення від учасника за його ініціативою щодо розірвання договору про постачання товарів до замовника цієї закупівлі та/або фактів відмови про здійснення поставки згідно із заявкою Замовника. Учасник, що не укладав договорів про постачання товарів із замовником цієї закупівлі, не надає у складі тендерної пропозиції відповідний гарантійний лист; - лист-згоду в довільній формі на збір та обробку персональних даних учасника (ФОП або заповнюється керівником та службовою (посадовою) особою учасника, яку призначено Учасником відповідальною за підготовку документів для участі у даній закупівлі). 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: У пункті 1.1. підрозділу 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено: «1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів (у випадках, передбачених цією тендерною документацією – шляхом самостійного декларування учасником), що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: … - інформацією у вигляді довідки в довільній формі, що містить погодження учасника щодо укладення договору про закупівлю за результатами даних відкритих торгів згідно істотних умов та проекту договору, що запропоновані замовником (згідно Додатку № 2 цієї тендерної документації) та порядку змін до нього; - гарантійний лист, складений учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність фактів дострокового розірвання договору про постачання товарів, укладеного із замовником цієї закупівлі та з ініціативи або вини учасника, а так само відсутність фактів звернення від учасника за його ініціативою щодо розірвання договору про постачання товарів до замовника цієї закупівлі та/або фактів відмови про здійснення поставки згідно із заявкою Замовника. Учасник, що не укладав договорів про постачання товарів із замовником цієї закупівлі, не надає у складі тендерної пропозиції відповідний гарантійний лист.; - лист-згоду в довільній формі на збір та обробку персональних даних учасника (ФОП або заповнюється керівником та службовою (посадовою) особою учасника, яку призначено Учасником відповідальною за підготовку документів для участі у даній закупівлі); …» 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно усунути виявлені невідповідності, а саме надати наступні документи та/або інформацію: - інформацію у вигляді довідки в довільній формі, що містить погодження учасника щодо укладення договору про закупівлю за результатами даних відкритих торгів згідно істотних умов та проекту договору, що запропоновані замовником (згідно Додатку № 2 цієї тендерної документації) та порядку змін до нього; - гарантійний лист, складений учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність фактів дострокового розірвання договору про постачання товарів, укладеного із замовником цієї закупівлі та з ініціативи або вини учасника, а так само відсутність фактів звернення від учасника за його ініціативою щодо розірвання договору про постачання товарів до замовника цієї закупівлі та/або фактів відмови про здійснення поставки згідно із заявкою Замовника. Учасник, що не укладав договорів про постачання товарів із замовником цієї закупівлі, не надає у складі тендерної пропозиції відповідний гарантійний лист; - лист-згоду в довільній формі на збір та обробку персональних даних учасника (ФОП або заповнюється керівником та службовою (посадовою) особою учасника, яку призначено Учасником відповідальною за підготовку документів для участі у даній закупівлі).
Здійснення оплати за переданий Покупцю Товар відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 7 робочих днів після підписання Сторонами видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ЧЕРКАСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37834197 |
Поштова адреса | 51270, Україна, Дніпропетровська область, Новомосковський р-н, селище міського типу Гвардійське, ВУЛИЦЯ ЮВІЛЕЙНА, будинок 11 |
Ім'я |
Анна КУЛИК |
Телефон | +380676404511 |
Ел. пошта | annakulik25@gmail.com |