На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, в тому числі документи, що підтверджують повноваження щодо підпису тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені іноземною мовою. Якщо в складі пропозиції надається документ, що складений іноземною мовою, Учасник надає автентичний переклад цього документу українською мовою, засвідчений перекладачем, або бюро перекладів, або нотаріусом. Пропозиції, підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути складені іншою мовою, при цьому повинні мати обов’язковий автентичний переклад українською мовою, який зроблено в центрі (бюро тощо) перекладів та завірено підписом уповноваженої особи та печаткою цього центру (бюро тощо).
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-24-009990-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 29 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 29 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 2 травня, 09:00 |
Дата останніх змін | 3 травня, 12:08 |
Очікувана вартість закупівлі | 7 016 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 35 080.00 UAH з ПДВ |
---|
Контактний провід МФ-10010000 кілограм Адреса поставки: 61023, Україна, Харківська область, Харків, вул. Алчевських, 52 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44318000-2, Електричні проводи |
Провід ПСДКТ 3,1460 кілограм Адреса поставки: 61023, Україна, Харківська область, Харків, вул. Алчевських, 52 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44318000-2, Електричні проводи |
Провід ПСДКТ-Л 0,9100 кілограм Адреса поставки: 61023, Україна, Харківська область, Харків, вул. Алчевських, 52 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44318000-2, Електричні проводи |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 45038914 |
---|---|
Поштова адреса | 20705, Україна, Черкаська область, Сміла, Україна, 20705, Черкаська обл., Черкаський р-н, місто Сміла, вул.Коробейника, будинок 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Владислав РУДМАН |
Телефон | 380952492900 |
Ел. пошта | VRUDMAN535@GMAIL.COM |
Час публікації: 2024-05-02 17:58:04
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-03 17:58:04
Опис
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СМІЛОКОЛЬОРМЕТ» виявлені наступні невідповідності в документах учасника, надання яких вимагалось тендерною документацією згідно: Додатку 2 ТД на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та Додатку 5 ТД. Відповідно Додатку 2 ТД учасник в складі тендерної пропозиції на відповідність кваліфікаційним критеріям визначеним у статті 16 Закону з урахуванням Особливостей, повинен був надати інформацію щодо досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження виконання аналогічного/их договору/ів, який/і зазначений/і у Довідці, Учасник повинен надати копію хоча б одного договору з усіма додатками до нього та документами, що підтверджують його виконання повністю. Учасник ТОВ «СМІЛОКОЛЬОРМЕТ» в складі тендерної пропозиції надав: - довідку про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), за наведеною формою; - скан-копію договору № 389 від 06.12.2023 з КП «Вінницька транспортна компанія» на поставку проводу контактного типу МФ з усіма додатками до нього та документами, що підтверджують його виконання повністю, але інформація щодо вартості товару не відображена; - скан-копію договору № 27 від 21.11.2023 з Управлінням з питань НС та ЦЗН ММР на поставку проводу мідного для контактної мережі МФ-85 з усіма додатками до нього та документами, що підтверджують його виконання повністю, але інформація щодо вартості товару не відображена; - скан-копію договору № 13/23-203 від 03.07.2023 з АТ «УКРЕНЕРГОМАШИНИ», але не в повному обсязі і без документів, що підтверджують його виконання повністю; - скан-копію договору № 01/09-1 від 01.09.2023 з ТОВ ВКФ «Електропромремонт» на поставку продукції кольорових металів, але не в повному обсязі і без документів, що підтверджують його виконання повністю. Також, в складі своєї тендерної пропозиції учасник ТОВ «СМІЛОКОЛЬОРМЕТ» оприлюднив «Проєкт договору про закупівлю» Додаток 5 до тендерної документації в іншій редакції, яка не відповідає оприлюдненому Додатку 5 до ТД згідно Оголошення № UA-2024-04-24-009990-a. Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (із змінами та доповненнями) (далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Крім того, в частині 9 статті 26 Закону зазначається, що Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином, надати учаснику процедури закупівлі ТОВ «СМІЛОКОЛЬОРМЕТ» можливість виправити виявлені невідповідності в документах, надання яких вимагалось тендерною документацією (згідно Додатку 2 ТД та Додатку 5 ТД) протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Для усунення недоліків надати: - довідку про аналогічні договори, яка містить інформацію тільки про ті договори, які викладені та виконані повністю; - Проєкту договору про закупівлю, за підписом уповноваженої особи учасника, викладеному у Додатку 5 ТД згідно Оголошення № UA-2024-04-24-009990-a.
Покупець здійснює оплату за товар впродовж 100 (Ста) робочих днів після фактичного отримання товару на підставі видаткової(их) накладної(их) та/або акта(ів) прийняття-передачі товару, підписаної(их) уповноваженими представниками сторін.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 100 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КП "Харківський метрополітен" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04805918 |
Поштова адреса | 61052, Україна, Харківська область, Харків, Різдвяна, 29 |
Ім'я |
Бабаков Сергій |
Телефон | 380963320270 |
Ел. пошта | l.yaremenko@metro.kharkov.ua |