На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
11 966.00 UAH
Замовник
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ"
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-24-013927-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 29 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 29 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 2 травня, 00:00 |
Дата останніх змін | 3 травня, 14:19 |
Очікувана вартість закупівлі | 11 966.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 59.83 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з проведення навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки у посадових осіб15 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.05.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 80550000-4, Послуги з професійної підготовки у сфері безпеки |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 23379396 |
---|---|
Поштова адреса | 04060, Україна, Київська область, Київ, 04060 м.Київ вул. Вавилових 10-А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Шульга Олена |
Телефон | 380444401477 |
Ел. пошта | dogovor@gnmc.kiev.ua |
Час публікації: 2024-05-03 11:10:56
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-04 11:10:56
Опис
Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції учасника ДП "ГНМЦ" (код ЄДРПОУ 23379396) виявлено наступні невідповідності: -відповідно п.3.3 Додатку №3 до Тендерної документації Учасники у складі Тендерної пропозиції мають надати наступні документи: - витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що містить дані про останні реєстраційні дії (на будь-яку дату в актуальному стані). ДП "ГНМЦ" у складі тендерної пропозиції надали Виписку Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації; - відповідно п.п 3 Розділу VI Тендерної документації Учасник у складі Тендерної пропозиції має надати наступні документи: погодження з умовами договору в складі своєї пропозиції у вигляді підписаного проєкту договору та/або лист-погодження з умовами договору. ДП "ГНМЦ" у складі тендерної пропозиції не надали зазначені документи, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації; -відповідно до п.1 Додатку №6 до Тендерної документації Учасники у складі Тендерної пропозиції мають надати наступні документи: - відомості про Учасника. ДП "ГНМЦ" у складі тендерної пропозиції надали відомості про Учасника з не повною інформацією, а саме, відсутня інформація щодо форми власності та місця державної реєстрації, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації; -відповідно до п.5 Додатку №6 до Тендерної документації Учасники у складі Тендерної пропозиції мають надати наступні документи: - гарантійний лист про те, що учасник не є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран , або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран, або не є суб`єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран. ДП "ГНМЦ" у складі тендерної пропозиції не надали зазначений документ, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - витяг Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; - погодження з умовами договору у вигляді підписаного проєкту договору та/або лист-погодження з умовами договору; - відомості про Учасника з повною інформацією; - гарантійний лист, згідно п. 5 Додатку 6.
Розрахунки проводяться шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Замовником Акта наданих послуг.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 24521399 |
Поштова адреса | 03151, Україна, Київська область, Київ, вулиця Молодогвардійська, буд. 28 |
Ім'я |
Фіголь Леся Василівна |
Телефон | 380443631614 |
Ел. пошта | liss767@ukr.net |