На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
11 095.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 1) Строк поставки товарів: протягом трьох календарних днів з дати подачі замовлення, у кількостях визначених Замовником . Поставка, завантаження та розвантаження товару здійснюється автотранспортом Постачальника за власні кошти та власними силами.; 2) Відповідальність за безпеку і якість продуктів харчування та продовольчої сировини, готової продукції покладається на Постачальника. Документи, які засвідчують якість товару, встановленого законодавством зразка, відповідно до специфікації товару, повинні надаватися Постачальником на кожну партію товару. 3) Розрахунки за поставлений товар здійснюються відповідно до Бюджетного кодексу України після отримання товарів на умовах відстрочки платежу до 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 20 банківських днів з дня отримання бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 3370909976 |
---|---|
Поштова адреса | 39600, Україна, Полтавська область, Кременчук, вул. Цюрупи, б. 35, кв. 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Костянтин Зубов |
Телефон | +380969686953 |
Ел. пошта | fopzubov678@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-26-004264-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 11 095.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 1 травня, 09:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 1 травня, 16:27 |
Цибуля ріпчаста свіжа, вищого товарного сорту, від 5 см, ДСТУ 3234, 1 кг700 кілограм Адреса поставки: 27552, Україна, Кіровоградська область, Власівка, Східна,1 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03220000-9, Овочі, фрукти та горіхи Профіль: Цибуля ріпчаста свіжа, вищого товарного сорту, від 5 см, ДСТУ 3234, 1 кг |
|
Товарний сорт | вищий |
---|---|
Найбільший поперечний діаметр | від 5 см |
Відповідність ДСТУ 3234 | 1 |
Назва організації | Власівський пансіонат для ветеранів війни та праці з геріатричним відділенням |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 22219526 |
Поштова адреса | 27552, Україна, Кіровоградська область, місто Світловодськ, селище міського типу Власівка, вул. Східна, 1 |
Ім'я |
Алла Пасько |
Телефон | +380523652749,+380523652749 |
Ел. пошта | sz1981@meta.ua |