На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
289 778.50 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Більш детальну інформацію зазначено в тендерній документації. Проєкт договору в тендерній документації. Строк поставки товару: протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання письмової рознарядки ПОСТАЧАЛЬНИКОМ.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-26-007724-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 3 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 3 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 6 травня, 12:00 |
Дата останніх змін | 10 травня, 18:02 |
Очікувана вартість закупівлі | 289 778.50 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 897.79 UAH без ПДВ |
---|
Тонер-картридж Ricoh Black до SP 230 або еквівалент189 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30125100-2, Картриджі з тонером |
Драм-картридж Ricoh SP230 або еквівалент148 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30125000-1, Частини та приладдя до фотокопіювальних апаратів |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 24095427 |
---|---|
Поштова адреса | 01010, Україна, м. Київ, вул. Івана Мазепи, будинок 4/6 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Єрмолович Олеся Сергіївна |
Телефон | 380503889817 |
Ел. пошта | Tender@vm.ua |
не залучатиметься
Час публікації: 2024-05-09 16:38:49
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-10 16:38:49
Опис
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Найменування замовника: філія «Вокзальна компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця» 2. Ідентифікаційний код: ЄДРПОУ філії 43665271 3. Місцезнаходження замовника: м. Київ 4. Предмет закупівлі: Код ДК 021:2015 – 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Драм-картриджі, тонер-картриджі) 5. Ідентифікатор процедури закупівлі в електронній системі закупівель: № UA-2024-04-26-007724-a 6. Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 7. Перелік виявлених невідповідностей учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." (далі – Учасник): 7.1. Учасником надано цінову пропозицію (файл: «цінова пропозиція (10)» .pdf»), де в 4 колонці «Рік/дата виготовлення, виробник та країна походження» відсутня інформація про виробника та країну походження, що не відповідає вимогам, зазначеним в Додатку 6 до тендерної документації. Дозавантажити документ, приведений у відповідності Додатку 6 до тендерної документації. Уповноважена особа Менеджер-начальник відділу закупівель філії «ВК» АТ «Укрзалізниця» _______________________ Галина МІЩЕНКО
Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 45 (сорок п’ятий) календарний день з дати поставки ТОВАРУ за умови реєстрації ПОСТАЧАЛЬНИКОМ податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. У разі якщо дата оплати припадає на вихідний день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного. (* для платників ПДВ); або Для резидентів України Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на (сорок п’ятий) календарний день з дати поставки ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. У разі якщо дата оплати припадає на вихідний день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного. (* для не платників ПДВ); Для нерезидентів України: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 45 (сорок п’ятий) календарний день з дати поставки ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. У разі якщо дата оплати припадає на вихідний день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного. (* для не платників ПДВ)
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ФІЛІЯ "ВОКЗАЛЬНА КОМПАНІЯ " АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43665271 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Галина Міщенко |
Телефон | 380443097731 |
Ел. пошта | mishchenko.g.i@uz.gov.ua |