На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами та доповненнями
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-26-008210-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 2 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 2 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 5 травня, 00:00 |
Дата останніх змін | 13 травня, 17:47 |
Очікувана вартість закупівлі | 130 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 650.00 UAH з ПДВ |
---|
Підсилювач сигналу ALIENTECH DEIMOX 915MHz 1.2G 2.4G 5.2G 5.8G VM1 штука Адреса поставки: 62370, Україна, Харківська область, с-ще Солоницівка, вул. Визволителів, буд. 6 Строк: до 31.05.2024 14:39 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 32352000-5, Антени та антенні відбивачі |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 2371213034 |
---|---|
Поштова адреса | 07553, Україна, Київська область, Леляки, Корнійчука, 34 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Андросович Сергій Адамович |
Телефон | +380951494198 |
Ел. пошта | askn@ukr.net |
Відсутній
Час публікації: 2024-05-08 15:32:52
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-09 15:32:52
Опис
Повідомлення про усунення невідповідностей 1.Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасник у складі пропозиції не надав згоду на звернення замовника за підтвердженням інформації, наданої учасником, в частині направлення запиту (запитів) до органів державної влади, підприємств, установ, організацій на право отримання інформації щодо відповідності учасника вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим пунктом 47 Особливостей, та/або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації; 2) Учасник надав у складі пропозиції форму «Тендерна пропозиція», в якій у п.7 не вказано П.І.Б., посаду особи (осіб), уповноваженої (уповноважених) підписувати документи тендерної пропозиції учасника, у п. 8 не вказано П.І.Б., посаду особи (осіб), уповноваженої (уповноважених) підписувати документи за результатами процедури закупівлі (договір про закупівлю); 3) Учасник надав у складі пропозиції проекту договору, у якому незаповнений п. 10.8.; 4) Учасник у складі пропозиції не надав Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; 5) Відомості про учасника, які учасник надав у складі пропозиції, надані не у відповідності до вимог Замовника. 6) Учасник у складі пропозиції надав форму «Тендерна пропозиція», у яких зазначив один поточний розрахунковий рахунок. Однак, у довідці з обслуговуючого банку про відкриті рахунки вказана кількість розрахункових рахунків, які не зазначені у формі «Тендерна пропозиція» 7) Учасник у складі пропозиції не надав документ (и), що підтверджує (ють) виконання аналогічного договору в повному обсязі 8) Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), яку учасник надав у складі пропозиції, надана не у відповідності до вимог Замовника 9) Учасник у складі пропозиції не надав лист-згоду з проектом договору 10) Учасник у складі пропозиції надав копію паспорту та копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду, які не завірені учасником 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: учасником не дотримано вимоги Замовника, встановлені у тендерній документації, а саме: 1) невідповідність вимогам ч. 1 розділу VI тендерної документації 2) невідповідність вимогам, визначеним Додатку 6 до тендерної документації 3) невідповідність вимогам, визначеними у ч.1 розд. ІІІ тендерної документації та Додатку 4 до тендерної документації 4) невідповідність вимогам, визначеними у ч.2 розд. V тендерної документації 5) невідповідність вимогам, визначеним у Додатку 1 до тендерної документації 6) невідповідність вимогам, визначеним у тендерній документації 7) невідповідність вимогам, визначеним у Додатку 2 до тендерної документації 8) невідповідність вимогам, визначеним у Додатку 2 до тендерної документації 9) невідповідність вимогам, визначеними у ч.1 розд. ІІІ тендерної документації та Додатку 5 до тендерної документації 10) невідповідність вимогам, визначеними у ч.1 розд. ІІІ тендерної документації 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Керуючись п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами та доповненнями) вимагаємо виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження відповідних документів на веб-портал Уповноваженого органу (ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-26-008210-a). В разі не виправлення виявлених невідповідностей протягом 24 годин, тендерна пропозиція ФОП Андросович Сергій Адамович буде відхилена у відповідності до п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами та доповненнями.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Солоницівська селищна рада |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04398821 |
Поштова адреса | 62370, Україна, Харківська область, Солоницівка, вул. Визволителів, буд. 6 |
Ім'я |
Дригваль Світлана Анатоліївна ( ) |
Телефон | +380577837110 |
Ел. пошта | solrada@ukr.net |