На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
545 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником-резидентом, повинні бути складені українською мовою. Якщо в складі пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж українська, учасник надає переклад цього документу. Переклад повинен бути засвідченим підписом та печаткою (у разі використання) перекладача та підписом учасника. Розмір, вид та умови надання забезпечення пропозицій - забезпечення не вимагається, математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-26-011855-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 1 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 1 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 4 травня, 00:00 |
Дата останніх змін | 8 травня, 16:03 |
Очікувана вартість закупівлі | 340 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 400.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Лот 1 Комплект інструментів самоімпресій (47 шт)за кодом ДК 021:2015: 44510000-8-«Знаряддя».1 комплект Адреса поставки: 29017, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Зарічанська, 7 Строк: до 18.07.2024 23:15 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44510000-8, Знаряддя |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 3197620097 |
---|---|
Поштова адреса | 02000, Україна, м. Київ, м. Київ, просп. Маяковського Володимира будинок 32 корпус в квартира 33 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Євген Виставкін |
Телефон | +380635221751 |
Ел. пошта | evgeniyjorin@gmail.com |
Час публікації: 2024-05-08 16:03:07
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-09 16:03:07
Опис
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 43 цих Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, зокрема, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 38 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Вимога про усунення невідповідностей: Вимога про усунення невідповідностей: 1. У пп. 2, п.4 (Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для Учасників — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців), Додатку № 1 до тендерної документації міститься вимога надати документи наступного змісту: «Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру).» У тендерній пропозиції Учасника - документ відсутній. 2. У пп. 8, п.4 (Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для Учасників — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців), Додатку № 1 до тендерної документації міститься вимога надати документи наступного змісту: «Копії сертифікату якості (або інший рівнозначний документ) який підтверджує якість предмету закупівлі.» У тендерній пропозиції Учасника - документ відсутній. Враховуючи вищевикладене, у разі наявності чинної ліцензії або документу дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності що є предметом закупівлі, а також копії сертифікату якості (або іншого рівнозначного документу) який підтверджує якість предмету закупівлі, Учаснику необхідно надати вище зазначені документи, а у разі їх відсутності надати уточнену довідку.
Очікувана вартість закупівлі | 205 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 050.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Лот 2 Комплект посилених перфо самоімпресій №3 за кодом ДК 021:2015: 44510000-8-«Знаряддя».1 комплект Адреса поставки: 29017, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Зарічанська, 7 Строк: до 18.07.2024 23:15 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44510000-8, Знаряддя |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 3197620097 |
---|---|
Поштова адреса | 02000, Україна, м. Київ, м. Київ, просп. Маяковського Володимира будинок 32 корпус в квартира 33 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Євген Виставкін |
Телефон | +380635221751 |
Ел. пошта | evgeniyjorin@gmail.com |
Час публікації: 2024-05-08 16:03:27
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-09 16:03:27
Опис
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 43 цих Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, зокрема, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 38 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Вимога про усунення невідповідностей: Вимога про усунення невідповідностей: 1. У пп. 2, п.4 (Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для Учасників — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців), Додатку № 1 до тендерної документації міститься вимога надати документи наступного змісту: «Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру).» У тендерній пропозиції Учасника - документ відсутній. 2. У пп. 8, п.4 (Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для Учасників — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців), Додатку № 1 до тендерної документації міститься вимога надати документи наступного змісту: «Копії сертифікату якості (або інший рівнозначний документ) який підтверджує якість предмету закупівлі.» У тендерній пропозиції Учасника - документ відсутній. Враховуючи вищевикладене, у разі наявності чинної ліцензії або документу дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності що є предметом закупівлі, а також копії сертифікату якості (або іншого рівнозначного документу) який підтверджує якість предмету закупівлі, Учаснику необхідно надати вище зазначені документи, а у разі їх відсутності надати уточнену довідку.
Назва організації | Головне управління Національної поліції в Хмельницькій області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40108824 |
Поштова адреса | 29017, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вулиця Зарічанська, 7 |
Ім'я |
Губай Олександра Миколаївна ( ) |
Телефон | +380382692436 |
Ел. пошта | Aleksandra.gubaj@ukr.net |