На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
160 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Необхідність в закупівлі Насос фекальний TMc 100/400 EFF з електродвигуном 37кВт/1500 об.хв( або еквівалент), у зв’язку з тим, що діючий насос фекальний КС 250 має тріщину рами та корпуса Обґрунтування посилання на конкретну марку : • Насос погружний,енергозберігаючий • Відповідає параметрам, які необхідні для викачки рідини на велику відстань
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-29-009086-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 4 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 4 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 7 травня, 16:00 |
Дата останніх змін | 19 травня, 00:03 |
Очікувана вартість закупівлі | 160 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 800.00 UAH з ПДВ |
---|
Насос фекальний TMc 100/400 EFF з електродвигуном 37кВт/1500 об.хв( або еквівалент)1 штука Адреса поставки: 48702, Україна, Тернопільська область, Борщів, вул.Гніздовського, будинок 2 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42122220-8, Каналізаційні насоси |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
1) перелік виявлених невідповідностей: - учасник не долучив копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. - учасник не надав лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору, та який свідчить про належне, своєчасне та добросовісне виконання зобов’язань учасника по даному договору та містить інформацію про своєчасність поставленого товару, наявність чи відсутність зауважень - учасник не долучив копію установчого документу (статут, засновницький договір, рішення про створення учасника (якщо учасник діє на підставі модельного статуту), що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) уповноваженої особи учасника; –учасник не надав гарантійний лист учасника щодо спроможності виконання даної умови (товар повинен пропонуватись учасниками новим та таким, що не був у використанні, терміни та умови зберіганн якого не порушені) - учасник не надав гарантійний лист або довідку від виробника щодо забезпечення явки представника/ів для підключення насоса у разі укладання договору - учасник не надав в складі пропозиції гарантійний лист щодо надання таких документів при поставці. (товар при поставці має супроводжуватись документами, що підтверджує його якість, відповідність та комплектацію – оригінали документів надаються при поставці, документи мають бути складені українською мовою або супроводжуватись нотаріально засвідченим перекладом на українську мову), 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до Тендерної документації: Додаток №1 до тендерної документації розділ.3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Додаток №3 до тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - учасник повинен долучити копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. - лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору, та який свідчить про належне, своєчасне та добросовісне виконання зобов’язань учасника по даному договору та містить інформацію про своєчасність поставленого товару, наявність чи відсутність зауважень - учасник повинен долучити копію установчого документу (статут, засновницький договір, рішення про створення учасника (якщо учасник діє на підставі модельного статуту), що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) уповноваженої особи учасника; - учасник має надати гарантійний лист учасника щодо спроможності виконання даної умови (товар повинен пропонуватись учасниками новим та таким, що не був у використанні, терміни та умови зберіганн якого не порушені) - учасник має надати гарантійний лист або довідку від виробника щодо забезпечення явки представника/ів для підключення насоса у разі укладання договору - учасник має надати в складі пропозиції гарантійний лист щодо надання таких документів при поставці. (товар при поставці має супроводжуватись документами, що підтверджує його якість, відповідність та комплектацію – оригінали документів надаються при поставці, документи мають бути складені українською мовою або супроводжуватись нотаріально засвідченим перекладом на українську мову), Учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПВП НАСОСЕНЕРГОПРОМ" було надано 24 години на усунення невідповідностей у процедурі відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі код, національного класифікатора України України ДК 021:2015:42120000-6 Насоси та компресори (ДК 021:2015: 42122220-8 Каналізаційні насоси) згідно оголошення про проведення закупівлі UA-2024-04-29-009086-a Однак, Учасник виправив не всі невідповідності, а саме на вимогу надати - копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Що свідчить про те, що дану невідповідність ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПВП НАСОСЕНЕРГОПРОМ". не виправили, що не відповідає тендерній документації Замовника Згідно з пунктом 40 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості) - Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно з пунктом 41 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості) Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі: - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей Отже, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПВП НАСОСЕНЕРГОПРОМ".не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
1) перелік виявлених невідповідностей: - учасник не долучив копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. - учасник не надав лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору, та який свідчить про належне, своєчасне та добросовісне виконання зобов’язань учасника по даному договору та містить інформацію про своєчасність поставленого товару, наявність чи відсутність зауважень - учасник не долучив копію установчого документу (статут, засновницький договір, рішення про створення учасника (якщо учасник діє на підставі модельного статуту), що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) уповноваженої особи учасника; –учасник не надав гарантійний лист учасника щодо спроможності виконання даної умови (товар повинен пропонуватись учасниками новим та таким, що не був у використанні, терміни та умови зберіганн якого не порушені) - учасник не надав гарантійний лист або довідку від виробника щодо забезпечення явки представника/ів для підключення насоса у разі укладання договору - учасник не надав в складі пропозиції гарантійний лист щодо надання таких документів при поставці. (товар при поставці має супроводжуватись документами, що підтверджує його якість, відповідність та комплектацію – оригінали документів надаються при поставці, документи мають бути складені українською мовою або супроводжуватись нотаріально засвідченим перекладом на українську мову), 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до Тендерної документації: Додаток №1 до тендерної документації розділ.3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Додаток №3 до тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - учасник повинен долучити копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. - лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору, та який свідчить про належне, своєчасне та добросовісне виконання зобов’язань учасника по даному договору та містить інформацію про своєчасність поставленого товару, наявність чи відсутність зауважень - учасник повинен долучити копію установчого документу (статут, засновницький договір, рішення про створення учасника (якщо учасник діє на підставі модельного статуту), що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) уповноваженої особи учасника; - учасник має надати гарантійний лист учасника щодо спроможності виконання даної умови (товар повинен пропонуватись учасниками новим та таким, що не був у використанні, терміни та умови зберіганн якого не порушені) - учасник має надати гарантійний лист або довідку від виробника щодо забезпечення явки представника/ів для підключення насоса у разі укладання договору - учасник має надати в складі пропозиції гарантійний лист щодо надання таких документів при поставці. (товар при поставці має супроводжуватись документами, що підтверджує його якість, відповідність та комплектацію – оригінали документів надаються при поставці, документи мають бути складені українською мовою або супроводжуватись нотаріально засвідченим перекладом на українську мову), Учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПВП НАСОСЕНЕРГОПРОМ" було надано 24 години на усунення невідповідностей у процедурі відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі код, національного класифікатора України України ДК 021:2015:42120000-6 Насоси та компресори (ДК 021:2015: 42122220-8 Каналізаційні насоси) згідно оголошення про проведення закупівлі UA-2024-04-29-009086-a Однак, Учасник виправив не всі невідповідності, а саме на вимогу надати - копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Що свідчить про те, що дану невідповідність ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПВП НАСОСЕНЕРГОПРОМ". не виправили, що не відповідає тендерній документації Замовника Згідно з пунктом 40 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості) - Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно з пунктом 41 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості) Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі: - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей Отже, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПВП НАСОСЕНЕРГОПРОМ".не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Код ЄДРПОУ | 41375408 |
---|---|
Поштова адреса | 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Євгена Коновальця, будинок 227, корпус А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Жила Антоніна |
Телефон | 380673426546 |
Ел. пошта | ANTONINA.ZHYLA36@GMAIL.COM |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "Борщівський комунальник" Борщівської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44044801 |
Поштова адреса | 48702, Україна, Тернопільська область, Борщів, вул.Гніздовського, будинок 2 |
Ім'я |
Гульовата Галина Василівна |
Телефон | 380963872557 |
Ел. пошта | halzambuh2020@gmail.com |