На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 645 800.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-29-009875-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 6 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 6 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 9 травня, 12:00 |
Дата останніх змін | 17 травня, 15:24 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 645 800.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 10 травня, 14:05 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 8 229.00 UAH з ПДВ |
---|
09130000-9 Нафта і дистиляти. Бензин А-95 Євро 530000 літр Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 30.04.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09132000-3, Бензин |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Відхилити тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: 09130000-9 Нафта і дистиляти. Бензин А-95 Євро 5 (UA-2024-04-29-009875-a) - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" з наступних підстав: - абз. 5 пп. 1 п. 44 Особливостей учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: - Учасником в складі тендерної пропозиції не надано довідку в довільній формі із зазначенням коду адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника на веб-порталі Міністерства юстиції https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch), як того вимагали умови тендерної документації (умови тендерної документації, визначені пунктом 1.2. Додатку 3 до тендерної документації); - Учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» надано Довідку від 07.05.2024р. № 07/05/24/13 (далі - Довідка), яка не відповідає формі, наведеній у Таблиці №1 Додатку 1 до тендерної документації (умови тендерної документації, визначені підпунктом 1.1. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації); - Учасником в складі тендерної пропозиції, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» було надано: лист - відгук Комунального підприємства «Теплоенергетик» Кропивницької міської ради (вих. № 213 від 14.10.2023р.) за договором № ШК-00272 від 31.10.2023р.; лист-відгук Комунального підприємства «Тульчинкомунсервіс» (вих. № 113 від 06.07.2021р.) за договором № 91 від 01.06.2021р.; лист-відгук Новодунаєвецької селищної ради (вих.№ 376 від 14.04.2021р.) за договором № 38-03-2021 від 09.04.2021р.), у яких не зазначено повну інформацію, що вимагалась у тендерній документації, а саме - суму договору та виконання договіру в повному обсязі (умови тендерної документації, визначені пунктом 1.1. Додатку 1 до тендерної документації); - Учасником в складі тендерної пропозиції надано проект договору, викладений у Додатку 5 до тендерної документації, проте пункт 12.5. проекту договору - не заповнений (умови тендерної документації, визначені пунктом 3.4. Розділу VІ тендерної документації); - Учасником в складі тендерної пропозиції не надано лист – згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних особи (осіб) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію щодо додержання вимог Закону України «Про захист персональних даних» та який відповідає вимогам, зазначеним у п.1.3. Додатку 3 до тендерної документації заповнений (умови тендерної документації, визначені пунктом 1.3. Додатку 3 до тендерної документації)
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Відхилити тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: 09130000-9 Нафта і дистиляти. Бензин А-95 Євро 5 (UA-2024-04-29-009875-a) - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" з наступних підстав: - абз. 5 пп. 1 п. 44 Особливостей учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: - Учасником в складі тендерної пропозиції не надано довідку в довільній формі із зазначенням коду адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника на веб-порталі Міністерства юстиції https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch), як того вимагали умови тендерної документації (умови тендерної документації, визначені пунктом 1.2. Додатку 3 до тендерної документації); - Учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» надано Довідку від 07.05.2024р. № 07/05/24/13 (далі - Довідка), яка не відповідає формі, наведеній у Таблиці №1 Додатку 1 до тендерної документації (умови тендерної документації, визначені підпунктом 1.1. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації); - Учасником в складі тендерної пропозиції, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» було надано: лист - відгук Комунального підприємства «Теплоенергетик» Кропивницької міської ради (вих. № 213 від 14.10.2023р.) за договором № ШК-00272 від 31.10.2023р.; лист-відгук Комунального підприємства «Тульчинкомунсервіс» (вих. № 113 від 06.07.2021р.) за договором № 91 від 01.06.2021р.; лист-відгук Новодунаєвецької селищної ради (вих.№ 376 від 14.04.2021р.) за договором № 38-03-2021 від 09.04.2021р.), у яких не зазначено повну інформацію, що вимагалась у тендерній документації, а саме - суму договору та виконання договіру в повному обсязі (умови тендерної документації, визначені пунктом 1.1. Додатку 1 до тендерної документації); - Учасником в складі тендерної пропозиції надано проект договору, викладений у Додатку 5 до тендерної документації, проте пункт 12.5. проекту договору - не заповнений (умови тендерної документації, визначені пунктом 3.4. Розділу VІ тендерної документації); - Учасником в складі тендерної пропозиції не надано лист – згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних особи (осіб) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію щодо додержання вимог Закону України «Про захист персональних даних» та який відповідає вимогам, зазначеним у п.1.3. Додатку 3 до тендерної документації заповнений (умови тендерної документації, визначені пунктом 1.3. Додатку 3 до тендерної документації)
Код ЄДРПОУ | 43012009 |
---|---|
Поштова адреса | 04053, Україна, Київська область, Київ, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Юхимчук Яна |
Телефон | 380504446380 |
Ел. пошта | yana.yukhymchuk@postach.ukrnafta.com |
Час публікації: 2024-05-15 17:00:02
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-16 17:00:02
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" по закупівлі: 09130000-9 Нафта і дистиляти. Бензин А-95 Євро 5 (UA-2024-04-29-009875-a) 1. Виявлена невідповідність: учасником в складі тендерної пропозиції не надано довідку в довільній формі із зазначенням коду адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника на веб-порталі Міністерства юстиції https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch), як того вимагали умови тендерної документації. Вимога тендерної документації: пункт 1.2. Додатку 3 до тендерної документації: «1.2. Статут або інший установчий документа (із змінами у разі наявності) (для учасників – юридичних осіб). Статут повинен містити відмітку державного реєстратора про проведення державної реєстрації (у разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» та за відсутності відмітки державного реєстратора – учасник надає довідку в довільній формі із зазначенням коду адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника на веб-порталі Міністерства юстиції https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch) (у випадку наявності на веб-порталі Міністерства юстиції Статуту учасника, у складі його тендерної пропозиції може бути подана тільки довідка у довільній формі без надання копії Статуту). У випадку, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати такий статут та копію рішення засновників про створення такої юридичної особи та здійснення діяльності на підставі модельного статуту.». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідка в довільній формі із зазначенням коду адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника на веб-порталі Міністерства юстиції https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch. - інші документи, які учасник вважає за потрібне долучити з метою підтвердження усунення виявлених невідповідностей. 2. Виявлена невідповідність: Учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» надано Довідку від 07.05.2024р. № 07/05/24/13 (далі - Довідка), яка не відповідає формі, наведеній у Таблиці №1 Додатку 1 до тендерної документації. Вимога тендерної документації: підпункт 1.1. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації: «1.1. Довідка про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою, наведеною у Таблиці №1 Додатку 1 до цієї тендерної документації. Довідка про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (форма подається Учасником на фірмовому бланку *1) Таблиця №1 № з/п №, дата, предмет договору Контрагент (повна назва, ЄДРПОУ, адреса, контактний телефон) Вартість договору, грн. Рік виконання договору ________________________________________________ (Підпис керівника підприємства, організації, установи або уповноваженої особи Учасника або фізичної особи у тому числі фізичної особи – підприємця)...» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Довідка про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у відповідності до вимог тендерної документації. 3. Виявлена невідповідність: учасником в складі тендерної пропозиції, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» було надано: лист - відгук Комунального підприємства «Теплоенергетик» Кропивницької міської ради (вих. № 213 від 14.10.2023р.) за договором № ШК-00272 від 31.10.2023р.; лист-відгук Комунального підприємства «Тульчинкомунсервіс» (вих. № 113 від 06.07.2021р.) за договором № 91 від 01.06.2021р.; лист-відгук Новодунаєвецької селищної ради (вих.№ 376 від 14.04.2021р.) за договором № 38-03-2021 від 09.04.2021р.), у яких не зазначено повну інформацію, що вимагалась у тендерній документації, а саме - суму договору та виконання договіру в повному обсязі. Вимога тендерної документації: пункт 1.1. Додатку 1 до тендерної документації: … Для документального підтвердження інформації, наведеної учасником у довідці про виконання аналогічного договору, надається: - аналогічний*2 виконаний договір (аналогічні*2 виконані договори) з усіма додатками до договору (договорів) та додатковими угодами/додатками до додаткових угод; - видаткова (-ві) накладна (ні) та/або інший документ, що підтверджує виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) в повному обсязі; - позитивний лист – відгук (листи – відгуки) від контрагента (контрагентів) договору (договорів), що вказані у довідці про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із обов’язковим зазначенням у листі(ах) – відгуку(ах) номеру, дати та суми договору, чи виконано договір в повному обсязі. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - позитивний лист – відгук (листи-відгуки) від контрагента (контрагентів) договору (договорів), що вказані у довідці про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) складений у відповідності до вимог тендерної документації із обов’язковим зазначенням у листі ціни договору, чи виконано договір в повному обсязі, та/або - інші документи, які учасник вважає за потрібне долучити з метою підтвердження усунення виявлених невідповідностей. 4. Виявлена невідповідність: учасником в складі тендерної пропозиції надано проект договору, викладений у Додатку 5 до тендерної документації, проте пункт 12.5. проекту договору - не заповнений. Вимога тендерної документації: Пункт 3.4. Розділу VІ тендерної документації: «3.4. Учасник в складі тендерної пропозиції надає заповнений проект договору, викладений у Додатку 5 до цієї документації, без зазначення вартості договору та додатків.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - заповнений проект договору у відповідності до вимог тендерної документації. 5. Виявлена невідповідність: учасником в складі тендерної пропозиції не надано лист – згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних особи (осіб) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію щодо додержання вимог Закону України «Про захист персональних даних» та який відповідає вимогам, зазначеним у п.1.3. Додатку 3 до тендерної документації. Вимога тендерної документації: Пункт 1.3. Додатку 3 до тендерної документації: «1.3. Лист – згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних особи (осіб) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію щодо додержання вимог Закону України «Про захист персональних даних», який містить наступну інформацію: Учасник (вказати найменування юридичної особи/ ПІБ фізичної особи, якщо учасник – фізична особа) гарантує, що в порядку, визначеному Законом України “Про захист персональних даних” та іншими актами законодавства України усі фізичні особи, персональні дані про яких наведено у даній пропозиції (включаючи їх прізвища, імена, по батькові, паспортні дані, реєстраційні номери облікових карток платників податків, притягнення чи не притягнення до встановленої законом відповідальності тощо) надали письмову згоду та дозвіл на використання їх персональних даних, включаючи дії щодо їх обробки (в т.ч. збирання, зберігання і поширення) цих даних, дії щодо їх захисту, а також дії щодо надання повного права обробки цих персональних даних Замовником з метою проведення процедури закупівлі відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” в обсягах і в порядку, визначеному чинним законодавством України, включаючи випадки оприлюднення окремих даних на Веб-порталі Уповноваженого органу – www.prozorro.gov.ua та надання уповноваженим органам державної влади, а також були письмово проінформовані про використання їх персональних даних у такий спосіб.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Лист – згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних особи (осіб) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію щодо додержання вимог Закону України «Про захист персональних даних» та який містить інформацію зазначену у п.1.3. Додатку 3 до тендерної документації.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 40308189 |
---|---|
Поштова адреса | 69096, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Україна, 69096, Запорізька обл., місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ КАХОВСЬКА, будинок 11А, КАБІНЕТ № 8 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ястреб Людмила Вікторівна |
Телефон | 380502408209 |
Ел. пошта | inkam.finance@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44838860 |
---|---|
Поштова адреса | 82660, Україна, Львівська область, Стрийський район, селище міського типу Славсько, вулиця Франка Івана, будинок 14 А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Тендерний В.Н 4578 Відділ продажу 1 |
Телефон | +0322907040 |
Ел. пошта | okkotendersale1@gng.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44763104 |
---|---|
Поштова адреса | 43023, Україна, Волинська область, Луцьк, вул.Яремчука Назарія, будинок 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Плішко Ганна |
Телефон | 380673326882 |
Ел. пошта | anna.plishko.zakupivli@wog.ua |
Тип оплати: Аванс
Період: 3 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 25878206 |
Поштова адреса | 54029, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А |
Ім'я |
Горбатюк Ігор Анатолійович |
Телефон | 380673044240 |
Ел. пошта | tender.mk@restoration.gov.ua |