На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
150 000.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: ДК 021:2015: 18234000-8 Штани; ДК 021:2015: 18235400-9 Жилети
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-30-002241-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 11 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 11 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 14 травня, 00:00 |
Дата останніх змін | 21 травня, 12:14 |
Очікувана вартість закупівлі | 150 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 500.00 UAH з ПДВ |
---|
Костюм офісний (штани+жилет)70 комплект Адреса поставки: 69600, Україна, Запорізька область, Запоіжжя, Оріхівське шосе, 10 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18230000-0, Верхній одяг різний |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 2809419526 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Мусійченко Світлана Вікторівна |
Телефон | 380672707941 |
Ел. пошта | RADCHENKO067@UKR.NET |
Час публікації: 2024-05-15 14:47:12
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-16 14:47:12
Опис
Відповідно до частини 9 статті 26 та частини 16 статті 29 нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та п. 41 та п. 43. Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 зі змінами «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), Постанови КМУ № 471 від 12 травня 2023 р. «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 і від 21 березня 2023 р. № 253 та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» (далі – Постанова 471). Якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МУСІЙЧЕНКО СВІТЛАНА ВІКТОРІВНА (ЄДРПОУ 2809419526) в закупівлі Верхній одяг різний, ID: UA-2024-04-30-002241-a, виявлено невідповідність в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: I. Згідно п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції. » Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.», Тендерної документації, є вимога, а саме: 1.1. Учасник повинен надати Тендерну пропозицію (Додаток № 1) Невідповідність: У Тендерній пропозиції невірно заповнено пункти 8, 9, 10, 11 та останній абзац тендерної пропозиції. Рішення: Учасник повинен надати оновлену Тендерну пропозицію. 1.2. Учасник повинен надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Дата формування витягу повинна бути не раніше 01.04.2024 р. Невідповідність: Учасник надав витяг не в повному обсязі. Рішення: Учасник повинен надати оновлений Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 1.3. Відповідно Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.», п. 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, Замовником передбачено, що Учасник повинен надати гарантійні листи окремо у даній тендерній документації. Невідповідність: Учасник надав один гарантій лист по всім пунктам. Рішення: Учасник повинен надати гарантійні листи окремо. 1.4. Відповідно Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.», п. 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, замовником передбачіено в п. п. 19 Нитки для шиття армовані номер 45 (28/2) брутто 120, нетто 112, довжина 2500 м тип нитки-Армування 28s / 2 складу 50% шпательного поліестер (Poly-Poly), силіконове покриття 4% Лінійна щільність - 42,2 текс. Розривне навантаження - 2200 сН На підтвердження надати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або сертифікат якості. Невідповідність: Учасник надав документи не в повному обсязі на підтвердження вимог в п. п. 19. П. 6 Розділу ІІІ Тендерної документації. Рішення: Учасник на підтвердження п. п. 19 п. 6 Розділу ІІІ повинен надати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або сертифікат якості або інший документ підтверджуючий технічні, якісні та кількісні характеристики. 1.5. Відповідно Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.», п. 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, п. п. 3 «Якість тканини повинна підтверджуватися копією сертифікату відповідності або висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи (надається при постачанні Замовнику). Якщо тканина не підлягає сертифікації, надається довідка в довільній формі про те, що дана продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні.» Невідповідність: Учасник в складі тендерної пропозиції надав довідку що тканина не підлягає сертифікації з посиланням на ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Рішення: Учасник повинен надати оновлену довідку. II. Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним вимогам ст. 16 Закону (Додаток 3) Тендерної документації. п. 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Вимога до Учасника надати: 1.1. Довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору за 2022 або 2023 роки, в якій повинна бути зазначена інформація щодо обсягів (кількості) поставки, замовник, стан належного виконання договору стосовно якості та строків. Невідповідність: Учасник не надав Довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору, та в документі «Договір з КНП «ЗОКЛ » ЗОР» відсутні додатки. Рішення: Учасник повинен надати довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору. Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) до довідки додаються: - договір(и) відповідно до довідки з усіма додатковими угодами, що є його невід’ємними частинами; - видаткові накладні або лист(и) відгук(и) від замовника (ів) або інший документ який свідчить про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, завірений підписом керівника замовника та печаткою (у разі наявності). надати датований договір на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Рішення: Учаснику ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МУСІЙЧЕНКО СВІТЛАНА ВІКТОРІВНА (ЄДРПОУ 2809419526) виправити виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: усунути невідповідність до кожного пункту даного Повідомлення.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02006716 |
Поштова адреса | 69600, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, ОРІХІВСЬКЕ ШОСЕ, 10 |
Ім'я |
Андрій Бабаян |
Телефон | +380617698131 |
Ел. пошта | andrii_babaian@ukr.net |