На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
169 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 р
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-30-005298-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 17 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 17 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 20 травня, 01:00 |
Дата останніх змін | 24 травня, 14:52 |
Очікувана вартість закупівлі | 72 000.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 720.00 UAH без ПДВ |
---|
Послуги з повірки, ремонту і технічного обслуговування лічильників СВТУ - 10 м9 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 01:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50410000-2, Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 19022122 |
---|---|
Поштова адреса | 03062, Україна, м. Київ, Київ, вул. Рене Декарта, 11 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Покрас Олена Семенівна |
Телефон | +380442392197 |
Ел. пошта | e.pokras@sempal.com |
Субпідрядник відсутній
Час публікації: 2024-05-22 11:58:25
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-23 11:58:25
Опис
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додатка 1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі. Учасник повинен підтвердити згідно з цим розділом, зокрема: 1. На підтвердження обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник має надати: 1.1. Копії документів на право власності або копії відповідних договорів (діючих на дату розкриття пропозицій) на орендовані (або залучені іншим способом) виробничі потужності, що були зазначені учасником у довідці. 2. На підтвердження ліцензії (ін дозвільних документів) Учасник має надати: 2.1. Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. (Надається лише у разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом). 3. На підтвердження співпраці Учасник має надати: 3.1. Інформацією щодо кожного субпідрядника/ співвиконавця у разі залучення (відповідно до п. 7 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця» даного Розділу) (застосовується для робіт або послуг); Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні (частково відсутні) або за іншим предметом закупівлі : 1. На підтвердження обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник має надати: 1.1. Копії документів на право власності або копії відповідних договорів (діючих на дату розкриття пропозицій) на орендовані (або залучені іншим способом) виробничі потужності, що були зазначені учасником у довідці. 2. На підтвердження ліцензії (ін дозвільних документів) Учасник має надати: 2.1. Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. (Надається лише у разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом). 3. На підтвердження співпраці Учасник має надати: 3.1. Інформацією щодо кожного субпідрядника/ співвиконавця у разі залучення (відповідно до п. 7 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця» даного Розділу) (застосовується для робіт або послуг); Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності за предметом закупівлі, учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. На підтвердження обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник має надати: 1.1. Копії документів на право власності або копії відповідних договорів (діючих на дату розкриття пропозицій) на орендовані (або залучені іншим способом) виробничі потужності, що були зазначені учасником у довідці (до всіх позицій зазначених в довідці). 2. На підтвердження ліцензії (ін дозвільних документів) Учасник має надати: 1. Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. (Надається лише у разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом). Прошу уточнити інформацію, щодо ліцензії, дозволу або ін. Дозвільних документів. На момент розкриття тендерної пропозиції строк дії ліцензії та дохволу – вичерпаний. 3. На підтвердження співпраці Учасник має надати: інформацією щодо кожного субпідрядника/ співвиконавця у разі залучення (відповідно до п. 7 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця» даного Розділу) (застосовується для робіт або послуг); Прошу уточнити інформацію, співпраці. На момент розкриття тендерної пропозиції чи є дійсними договори по співпрацціі? Прошу до кожного «уточнення» надати підтверджуючий документ.
Очікувана вартість закупівлі | 90 000.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 900.00 UAH без ПДВ |
---|
Послуги з повірки, ремонту і технічного обслуговування лічильників Ергомера - 1259 штука Адреса поставки: Україна Строк: до 31.12.2024 01:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50410000-2, Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 42817901 |
---|---|
Поштова адреса | 49047, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.Кленова, 52 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Зігалін Павло Геннадійович |
Телефон | +380562357676 |
Ел. пошта | pavelzigalin@gmail.com |
Час публікації: 2024-05-22 12:01:06
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-23 12:01:06
Опис
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додатка 1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі. Учасник повинен підтвердити згідно з цим розділом, зокрема: 1. На підтвердження обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник має надати: 1.1. Копії документів на право власності або копії відповідних договорів (діючих на дату розкриття пропозицій) на орендовані (або залучені іншим способом) виробничі потужності, що були зазначені учасником у довідці. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні (частково відсутні) або за іншим предметом закупівлі : 1. На підтвердження обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник має надати: 1.1. Копії документів на право власності або копії відповідних договорів (діючих на дату розкриття пропозицій) на орендовані (або залучені іншим способом) виробничі потужності, що були зазначені учасником у довідці. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності за предметом закупівлі, учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. На підтвердження обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник має надати: 1.1. Копії документів на право власності або копії відповідних договорів (діючих на дату розкриття пропозицій) на орендовані (або залучені іншим способом) виробничі потужності, що були зазначені учасником у довідці (до всіх позицій зазначених в довідці). Оборотно-сальдова відомість – не є підтверджуючим документом на право власності на орендовані (або залучені іншим способом) виробничі потужності. Прошу до кожного «уточнення» надати підтверджуючий документ.
Очікувана вартість закупівлі | 7 000.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 70.00 UAH без ПДВ |
---|
Послуги з переконфігураціі лічильника СВУ-10М №252921 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 01:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50410000-2, Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 19022122 |
---|---|
Поштова адреса | 03062, Україна, м. Київ, Київ, вул. Рене Декарта, 11 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Покрас Олена Семенівна |
Телефон | +380442392197 |
Ел. пошта | e.pokras@sempal.com |
Субпідрядник відсутній
Час публікації: 2024-05-22 11:58:33
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-23 11:58:33
Опис
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додатка 1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі. Учасник повинен підтвердити згідно з цим розділом, зокрема: 1. На підтвердження обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник має надати: 1.1. Копії документів на право власності або копії відповідних договорів (діючих на дату розкриття пропозицій) на орендовані (або залучені іншим способом) виробничі потужності, що були зазначені учасником у довідці. 2. На підтвердження ліцензії (ін дозвільних документів) Учасник має надати: 2.1. Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. (Надається лише у разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом). 3. На підтвердження співпраці Учасник має надати: 3.1. Інформацією щодо кожного субпідрядника/ співвиконавця у разі залучення (відповідно до п. 7 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця» даного Розділу) (застосовується для робіт або послуг); Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні (частково відсутні) або за іншим предметом закупівлі : 1. На підтвердження обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник має надати: 1.1. Копії документів на право власності або копії відповідних договорів (діючих на дату розкриття пропозицій) на орендовані (або залучені іншим способом) виробничі потужності, що були зазначені учасником у довідці. 2. На підтвердження ліцензії (ін дозвільних документів) Учасник має надати: 2.1. Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. (Надається лише у разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом). 3. На підтвердження співпраці Учасник має надати: 3.1. Інформацією щодо кожного субпідрядника/ співвиконавця у разі залучення (відповідно до п. 7 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця» даного Розділу) (застосовується для робіт або послуг); Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності за предметом закупівлі, учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. На підтвердження обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник має надати: 1.1. Копії документів на право власності або копії відповідних договорів (діючих на дату розкриття пропозицій) на орендовані (або залучені іншим способом) виробничі потужності, що були зазначені учасником у довідці (до всіх позицій зазначених в довідці). 2. На підтвердження ліцензії (ін дозвільних документів) Учасник має надати: 1. Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. (Надається лише у разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом). Прошу уточнити інформацію, щодо ліцензії, дозволу або ін. Дозвільних документів. На момент розкриття тендерної пропозиції строк дії ліцензії та дохволу – вичерпаний. 3. На підтвердження співпраці Учасник має надати: інформацією щодо кожного субпідрядника/ співвиконавця у разі залучення (відповідно до п. 7 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця» даного Розділу) (застосовується для робіт або послуг); Прошу уточнити інформацію, співпраці. На момент розкриття тендерної пропозиції чи є дійсними договори по співпрацціі? Прошу до кожного «уточнення» надати підтверджуючий документ.
Назва організації | Комунальне підприємство "Теплоенергетик" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 24153576 |
Поштова адреса | 25491, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул.Ливарна, 1 |
Ім'я |
Місюля Анастасія |
Телефон | 380953536606 |
Ел. пошта | tarisanna11@gmail.com |