На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Відповідно до пункту 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Особливості) замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. №708(далі – послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених особливостями. Таким чином, враховуючи вартісні межі, передбачені Особливостями для даної Закупівлі, є необхідність у прийнятті рішення щодо здійснення Закупівлі шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному Особливостями.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-30-009015-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 5 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 5 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 8 травня, 00:00 |
Дата останніх змін | 19 травня, 00:01 |
Очікувана вартість закупівлі | 5 550 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 8 травня, 13:52 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 27 750.00 UAH з ПДВ |
---|
FPV дрони (1.2 GHz)300 штука Адреса поставки: 08325, Україна, Київська область, с. Щасливе, вул. Фестивальна, 39 Строк: до 31.12.2024 16:35 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34711200-6, Безпілотні літальні апарати |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Відповідно до статті 11 Закону відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюється протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля проводиться з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначення аргументації в електронній системі закупівель у разу, коли: 1) учасник процедури закупівлі: - підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей; - зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; - не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей; - визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей; - є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176); 2) тендерна пропозиція: - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; - є такою, строк дії якої закінчився; - є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації; - не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону; 3) переможець процедури закупівлі: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей; - не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; - надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей. Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до абзацу другого пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно проведеного розгляду тендерної пропозиції Учасника на відповідність його вимогам тендерної документації замовника було виявлено невідповідності тендерної пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації: 1. Відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації «Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» підтвердження відповідності технічним характеристикам запропонованого Учасником товару, викладеним у даному Додатку 3 до ТД, надається Учасником у формі заповненої «Таблиці відповідностей технічним та якісним характеристикам запропонованого товару» згідно з формою, що наведена нижче у даному Додатку 3. Учасник заповнює графу «Значення, що запропоноване учасником», де зазначає параметри, технічні характеристики, виробника та країну походження запропонованого товару. Учасник у складі пропозиції надав «Таблицю відповідностей технічним та якісним характеристикам запропонованого товару», однак не зазначив виробника та країну походження. 2. Відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації «Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» для підтвердження відповідності пропонованого Учасником товару технічним вимогам до предмета закупівлі, Учасник подає у складі пропозиції сертифікат якості на товар, що пропонується, виданий виробником. Учасник у складі пропозиції не надав сертифікат якості на товар, що пропонується, виданий виробником. 3. Відповідно до п.6 Розділу III Тендерної документації Учасник у складі пропозиції повинен надати довідку в довільній формі в електронному вигляді про відповідають вимогам чинного законодавства із захисту довкілля, основним вимогам державної політики України в галузі захисту довкілля та вимогам чинного природоохоронного законодавства. Учасник не надав відповідної довідки у складі тендерної пропозиція. Наголошуємо, що Антимонопольний комітету України зараховує ненадання технічної специфікації чи непідтвердження вимогам технічної специфікації до підстав відхилення, а саме: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовамu технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (рішення АМКУ №6347 -р/пк-пз від 09.04.2024). Окрім того, тендерна пропозиція Учасника містить ще такі невідповідності: 1. Проєкт договору про закупівлю не заповнений відповідно до вимог тендерної документації Замовника та додатків до неї. 2. Довідка про учасника складена не у відповідності до вимог тендерної документації: відсутня інформація про юридичну адресу та форму оподаткування. 3. Учасник письмово не гарантував у складі тендерної пропозиції про не вчинення свідомих дій стосовно спотворення конкуренції в торгах шляхом заниження вартості предмету закупівлі. 4. У складі тендерної пропозиції відсутня довідка в довільній формі про відсутність у Учасника жодних обмежень для здійснення видів діяльності, що визначені договору про закупівлю (в т.ч. щодо установчих документів). 5. У складі тендерної пропозиції відсутня довідка в довільній формі про те, що Учасник та його пропозиція не підпадає під дію рішення(-нь) Ради національної безпеки і оборони України щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), що введене(-ні) в дію відповідним(-ми) указом(-ами) Президента України, та інших обмежувальних заходів (санкцій, спеціальних санкцій), які застосовуються у відповідності до законодавства України, чинного на кінцеву дату подання тендерних пропозицій. 6. У складі тендерної пропозиції відсутня довідка довільної форми, видана Замовником не раніше дати оголошення, про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником – Пристоличною сільською радою. 7. Дата Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань не відповідає вимогам тендерної документації. 8. У складі тендерної пропозиції відсутній лист-згода на можливе відтермінування платежу (на період дії воєнного стану в Україні, а також протягом шести місяців після його припинення або скасування). Відповідно до підпункту 43 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Оскільки тендерна пропозиція учасника містить невідповідності, які відповідно до пункту 43 Особливостей виправленню не підлягають, додаткової необхідності надавати Учаснику 24 години на виправлення інших невідповідностей, виявлених у тендерній пропозиції Учасника немає. Даний факт підтверджується рішеннями Антимонопольного комітету України, а саме: Рішення 1. № 4050-р/пк-пз від 03.04.2023 (закупівля № UA-2023-03-13-011736-a) Рішення 2. № 2750-р/пк-пз від 07.03.2023 (закупівля № UA-2023-02-08-012943-a) Наголошуємо, що згідно зі ст.5 Закону, одним з основних принципів здійснення публічних закупівель є ефективність. Для замовника, порівняно з якістю, дуже важливим є терміновість проведення конкретної закупівлі, аби якомога швидше закупити необхідні товар, послугу чи роботу. Якщо пропозиція учасника не містить іншої інформації чи документа, виправлення якого за Законом не дозволяється, у замовника відсутня необхідність додатково надавати час на усунення невідповідностей. Адже надаючи таку можливість, замовник перестає дотримуватися принципу ефективності, втрачаючи, як мінімум, можливість відхилити пропозицію учасника протягом наступних 24 годин, допоки не пройде час на усунення виявлених невідповідностей. Крім того, навіть усунувши невідповідності, пропозиція учасника міститиме інші невідповідності, виправляти які не можна за Законом та Особливостями. Оскільки тендерна пропозиція Учасника містить невідповідності, які відповідно до пункту 43 Особливостей виправленню не підлягають, тендерна пропозиція Учасника - ТОВ "МІНВІК" – підлягає відхиленню на підставі абзацу 2 підпунку 2 пунтку 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Відповідно до статті 11 Закону відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюється протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля проводиться з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначення аргументації в електронній системі закупівель у разу, коли: 1) учасник процедури закупівлі: - підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей; - зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; - не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей; - визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей; - є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176); 2) тендерна пропозиція: - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; - є такою, строк дії якої закінчився; - є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації; - не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону; 3) переможець процедури закупівлі: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей; - не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; - надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей. Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до абзацу другого пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно проведеного розгляду тендерної пропозиції Учасника на відповідність його вимогам тендерної документації замовника було виявлено невідповідності тендерної пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації: 1. Відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації «Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» підтвердження відповідності технічним характеристикам запропонованого Учасником товару, викладеним у даному Додатку 3 до ТД, надається Учасником у формі заповненої «Таблиці відповідностей технічним та якісним характеристикам запропонованого товару» згідно з формою, що наведена нижче у даному Додатку 3. Учасник заповнює графу «Значення, що запропоноване учасником», де зазначає параметри, технічні характеристики, виробника та країну походження запропонованого товару. Учасник у складі пропозиції надав «Таблицю відповідностей технічним та якісним характеристикам запропонованого товару», однак не зазначив виробника та країну походження. 2. Відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації «Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» для підтвердження відповідності пропонованого Учасником товару технічним вимогам до предмета закупівлі, Учасник подає у складі пропозиції сертифікат якості на товар, що пропонується, виданий виробником. Учасник у складі пропозиції не надав сертифікат якості на товар, що пропонується, виданий виробником. 3. Відповідно до п.6 Розділу III Тендерної документації Учасник у складі пропозиції повинен надати довідку в довільній формі в електронному вигляді про відповідають вимогам чинного законодавства із захисту довкілля, основним вимогам державної політики України в галузі захисту довкілля та вимогам чинного природоохоронного законодавства. Учасник не надав відповідної довідки у складі тендерної пропозиція. Наголошуємо, що Антимонопольний комітету України зараховує ненадання технічної специфікації чи непідтвердження вимогам технічної специфікації до підстав відхилення, а саме: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовамu технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (рішення АМКУ №6347 -р/пк-пз від 09.04.2024). Окрім того, тендерна пропозиція Учасника містить ще такі невідповідності: 1. Проєкт договору про закупівлю не заповнений відповідно до вимог тендерної документації Замовника та додатків до неї. 2. Довідка про учасника складена не у відповідності до вимог тендерної документації: відсутня інформація про юридичну адресу та форму оподаткування. 3. Учасник письмово не гарантував у складі тендерної пропозиції про не вчинення свідомих дій стосовно спотворення конкуренції в торгах шляхом заниження вартості предмету закупівлі. 4. У складі тендерної пропозиції відсутня довідка в довільній формі про відсутність у Учасника жодних обмежень для здійснення видів діяльності, що визначені договору про закупівлю (в т.ч. щодо установчих документів). 5. У складі тендерної пропозиції відсутня довідка в довільній формі про те, що Учасник та його пропозиція не підпадає під дію рішення(-нь) Ради національної безпеки і оборони України щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), що введене(-ні) в дію відповідним(-ми) указом(-ами) Президента України, та інших обмежувальних заходів (санкцій, спеціальних санкцій), які застосовуються у відповідності до законодавства України, чинного на кінцеву дату подання тендерних пропозицій. 6. У складі тендерної пропозиції відсутня довідка довільної форми, видана Замовником не раніше дати оголошення, про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником – Пристоличною сільською радою. 7. Дата Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань не відповідає вимогам тендерної документації. 8. У складі тендерної пропозиції відсутній лист-згода на можливе відтермінування платежу (на період дії воєнного стану в Україні, а також протягом шести місяців після його припинення або скасування). Відповідно до підпункту 43 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Оскільки тендерна пропозиція учасника містить невідповідності, які відповідно до пункту 43 Особливостей виправленню не підлягають, додаткової необхідності надавати Учаснику 24 години на виправлення інших невідповідностей, виявлених у тендерній пропозиції Учасника немає. Даний факт підтверджується рішеннями Антимонопольного комітету України, а саме: Рішення 1. № 4050-р/пк-пз від 03.04.2023 (закупівля № UA-2023-03-13-011736-a) Рішення 2. № 2750-р/пк-пз від 07.03.2023 (закупівля № UA-2023-02-08-012943-a) Наголошуємо, що згідно зі ст.5 Закону, одним з основних принципів здійснення публічних закупівель є ефективність. Для замовника, порівняно з якістю, дуже важливим є терміновість проведення конкретної закупівлі, аби якомога швидше закупити необхідні товар, послугу чи роботу. Якщо пропозиція учасника не містить іншої інформації чи документа, виправлення якого за Законом не дозволяється, у замовника відсутня необхідність додатково надавати час на усунення невідповідностей. Адже надаючи таку можливість, замовник перестає дотримуватися принципу ефективності, втрачаючи, як мінімум, можливість відхилити пропозицію учасника протягом наступних 24 годин, допоки не пройде час на усунення виявлених невідповідностей. Крім того, навіть усунувши невідповідності, пропозиція учасника міститиме інші невідповідності, виправляти які не можна за Законом та Особливостями. Оскільки тендерна пропозиція Учасника містить невідповідності, які відповідно до пункту 43 Особливостей виправленню не підлягають, тендерна пропозиція Учасника - ТОВ "МІНВІК" – підлягає відхиленню на підставі абзацу 2 підпунку 2 пунтку 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Код ЄДРПОУ | 45390409 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Дмитро ПСАРЮК |
Телефон | 380959341417 |
Ел. пошта | minvikk@ukr.net |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації «Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» для підтвердження технічних та якісних характеристик вищевказаного товару у складі тендерної пропозиції надається: паспорт/інструкція з експлуатування (керівництво з експлуатації) на товар, що пропонується, який/яка повинні містити опис технічних характеристик товару та перелік комплектації товару! «Інструкція з використання», яка надана у складі тендерної пропозиції не відповідає вимогам Замовника та є документом на товар, що не є предметом закупівлі. Тендерна пропозиція Учасника містить невідповідності, які відповідно до пункту 43 Особливостей виправленню не підлягають, тендерна пропозиція Учасника - ТОВ "АКОПТЕРС" – підлягає відхиленню на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації «Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» для підтвердження технічних та якісних характеристик вищевказаного товару у складі тендерної пропозиції надається: паспорт/інструкція з експлуатування (керівництво з експлуатації) на товар, що пропонується, який/яка повинні містити опис технічних характеристик товару та перелік комплектації товару! «Інструкція з використання», яка надана у складі тендерної пропозиції не відповідає вимогам Замовника та є документом на товар, що не є предметом закупівлі. Тендерна пропозиція Учасника містить невідповідності, які відповідно до пункту 43 Особливостей виправленню не підлягають, тендерна пропозиція Учасника - ТОВ "АКОПТЕРС" – підлягає відхиленню на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Код ЄДРПОУ | 45178037 |
---|---|
Поштова адреса | 01014, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Звіринецька, буд. 63, оф. 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Євгенія |
Телефон | +380991002060 |
Ел. пошта | acopters.ua@gmail.com |
ТОВ "АКОПТЕРС" не має наміру залучати субпідрядні організації.
Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 10 робочих днів з дня поставки (передачі) товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5-ти робочих днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Пристолична сільська рада |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04527520 |
Поштова адреса | 08325, Україна, Київська область, село Щасливе, вул.Фестивальна б.39, Бориспільського р-ну |
Ім'я |
Гольоса Юлія Олександрівна ( ) |
Телефон | +380459535164 |
Ел. пошта | zakupka_rada@ukr.net |