На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
6 156 667.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-30-009006-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 5 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 5 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 8 травня, 15:45 |
Дата останніх змін | 11 червня, 16:16 |
Очікувана вартість закупівлі | 6 156 667.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 9 травня, 11:52 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 61 566.67 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 184 700.00 UAH |
Ліжко 2-х ярусне розбірне1000 штука Адреса поставки: Україна, Дніпропетровська область, Дніпро Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39140000-5, Меблі для дому |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Відповідно до п.43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. 10.05.2024р. о 17:24 Замовником в електронній системі закупівель було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ "ТЕКСТРЕЙД ЛЛС" наступного змісту: Просимо усунити невідповідності в строки передбачені ТД. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Не надано документи, які підтверджують Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі для юридичних осіб підтверджується випискою з протоколу засновників, або наказом про призначення. Якщо тендерна пропозиція подається не керівником учасника, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а іншою особою, учасник надає довіреність або доручення на таку особу. 2) Не надано скан-копію повного Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. (Витяг повинен бути актуальним на момент подання пропозицій, а саме повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа). 3) Не надано скан-копію свідоцтва або Витягу з реєстру платника податку на додану вартість (для платників податку на додану вартість) або лист учасника про відсутність реєстрації платника податку на додану вартість із зазначенням статусу платника податків (скановані відповідні документи (якщо такі наявні)). 4) Не надано оригінал чи копію статуту або іншого установчого документу зі змінами (для учасника – юридичної особи). 5) Не надано інформацію довільної форми про підтвердження застосування Учасником заходів із захисту довкілля. 6) Не надано копію чинного сертифікату на відповідність учасника або виробника ДСТУ ISO 14001:2015 щодо виробництва меблів для облаштування військових частин. Орган сертифікації повинен бути акредитований на сертифікацію процесів з виробництва меблів на зазначені ДСТУ, на підтвердження чого учасник має надати копію атестату про акредитацію та сфери/витягу зі сфери акредитації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пп. 1 п.4 Додатку 1 до ТД: Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі для юридичних осіб підтверджується випискою з протоколу засновників, або наказом про призначення. Якщо тендерна пропозиція подається не керівником учасника, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а іншою особою, учасник надає довіреність або доручення на таку особу. Пп. 3 п.4 Додатку 1 до ТД: Скан-копія повного Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. (Витяг повинен бути актуальним на момент подання пропозицій, а саме повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа). Пп. 4 п.4 Додатку 1 до ТД Скан-копія Свідоцтва або Витягу з реєстру платника податку на додану вартість (для платників податку на додану вартість) або лист учасника про відсутність реєстрації платника податку на додану вартість із зазначенням статусу платника податків (скановані відповідні документи (якщо такі наявні)). Пп. 5 п.4 Додатку 1 до ТД Оригінал чи копія статуту або іншого установчого документу зі змінами (для учасника – юридичної особи). Пп. 8 п.4 Додатку 1 до ТД: Інформація довільної форми про підтвердження застосування Учасником заходів із захисту довкілля. Пп.4 п.6 Розділу 3 ТД: Копії чинних сертифікатів на відповідність учасника або виробника ДСТУ EN ISO 9001:2018, ДСТУ ISO 14001:2015 щодо виробництва меблів для облаштування військових частин. Орган сертифікації повинен бути акредитований на сертифікацію процесів з виробництва меблів на зазначені ДСТУ, на підтвердження чого учасник має надати копію атестату про акредитацію та сфери/витягу зі сфери акредитації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Виписка з протоколу засновників, або наказ про призначення. Якщо тендерна пропозиція подається не керівником учасника, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а іншою особою, учасник надає довіреність або доручення на таку особу. 2) Скан-копія повного Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. (Витяг повинен бути актуальним на момент подання пропозицій, а саме повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа). 3) Скан-копія Свідоцтва або Витягу з реєстру платника податку на додану вартість (для платників податку на додану вартість) або лист учасника про відсутність реєстрації платника податку на додану вартість із зазначенням статусу платника податків (скановані відповідні документи (якщо такі наявні)). 4) Оригінал чи копія статуту або іншого установчого документу зі змінами. 5) Інформація довільної форми про підтвердження застосування Учасником заходів із захисту довкілля. 6) Копія чинного сертифікату на відповідність учасника або виробника ДСТУ ISO 14001:2015 щодо виробництва меблів для облаштування військових частин. Орган сертифікації повинен бути акредитований на сертифікацію процесів з виробництва меблів на зазначені ДСТУ, на підтвердження чого учасник має надати копію атестату про акредитацію та сфери/витягу зі сфери акредитації. Строк на усунення невідповідностей – до 11.05.2024р. до 17:23. ТОВ «ТЕКСТРЕЙД ЛЛС» не було усунуто невідповідності.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Відповідно до п.43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. 10.05.2024р. о 17:24 Замовником в електронній системі закупівель було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ "ТЕКСТРЕЙД ЛЛС" наступного змісту: Просимо усунити невідповідності в строки передбачені ТД. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Не надано документи, які підтверджують Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі для юридичних осіб підтверджується випискою з протоколу засновників, або наказом про призначення. Якщо тендерна пропозиція подається не керівником учасника, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а іншою особою, учасник надає довіреність або доручення на таку особу. 2) Не надано скан-копію повного Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. (Витяг повинен бути актуальним на момент подання пропозицій, а саме повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа). 3) Не надано скан-копію свідоцтва або Витягу з реєстру платника податку на додану вартість (для платників податку на додану вартість) або лист учасника про відсутність реєстрації платника податку на додану вартість із зазначенням статусу платника податків (скановані відповідні документи (якщо такі наявні)). 4) Не надано оригінал чи копію статуту або іншого установчого документу зі змінами (для учасника – юридичної особи). 5) Не надано інформацію довільної форми про підтвердження застосування Учасником заходів із захисту довкілля. 6) Не надано копію чинного сертифікату на відповідність учасника або виробника ДСТУ ISO 14001:2015 щодо виробництва меблів для облаштування військових частин. Орган сертифікації повинен бути акредитований на сертифікацію процесів з виробництва меблів на зазначені ДСТУ, на підтвердження чого учасник має надати копію атестату про акредитацію та сфери/витягу зі сфери акредитації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пп. 1 п.4 Додатку 1 до ТД: Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі для юридичних осіб підтверджується випискою з протоколу засновників, або наказом про призначення. Якщо тендерна пропозиція подається не керівником учасника, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а іншою особою, учасник надає довіреність або доручення на таку особу. Пп. 3 п.4 Додатку 1 до ТД: Скан-копія повного Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. (Витяг повинен бути актуальним на момент подання пропозицій, а саме повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа). Пп. 4 п.4 Додатку 1 до ТД Скан-копія Свідоцтва або Витягу з реєстру платника податку на додану вартість (для платників податку на додану вартість) або лист учасника про відсутність реєстрації платника податку на додану вартість із зазначенням статусу платника податків (скановані відповідні документи (якщо такі наявні)). Пп. 5 п.4 Додатку 1 до ТД Оригінал чи копія статуту або іншого установчого документу зі змінами (для учасника – юридичної особи). Пп. 8 п.4 Додатку 1 до ТД: Інформація довільної форми про підтвердження застосування Учасником заходів із захисту довкілля. Пп.4 п.6 Розділу 3 ТД: Копії чинних сертифікатів на відповідність учасника або виробника ДСТУ EN ISO 9001:2018, ДСТУ ISO 14001:2015 щодо виробництва меблів для облаштування військових частин. Орган сертифікації повинен бути акредитований на сертифікацію процесів з виробництва меблів на зазначені ДСТУ, на підтвердження чого учасник має надати копію атестату про акредитацію та сфери/витягу зі сфери акредитації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Виписка з протоколу засновників, або наказ про призначення. Якщо тендерна пропозиція подається не керівником учасника, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а іншою особою, учасник надає довіреність або доручення на таку особу. 2) Скан-копія повного Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. (Витяг повинен бути актуальним на момент подання пропозицій, а саме повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа). 3) Скан-копія Свідоцтва або Витягу з реєстру платника податку на додану вартість (для платників податку на додану вартість) або лист учасника про відсутність реєстрації платника податку на додану вартість із зазначенням статусу платника податків (скановані відповідні документи (якщо такі наявні)). 4) Оригінал чи копія статуту або іншого установчого документу зі змінами. 5) Інформація довільної форми про підтвердження застосування Учасником заходів із захисту довкілля. 6) Копія чинного сертифікату на відповідність учасника або виробника ДСТУ ISO 14001:2015 щодо виробництва меблів для облаштування військових частин. Орган сертифікації повинен бути акредитований на сертифікацію процесів з виробництва меблів на зазначені ДСТУ, на підтвердження чого учасник має надати копію атестату про акредитацію та сфери/витягу зі сфери акредитації. Строк на усунення невідповідностей – до 11.05.2024р. до 17:23. ТОВ «ТЕКСТРЕЙД ЛЛС» не було усунуто невідповідності.
Код ЄДРПОУ | 41781293 |
---|---|
Поштова адреса | 65026, Україна, Одеська область, Одеса, ВУЛИЦЯ ЖУКОВСЬКОГО, будинок 15, офіс 302 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Захарченко Валентин |
Телефон | 380976176415 |
Ел. пошта | vzakharchenko.amv@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 45369026 |
---|---|
Поштова адреса | 46003, Україна, Тернопільська область, Тернопільський р-н, місто Тернопіль, вул.Крушельницької Соломії будинок 1А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Зоряна Буя |
Телефон | +380973710189 |
Ел. пошта | ensogroup.llc@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 32153207 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Крутік Валерій Іванович |
Телефон | 0676316675,380930637080,380974909908 |
Ел. пошта | elkondiz.sales@gmail.com |
Розрахунок за поставлений товар проводиться на підставі підписаної видаткової накладної, акту відбирання проб та протоколу огляду
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Дніпровське квартирно-експлуатаційне управління |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 08004581 |
Поштова адреса | 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Феодосіївська, буд. 13 |
Ім'я |
Головань Олексій Віталійович |
Телефон | 380994911319 |
Ел. пошта | kev_dnipro@post.mil.gov.ua |