На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Наявні вимоги або скарги без відповіді
Очікувана вартість
1 882 440.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Заблоковано
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-01-007710-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 9 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 9 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 12 травня, 00:00 |
Дата останніх змін | 31 травня, 16:09 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 882 440.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 13 травня, 14:44 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 9 412.20 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з організації гарячого харчування здобувачів освіти 1-5 класів закладів загальної середньої освіти, вихованців НБДЮ у літній період (згідно код ДК 2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування)1 послуга Адреса поставки: 16600, Україна, Чернігівська область, м.Ніжин, Згідно ТД Строк: до 12.07.2024 14:37 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 55320000-9, Послуги з організації харчування |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Відповідно до п. 1 Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу щодо Харчування дітей у закладах загальної середньої освіти здійснюється відповідно: - Норм та Порядку організації харчування у закладах освіти згідно діючого нормативного законодавства. Дотримання вимог Постанови КМУ від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку». Згідно Постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 1 червня 2023 р. № 549 в п.15-1 - Технологічними моделями організації харчування є: визначено терміни «базова кухня», «опорна кухня», «фабрика-кухня». Так як Замовник замовляє приготування та доставку гарячої їжі, то це відноситься до терміну – опорна кухня, що передбачає доставку готової гарячої їжі в термоізоляційних боксах. Загальний час з моменту приготування, транспортування та видачі не повинен перевищувати дві години. Учасни надав документи Договір оренди майна та Договір оренди приміщення, що знаходиться в м. Києві, а саме: 1) Нежитлові приміщення нежитлової будівлі господарчо-харчового блоку літ. «Ж» (єдиний комплекс) загальною площею 1288,0 кв.м (харчоблок – 647,3 кв.м, пральня – 549,3 кв.м) за адресою м. Київ, вул. Братиславська, 3; 2) складське приміщення, загальною площею 669,2 кв. метрів, розташованого за адресою м.Киів, вул. Хоткевича Гната, буд. 38 нежитлова будівля, літера «А». Також звертаємо вашу увагу на повноцінне та якісне харчування учасників освітнього процесу, а це - здоров'я дитей. Враховуючи непростий час, далеку відстань та стан доріг, які унеможливлюють дотримання та виконання вимог Постанови КМУ від 24 березня 2021 р. № 305, ми не можемо прийняти вашу Тендерну пропозицію. Отже, замовник безумовно відхиляє пропозицію учасника, у разі відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Відповідно до п. 1 Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу щодо Харчування дітей у закладах загальної середньої освіти здійснюється відповідно: - Норм та Порядку організації харчування у закладах освіти згідно діючого нормативного законодавства. Дотримання вимог Постанови КМУ від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку». Згідно Постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 1 червня 2023 р. № 549 в п.15-1 - Технологічними моделями організації харчування є: визначено терміни «базова кухня», «опорна кухня», «фабрика-кухня». Так як Замовник замовляє приготування та доставку гарячої їжі, то це відноситься до терміну – опорна кухня, що передбачає доставку готової гарячої їжі в термоізоляційних боксах. Загальний час з моменту приготування, транспортування та видачі не повинен перевищувати дві години. Учасни надав документи Договір оренди майна та Договір оренди приміщення, що знаходиться в м. Києві, а саме: 1) Нежитлові приміщення нежитлової будівлі господарчо-харчового блоку літ. «Ж» (єдиний комплекс) загальною площею 1288,0 кв.м (харчоблок – 647,3 кв.м, пральня – 549,3 кв.м) за адресою м. Київ, вул. Братиславська, 3; 2) складське приміщення, загальною площею 669,2 кв. метрів, розташованого за адресою м.Киів, вул. Хоткевича Гната, буд. 38 нежитлова будівля, літера «А». Також звертаємо вашу увагу на повноцінне та якісне харчування учасників освітнього процесу, а це - здоров'я дитей. Враховуючи непростий час, далеку відстань та стан доріг, які унеможливлюють дотримання та виконання вимог Постанови КМУ від 24 березня 2021 р. № 305, ми не можемо прийняти вашу Тендерну пропозицію. Отже, замовник безумовно відхиляє пропозицію учасника, у разі відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником.
Код ЄДРПОУ | 39796819 |
---|---|
Поштова адреса | 01001, Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ ХОТКЕВИЧА ГНАТА 13 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Антон Римар |
Телефон | +380688414310 |
Ел. пошта | anton.rymar@gmail.com |
Час публікації: 2024-05-16 10:58:17
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-17 10:58:17
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: * Згідно Додатку 3 п.2 п.п. 2.2 Організація та забезпечення дітей, вихованців в таборах з денним перебуванням гарячим харчуванням, а також реалізація закупних товарів в їдальнях закладів освіти здійснюється згідно асортиментного переліку та меню, погодженому з Замовником та органом Держпродспоживслужби, який здійснює нагляд за дотриманням вимог Державних санітарних норм та правил санітарного законодавства на території, де надаються послуги харчування, в установленому чинним законодавством України порядку. * Згідно Додатку 2 п.1 Учасник забезпечує приготування страв високої якості за місцем знаходження харчоблоку закладу освіти. 2) Перелік виявлених невідповідностей: * У складі тендерної пропозиції Учасника не надано відповідних документів з підтвердженням та погодженням органом Держпродспоживслужби та Замовником ; * Надати відповідний перелік документів та інформації стосовно приміщення для приготування страв за місцем знаходження закладу освіти. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: • Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, погоджене та затверджене Приблизне меню для організації гарячого здобувачів освіти 1-5 класів закладів загальної середньої освіти, вихованців НБДЮ у літній період 2024р органом Держпродспоживслужби та Замовником та відповідний перелік документів стосовно приміщення для приготування страв за місцем знаходження закладу освіти.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 14231950 |
---|---|
Поштова адреса | 16600, Україна, Чернігівська область, Ніжин, вул.С.Прощенка, 21 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Чернишева Лариса Олексіївна |
Телефон | +380675018530 |
Ел. пошта | ktvpshkolar@gmail.com |
Розрахунки за надані послуги здійснюються відповідно до статі 49 Бюджетного Кодексу України, у безготівковій формі, шляхом поетапної оплати Замовником наданих послуг протягом 10 (десяти) робочих днів після підписання Сторонами Акту приймання наданих послуг за відповідним етапом
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління освіти Ніжинської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02147606 |
Поштова адреса | 16600, Україна, Чернігівська область, місто Ніжин, вул.Купецька 13 |
Ім'я |
Петрик Альона Анатоліївна ( ) |
Телефон | +380463171524 |
Ел. пошта | osvita_nizhyn@ukr.net |