На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
708 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-01-010510-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 6 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 6 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 9 травня, 00:00 |
Дата останніх змін | 16 травня, 16:45 |
Очікувана вартість закупівлі | 708 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 540.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 21 000.00 UAH |
Технічне обслуговування та ремонтування автомобілів. ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50110000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 37852902 |
---|---|
Поштова адреса | 18003, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул. Садова, будинок 153 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Віталій Горбівненко |
Телефон | +380976471247 |
Ел. пошта | avtomasterok@ukr.net |
Час публікації: 2024-05-13 14:47:11
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-14 14:47:11
Опис
1. Відповідно пункту 1.1. Розділу І «Кваліфікаційні критерії» Додатку №2 до тендерної документації передбачено наявність в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. На підтвердження даної інформації Учасник повинен надати довідку в довільній формі, яка повинна містити наявність обов’язкового обладнання необхідного для надання послуг за предметом закупівлі. Підпунктом 15 пункту 1.1 Розділу І Додатку №2 тендерної документації, встановлено умову щодо наявності автомийки (в т.ч. безконтактна мийка, мийка зовнішня з шампунем, воскування кузова, полірування кузова, мийка двигуна, обробка дисків від нагару, чистка салону, хімчистка салону, поліровка автомобіля, видалення подряпин та інші). У складі тендерної пропозиції Учасника надана «Інформаційна довідка про відповідність кваліфікаційним критеріям» від 06 травня 2024 р №1004/2, в якій зазначена інформація щодо мийки автомобілів, послуга надаватиметься згідно договору №1104 від 11 квітня 2024 року (ПП «Білдком») (далі - Договір). У підпункті 3.1. пункту 3. ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ І ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ РОЗРАХУНКІВ вищезазначеного Договору міститься посилання на Додаток №1 (далі - Додаток) до Договору. Під час розгляду документів, наданих Учасником, встановлено, що додатком до даного Договора є «Додаток №1.1». Враховуючи вищевикладене, необхідно надати уточнену інформацію щодо Додатку до Договору №1104 від 11 квітня 2024 року (ПП «Білдком»). 2. Відповідно пункту 1.1. Розділу І «Кваліфікаційні критерії» Додатку №2 до тендерної документації передбачено наявність в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. На підтвердження даної інформації Учасник повинен надати довідку в довільній формі, яка повинна містити наявність обов’язкового обладнання необхідного для надання послуг за предметом закупівлі. Підпунктом 18 пункту 1.1 Розділу І Додатку №2 тендерної документації, зазначено, що при наданні послуг на СТО повинні застосовуватися заходи із захисту довкілля, що підтверджується наданням завіреної копії чинного договору про надання послуг з утилізації, вилучення відходів, що утворилися в результаті діяльності підприємства, непридатних для використання за призначенням. До договору додати акти виконаних робіт (підписані сторонами договору) та декларації про відходи (звітний 2023 р, поточний 2024 р.), що складається на виконання Положення про контроль за транскордонними перевезеннями небезпечних відходів та їх утилізацією/видаленням, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2000р. №1120. На підтвердження даної інформації, у складі тендерної пропозиції Учасника надані наступні PDF-файли: - Акт №36 (відходи 2023р.); - Акт №57 (забруднення) (Договір №57 Д/23-24 від 19.03.2024 р.); - акт від 14.02.2024 (дека 2023р); - Акти Добробут Еко 2024р; - Декларація про відходи 2024р; - Декларація про відходи 2023р; - Договір №27 (дека відходи 2024р) (Договір №27 Д/23-24 від 13.02.2024 р.); - Договір №36 (дека відходи 2023р); - Договір Добробут Еко Ук (Договір №3/2024 від 02 січня 2024 р); - Договір забруднення; - Дозвіл на викиди; - Контроль забруднень. Під час розгляду документів, наданих Учасником, встановлено наступне, що: - в договорі №3/2024 від 02 січня 2024 р, заключений із ТОВ «Добробут Еко-Україна» (далі - Договір) відсутні додатки до Договору згідно з пунктом 8. ДОДАТКИ, а саме: «8.2. Додаток 2 «Заявка на надання послуг за договором». 8.4. Додаток 4 Копія «Декларації про відходи». (п. 7.5.1. Договору). 8.5. Додаток 5 «Інформація щодо реквізитів для податкової накладної».»; - в договорі №27 Д/23-24 від 13.02.2024 р. наявне зобов’язання по наданню послуг зі складання екологічної документації за кодом CPV за ДК 021:2015:90710000-1, а саме: декларації про відходи за 2023 р. в установленому порядку та відповідний акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 14.02.2024р., в якому зазначено розробка та отримання зареєстрованої декларації про відходи (звітний 2023 р.). Також наданий договір №57 Д/23-24 від 19.03.2024 р., відповідно до якого, наявне зобов’язання по наданню послуг за кодом CPV за ДК 021:2015:90710000-1, а саме: проведення вимірювань вмісту забруднюючих речовин в організованих викидах стаціонарних джерел та складання звіту про дотримання умов дозволу на викиди та виконання заходів щодо здійснення контролю за дотриманням установлених гранично допустимих викидів забруднюючих речовин за 2023 р. Враховуючи вищевикладене, необхідно надати уточнену інформацію щодо договору та актів виконаних робіт, на підставі яких отримано декларацію про відходи за поточний 2024 р. та надати договір №3/2024 від 02 січня 2024 р, заключений із ТОВ «Добробут Еко-Україна» в повному обсязі. 3. Пунктом 1.3. Розділу І «Кваліфікаційні критерії» Додатку №2 до тендерної документації передбачено в Учасника наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). На підтвердження даної інформації Учасник повинен надати довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). У складі тендерної пропозиції Учасника надана «Довідка про виконання аналогічних договорів» від 06 травня 2024 р №1004/3, в якій зазначена інформація щодо Договору №52 від 09.05.2023 (далі - Договір), де в графі 4 зазначена сума договору та сума виконання договору 549 000,00 та в графі 5 зазначено строк дії договору 09.05.2023р. - 31.03.2024р. До даного договору були внесені зміни додаткою угодою №1 від 28.12.2023,а саме: дія договору про закупівлю була продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Враховуючи дані зміни сума договору, сума виконання договору становить 551 036,88, термін дії договору - по 30.04.2024 р. Також наданий відгук Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Черкаській області №472/09 від 03.05.2024 та акт звірки взаєморозрахунків, якими підтверджується сума договору, сума виконання договору та дія договору з урахуванням додаткової угоди №1 від 28.12.2023 р. Враховуючи вищевикладене, необхідно надати уточнену інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), а саме: сума виконання договору та дія договору. 4. Пунктом 9 Розділу ІІ «ІНШІ ДОКУМЕНТИ» Додатку №2 до тендерної документації передбачено своєчасне технічне обслуговування підйомників, що підтверджується Учасником шляхом надання у складі тендерної пропозиції відповідних чинних документів (договорів, тощо). На підтвердження даної інформації, у складі тендерної пропозиції Учасника наданий Договір №31/3 від 31 березня 2023 (ФОП Коваленко В.Ф.). У підпункті 2.4. пункту ІІ. Порядок надання, приймання послуг та розрахунків вищезазначеного Договору не зазначена вартість послуг, що надаються Виконавцем Замовнику по даному договору (сума Договору). Враховуючи вищевикладене, необхідно надати уточнену інформацію щодо договору про надання послуг з технічного обслуговування підіймача. 5. Відповідно до Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, зокрема пунктом 2 передбачено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії банківської гарантії та виписку з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від Банку-гаранта. У складі тендерної пропозиції Учасника надана банківська гарантія №G0524/5253 від 06.05.2024 та не міститься довідки з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії банківської гарантії та виписки з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від Банку-гаранта. Враховуючи вищевикладене, необхідно надати довідку з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії банківської гарантії та виписку з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від Банку-гаранта. 6. Відповідно до Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, зокрема пунктом 3 передбачено, що Учасник процедури закупівлі в складі документів тендерної пропозиції надає лист-згоду на продовження терміну дії гарантії забезпечення тендерної пропозиції на вимогу Замовника. Також в складі документів тендерної пропозиції надається відповідний лист-згода Банку-Гаранта на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника щодо продовження терміну її дії. У складі тендерної пропозиції Учасника не міститься листа-згоди на продовження терміну дії гарантії забезпечення тендерної пропозиції на вимогу Замовника. Також в складі документів тендерної пропозиції не міститься відповідного листа-згоди Банку-Гаранта на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника щодо продовження терміну її дії. Враховуючи вищевикладене, необхідно надати лист-згоду на продовження терміну дії гарантії забезпечення тендерної пропозиції на вимогу Замовника та відповідний лист-згоду Банку-Гаранта на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника щодо продовження терміну її дії. 7. Відповідно Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, зокрема пунктом 1 зазначено перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію. Відповідно до пункту 42 Особливостей, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих Особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій. У складі тендерної пропозиції Учасника наданий ЛИСТ-ЗГОДА №1504/15 від 06 травня 2024р. про можливість Замовника звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції з посиланням на пункти 39 та 42 Особливостей, що не відповідає пунктам, встановлених Особливостями. Враховуючи вищевикладене, необхідно надати уточнюючий лист-згоду щодо можливості Замовника звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, відповідно до пункту 42 Особливостей, з урахуванням вимог відповідно до пункту 47 Особливостей. 8. Відповідно до додатку №1 «Відомості про Учасника» до тендерної документації у Примітках! передбачено, що Учасник процедури закупівлі додатково, у складі тендерної пропозиції надає довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами (видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу). У складі тендерної пропозиції Учасника не міститься вищезазначеної довідки. Враховуючи вищевикладене, необхідно надати довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами. 9. Відповідно до Додатку№4 «Технічна спеціфікація» до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати розрахунок ціни відповідно до умов розрахунку ціни тендерної пропозиції*, у формі таблиці. На підтвердження даної інформації, у складі тендерної пропозиції Учасника надана ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ №1004/1 від 06 травня 2024 р. Під час розгляду документів, наданих Учасником, встановлено, що сума прописом «Всього» не відповідає сумі «Всього» в числовому значенні. Враховуючи вищевикладене, необхідно надати уточнюючу довідку щодо розрахунку ціни відповідно до умов розрахунку ціни тендерної пропозиції*, у формі таблиці. 10. Відповідно до Додатку№5 «Інформація, яку повинен надати учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції для встановлення відсутності підстав, визначених пунктами 45 та 47 Особливостей» до тендерної документації передбачено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку у довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі, уповноважена особа учасника процедури закупівлі, кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді на здійснення у неї публічних закупівель товарів робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції», не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником (Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Черкаській області), що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору не було. У складі тендерної пропозиції Учасника не міститься вищезазначеної довідки. Враховуючи вищевикладене, необхідно надати довідку у довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі, уповноважена особа учасника процедури закупівлі, кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді на здійснення у неї публічних закупівель товарів робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції», не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником (Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Черкаській області), що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору не було.
3.1 Оплата за цим Договором проводиться після надання послуг на основі дефектних актів та рахунків, після підписання актів наданих послуг. Оплата здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця за наявності фінансування з поточного рахунку Замовника протягом 60 (шістдесяти) банківських днів з дати підписання актів наданих послуг.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Черкаській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05422303 |
Поштова адреса | 18006, Україна, Черкаська область, Черкаси, бульвар Шевченка, будинок 389 |
Ім'я |
Ченцова Леся |
Телефон | 380472714538 |
Ел. пошта | chentsova.lv@ukravtodor.gov.ua |