На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
160 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-01-011349-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 6 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 6 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 9 травня, 00:00 |
Дата останніх змін | 20 травня, 00:04 |
Очікувана вартість закупівлі | 160 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 800.00 UAH з ПДВ |
---|
Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 42120000-6 Насоси та компресори (Компресор повітряний високого тиску)1 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації, Львівська обл., Яворівський район, м. Яворів вул. Івана Франка, 3. Строк: до 30.06.2024 17:03 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42123000-7, Компресори |
Під час розгляду пропозиції були виявлені невідповідності, які відповідно до п. 43 про особливості закупівель підлягають виправленню. 10.05.2024 р. уповноваженою особою опубліковано в електронній системі опубліковано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Серед перелічених невідповідностей зокрема зазначалось: 1. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №1. 1.1. перелік виявлених невідповідностей з посиланням на вимогу тендерної документації: Пунктом 1.2. та п. 1.3. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації передбачалось: "1.2. У випадку, якщо для постачання товару буде використовуватись власний автотранспорт (далі по тексту - ТЗ), учасник подає: - документи, що підтверджують право власності (технічний паспорт, або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, або договір купівлі-продажу, або інший документ, що підтверджує право власності) (в зазначених документах має чітко зазначатися ТЗ, якими володіє учасник). 1.3. У випадку, якщо для постачання товару буде використовуватись не власний автотранспорт (далі по тексту - ТЗ), учасник подає: - договір оренди / або договір надання послуг з перевезення / або інший документ, що підтверджує право користування ТЗ (в зазначених документах має чітко зазначатися ТЗ, якими користується учасник). - технічний паспорт, або свідоцтво про реєстрацію ТЗ (в зазначених документах має чітко зазначатися власник ТЗ, якими користується учасник)". Учасником у поданій довідці про наявність матеріально-технічної бази зазначено про наявність 2-х власних автомобілів та 1-го орендованого. Проте, учасником не надано належних документів, які підтверджують право власності на 2-а автомобілі. А саме, на власні автомобілі подано НЕ ПОВНІ КОПІЇ СВІДОЦТВ ПРО РЕЄСТРАЦІЮ ТЗ. Окрім того на орендований автомобіль учасником взагалі не подано жодного документа згідно вимог. А саме, ВІДСУТНІ: - договір оренди / або договір надання послуг з перевезення / або інший документ, що підтверджує право користування ТЗ (в зазначених документах має чітко зазначатися ТЗ, якими користується учасник). - технічний паспорт, або свідоцтво про реєстрацію ТЗ (в зазначених документах має чітко зазначатися власник ТЗ, якими користується учасник) 1.2. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.2.1. Надати (завантажити в електронну систему): - Щодо власних автомобілів надати документи, що підтверджують право власності (технічний паспорт, або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, або договір купівлі-продажу, або інший документ, що підтверджує право власності) (в зазначених документах має чітко зазначатися ТЗ, якими володіє учасник). - Щодо орендованого автотранспорту (далі по тексту - ТЗ), надати: - договір оренди / або договір надання послуг з перевезення / або інший документ, що підтверджує право користування ТЗ (в зазначених документах має чітко зазначатися ТЗ, якими користується учасник). - технічний паспорт, або свідоцтво про реєстрацію ТЗ (в зазначених документах має чітко зазначатися власник ТЗ, якими користується учасник)". Термін виправлення невідповідностей встановлено електронною системою та становив до 17.47 год. 11.05.2024 р. Проте у встановлений строк учасником не завантажено необхідних документів та не виправлено виявлені невідповідності. Виходячи з вищенаведеного, наявні обґрунтовані підстави для відхилення тендерної пропозиції : ТОВ "ПОСТ-01" згідно з абзацом 5 підпункту 1 пункту 44 Постанови, а саме: «44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: …1) учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;».
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Під час розгляду пропозиції були виявлені невідповідності, які відповідно до п. 43 про особливості закупівель підлягають виправленню. 10.05.2024 р. уповноваженою особою опубліковано в електронній системі опубліковано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Серед перелічених невідповідностей зокрема зазначалось: 1. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №1. 1.1. перелік виявлених невідповідностей з посиланням на вимогу тендерної документації: Пунктом 1.2. та п. 1.3. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації передбачалось: "1.2. У випадку, якщо для постачання товару буде використовуватись власний автотранспорт (далі по тексту - ТЗ), учасник подає: - документи, що підтверджують право власності (технічний паспорт, або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, або договір купівлі-продажу, або інший документ, що підтверджує право власності) (в зазначених документах має чітко зазначатися ТЗ, якими володіє учасник). 1.3. У випадку, якщо для постачання товару буде використовуватись не власний автотранспорт (далі по тексту - ТЗ), учасник подає: - договір оренди / або договір надання послуг з перевезення / або інший документ, що підтверджує право користування ТЗ (в зазначених документах має чітко зазначатися ТЗ, якими користується учасник). - технічний паспорт, або свідоцтво про реєстрацію ТЗ (в зазначених документах має чітко зазначатися власник ТЗ, якими користується учасник)". Учасником у поданій довідці про наявність матеріально-технічної бази зазначено про наявність 2-х власних автомобілів та 1-го орендованого. Проте, учасником не надано належних документів, які підтверджують право власності на 2-а автомобілі. А саме, на власні автомобілі подано НЕ ПОВНІ КОПІЇ СВІДОЦТВ ПРО РЕЄСТРАЦІЮ ТЗ. Окрім того на орендований автомобіль учасником взагалі не подано жодного документа згідно вимог. А саме, ВІДСУТНІ: - договір оренди / або договір надання послуг з перевезення / або інший документ, що підтверджує право користування ТЗ (в зазначених документах має чітко зазначатися ТЗ, якими користується учасник). - технічний паспорт, або свідоцтво про реєстрацію ТЗ (в зазначених документах має чітко зазначатися власник ТЗ, якими користується учасник) 1.2. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.2.1. Надати (завантажити в електронну систему): - Щодо власних автомобілів надати документи, що підтверджують право власності (технічний паспорт, або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, або договір купівлі-продажу, або інший документ, що підтверджує право власності) (в зазначених документах має чітко зазначатися ТЗ, якими володіє учасник). - Щодо орендованого автотранспорту (далі по тексту - ТЗ), надати: - договір оренди / або договір надання послуг з перевезення / або інший документ, що підтверджує право користування ТЗ (в зазначених документах має чітко зазначатися ТЗ, якими користується учасник). - технічний паспорт, або свідоцтво про реєстрацію ТЗ (в зазначених документах має чітко зазначатися власник ТЗ, якими користується учасник)". Термін виправлення невідповідностей встановлено електронною системою та становив до 17.47 год. 11.05.2024 р. Проте у встановлений строк учасником не завантажено необхідних документів та не виправлено виявлені невідповідності. Виходячи з вищенаведеного, наявні обґрунтовані підстави для відхилення тендерної пропозиції : ТОВ "ПОСТ-01" згідно з абзацом 5 підпункту 1 пункту 44 Постанови, а саме: «44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: …1) учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;».
Код ЄДРПОУ | 32960947 |
---|---|
Поштова адреса | 04071, Україна, Київська область, Киев, вул Введенська 29/58,нежиле приміщення №93 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Пінчук Ольга |
Телефон | +380444922704 |
Ел. пошта | tender@post-01.com.ua |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | 9 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Львівській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38380601 |
Поштова адреса | 81000, Україна, Львівська область, Яворівський район, м. Яворів вул. Івана Франка, 3 |
Ім'я |
Іванчишин Адам Русланович ( ) |
Телефон | +380680538674 |
Ел. пошта | ivanchyshyn@lv.dsns.gov.ua |